Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er bare menneskemelk som er ment for mennesker? Hva med kukjøtt? Det er ikke ment for mennesker det heller? Det er bare menneskekjøtt som er ment for mennesker? Jeg tror ikke du har helt tenkt gjennom den der jeg.

Anonymkode: 81dc5...b82

Hvordan kom du på å blande i kjøtt her?

Og det er ikke bare noe jeg har tenkt meg fram til, mye forskning viser at menneske ikke trenger melk

Anonymkode: 20ada...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og det er ikke bare noe jeg har tenkt meg fram til, mye forskning viser at menneske ikke trenger melk

Melk er den beste kilden til kalsium.

Anonymkode: fee87...4dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Fordi du skrev at kumelk ikke er ment for mennesker.

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Drikker ikke melk, kumelk er ikke ment for menneske

Nå skriver du noe helt annet. Du har endret premisset ditt. Du påstår at "menneske ikke trenger". Du trenger ikke sjokolade. Så da går jeg ut fra at du aldri har spist sjokolade. Det er melk i sjokolade forresten, kumelk. Jeg går ut fra at du aldri har spist noe som du ikke har fått forsket frem først at du trenger. Det er jo premisset ditt? Det høres ut som et kjedelig liv. Er det noen forskning som sier at du trenger å sitte her på forumet? Hvis ikke trenger du jo ikke gjøre det. Du tenker ikke helt gjennom disse kommentarene dine...

Skrevet
19 minutes ago, Anonym bruker said:

Nå skriver du noe helt annet. Du har endret premisset ditt. Du påstår at "menneske ikke trenger". Du trenger ikke sjokolade. Så da går jeg ut fra at du aldri har spist sjokolade. Det er melk i sjokolade forresten, kumelk. Jeg går ut fra at du aldri har spist noe som du ikke har fått forsket frem først at du trenger. Det er jo premisset ditt? Det høres ut som et kjedelig liv. Er det noen forskning som sier at du trenger å sitte her på forumet? Hvis ikke trenger du jo ikke gjøre det. Du tenker ikke helt gjennom disse kommentarene dine...

Ditto

Skrevet
20 minutes ago, Anonym bruker said:

Hva har det med kjøtt å gjøre?

Skrevet
22 minutes ago, Anonym bruker said:

Og det stemmer:

Milk and other dairy products are the top source of saturated fat in the American diet, contributing to heart disease, type 2 diabetes, and Alzheimer’s disease. Studies have also linked dairy to an increased risk of breast, ovarian, and prostate cancers.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Og det stemmer:

Milk and other dairy products are the top source of saturated fat in the American diet, contributing to heart disease, type 2 diabetes, and Alzheimer’s disease. Studies have also linked dairy to an increased risk of breast, ovarian, and prostate cancers.

Usa er ikke Norge.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Og det stemmer:

Så nå er vi der igjen? "Ikke ment for mennesker", som er et dårlig argument. Det du viser til er ikke hvorvidt melk er ment for mennesker eller ikke men om det er sunt eller skadelig for mennesker. Penicillin er ikke ment for mennesker, men gjør en enorm viktig funksjon som mange ikke hadde overlevd uten. Jeg er sikker på der er enormt mye du både får i deg og bruker daglig som "ikke er ment for mennesker". Men du innser vel igjen at dette ikke er et så godt argument og så later du som om du ikke forstår på ny og som om du egentlig mente noe annet enn det du skrev.

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Så nå er vi der igjen? "Ikke ment for mennesker", som er et dårlig argument. Det du viser til er ikke hvorvidt melk er ment for mennesker eller ikke men om det er sunt eller skadelig for mennesker. Penicillin er ikke ment for mennesker, men gjør en enorm viktig funksjon som mange ikke hadde overlevd uten. Jeg er sikker på der er enormt mye du både får i deg og bruker daglig som "ikke er ment for mennesker". Men du innser vel igjen at dette ikke er et så godt argument og så later du som om du ikke forstår på ny og som om du egentlig mente noe annet enn det du skrev.

Norsk er ikke mitt morsmål

Skrevet

"Humans are not meant to drink other animals’ milk, especially past the age of breastfeeding. The human body typically begins to lose its ability to digest lactose after infancy in a process known as lactose malabsorption. This is due to decreased availability of the enzyme lactase that allows your small intestine to break down lactose. "

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Usa er ikke Norge.

Norge ligger på verdenstoppen både inntak av melk og osteoporose. Det er ingen forskning som underbygger at melk gir sterkere bed og færre brudd. 

Anonymkode: 6d500...2fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Norge ligger på verdenstoppen både inntak av melk og osteoporose. Det er ingen forskning som underbygger at melk gir sterkere bed og færre brudd. 

Ben. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Drikker ikke melk, kumelk er ikke ment for menneske

Bruker du ikke melk, smør, rømme eller fløte i matlaging heller?

Anonymkode: 24968...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...