Gå til innhold

Har en misfornøyd kunde,leier ut leiligheten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier ut leiligheten via Air bnb å har nå noen misfornøyde gjester pga. varmen, som spurte om å kansellere før fullført opphold og refusjon. Leiligheten har ikke den beste ventilasjonen. Må jeg si ja til dette? Ser at tidligere hosts har sagt at de klager på det meste.

Anonymkode: ed227...f53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier reglene til Airbnb?

Anonymkode: a1a2e...57f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg leier ut leiligheten via Air bnb å har nå noen misfornøyde gjester pga. varmen, som spurte om å kansellere før fullført opphold og refusjon. Leiligheten har ikke den beste ventilasjonen. Må jeg si ja til dette? Ser at tidligere hosts har sagt at de klager på det meste.

Hosts? Herregud, er det mulig å ha så dårlig ordforråd. Det blir jo bare dårligere og dårligere her inne. Og så voksne folk... 

Anonymkode: 3d33e...b6c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei, du styrer ikke været. Så dette ligger utenfor din mandat. 

Men kanskje en ide er å kjøpe et lite aircondition anlegg og sette inn? 

Anonymkode: 41a31...136

Skrevet

Været er force majeure, ting du ikke styrer. De kan ikke klage. 

Anonymkode: b01ed...f68

Skrevet

De kan selvfølgelig ikke få pengene tilbake fordi det er en varm sommer...

Men vil anbefale denne, blåser kald luft på en overraskende god måte. Veldig positivt overrasket med tanke på prisen.

https://www.rusta.com/nb-no/gjor-det-selv/el-og-klima/vifter-og-ac/lokalt-ac-9000-btu-lac25?_gl=1*6s5ekq*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjwvuLDBhAOEiwAPtF0VnEtRK20xG4PGxIKAkpzf38G-CP4VLD3OKTlZVafzSLK4-MqGREebBoCcsUQAvD_BwE

Anonymkode: 1b1a3...783

Skrevet

Nei, du trenger ikke å imøtekomme slike klager, men du bør uansett få gjort noe med ventilasjonen i utleieenheten din. Få montert en liten varmepumpe som også kan brukes som air condition. 

Anonymkode: a1e55...e4e

Skrevet

Jeg så innlegget ditt på facebook og er enig i svarene du får der. Det er ikke din feil at været er grusomt. Leier selv ut en kjellerleilighet og det er fuktig der nå, tett og klamt. Selv om ventilasjonen er helt grei. Så lenge du ikke annonserer med god ventilasjon og kalde rom på sommeren så skal du ikke refundere noe heller. 

Anonymkode: 89840...f13

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hosts? Herregud, er det mulig å ha så dårlig ordforråd. Det blir jo bare dårligere og dårligere her inne. Og så voksne folk... 

Det er nok best at du slutter å henge her!

Anonymkode: f058b...0da

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Det er nok best at du slutter å henge her!

"Henge" er heller ikke et ord jeg bruker, jeg sier å være. Men du har nok helt rett. Jeg er for voksen til å være her. Beklager avsporing. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

"Henge" er heller ikke et ord jeg bruker, jeg sier å være. Men du har nok helt rett. Jeg er for voksen til å være her. Beklager avsporing. 

Tusen takk for den utrolig viktige informasjonen. Hva skulle man gjort om man ikke fikk vite hvilke ord du bruker! 

Takk for deg 👋🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...