Anonym bruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Noen som vet om man får kjøpt The Row sandaler i Norge? Eller om de kun er å få kjøpt fra utlandet? (Link for eksempel) https://www.mytheresa.com/eu/en/women/the-row-leather-thong-sandals-black-p00804955 Anonymkode: 732b4...883
Anonym bruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli For en pris for et par fancy flipflops... Anonymkode: 7f61e...0b6
Anonym bruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Anonym bruker skrev (8 minutter siden): For en pris for et par fancy flipflops... Anonymkode: 7f61e...0b6 Ja de koster litt, men synes de er så kule at de er verdt det. Skulle gjerne hatt de til neste helg, så derfor jeg gjerne skulle kjøpt de i Norge Anonymkode: 732b4...883
Anonym bruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja de koster litt, men synes de er så kule at de er verdt det. Skulle gjerne hatt de til neste helg, så derfor jeg gjerne skulle kjøpt de i Norge Anonymkode: 732b4...883 Hmm, synes de ser ut som helt vanlige svarte litt finere flippfloppere. Sikker på at du ikke kan finne noen lignende, Anonymkode: 50b37...a3c
Anonym bruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hmm, synes de ser ut som helt vanlige svarte litt finere flippfloppere. Sikker på at du ikke kan finne noen lignende, Anonymkode: 50b37...a3c Joda det kan jeg sikkert finne, men er de jeg har lyst på😀 Anonymkode: 732b4...883
Anonym bruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hmm, synes de ser ut som helt vanlige svarte litt finere flippfloppere. Sikker på at du ikke kan finne noen lignende, Anonymkode: 50b37...a3c Herlighet! Hva med å svare hi, eller bare shhh? Hi, de var kule, men jeg vet dessverre ikke hvor de kan kjøpes. Lykke til. Anonymkode: 80217...ebc
Anonym bruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Joda det kan jeg sikkert finne, men er de jeg har lyst på😀 Anonymkode: 732b4...883 Skjønner det. Vincci selger The Row, men ser ikke ut som om de har akkurat de du lkinket til. Jeg har googlet rundt (pleier å finne det meste), men finner ingen andre som selger merket. Anonymkode: 50b37...a3c
Anonym bruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Skjønner det. Vincci selger The Row, men ser ikke ut som om de har akkurat de du lkinket til. Jeg har googlet rundt (pleier å finne det meste), men finner ingen andre som selger merket. Anonymkode: 50b37...a3c Vincci har de dessverre ikke. Har spurt mytheresa om hvis jeg bestiller nå om de da vil klare å komme til Norge innen fredag Anonymkode: 732b4...883
Anonym bruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Herlighet! Hva med å svare hi, eller bare shhh? Hi, de var kule, men jeg vet dessverre ikke hvor de kan kjøpes. Lykke til. Anonymkode: 80217...ebc Takk🙂 Anonymkode: 732b4...883
TheWitch Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vincci har de dessverre ikke. Har spurt mytheresa om hvis jeg bestiller nå om de da vil klare å komme til Norge innen fredag Anonymkode: 732b4...883 Til slike priser så sender de vel ekspress?
Anonym bruker Skrevet 19. juli #11 Skrevet 19. juli TheWitch skrev (23 timer siden): Til slike priser så sender de vel ekspress? FIkk svar at det burde gå fint, de sender med DHL til Norge. Sendte bestiiling nå🤩 Anonymkode: 732b4...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå