Anonym bruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli I dag skal vi reise til mitt barndomsparadis i sol og varme - akkurat slik det var da vi var små. Jeg har ikke vært der på over 10 år, og i morgen skal alle venninnene mine møtes der. Alle er hjemme på ferie i denne nydelige vestlandsk bygda. Føler meg som barn igjen. Vil bare løpe bort til de og si; bli med å bada da. Så roper vi med oss de vi ser på veien til å bli med. Kommer til å bli som en 14 åring igjen med denne gjengen. Detter er barndomsvenner fra dette steder. Min mor vokste opp der og vi tilbrakte alle sommere der. Det skal bli skikkelig gøy. Snakker mye med de på tlf og kjent hverandre siden 6 års alderen. Anonymkode: 6c73d...153
Østerdølen Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): I dag skal vi reise til mitt barndomsparadis i sol og varme - akkurat slik det var da vi var små. Jeg har ikke vært der på over 10 år, og i morgen skal alle venninnene mine møtes der. Alle er hjemme på ferie i denne nydelige vestlandsk bygda. Føler meg som barn igjen. Vil bare løpe bort til de og si; bli med å bada da. Så roper vi med oss de vi ser på veien til å bli med. Kommer til å bli som en 14 åring igjen med denne gjengen. Detter er barndomsvenner fra dette steder. Min mor vokste opp der og vi tilbrakte alle sommere der. Det skal bli skikkelig gøy. Snakker mye med de på tlf og kjent hverandre siden 6 års alderen. Anonymkode: 6c73d...153 Kos dere 😃
Anonym bruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Høres ut som en drømmeferie 🥰 Anonymkode: d040d...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå