Anonym bruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Ble ikke helt klok på Google. Anonymkode: dac80...0f3
Anonym bruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Det kan du. Etter 16 må du ha fullmakt. (Jeg hentet forøvrig ut til femtenåringen senest i går) Anonymkode: 20a6d...9a5
Anonym bruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli Jeg fikk ikke hentet ut til min 15åring uten fullmakt. Det var nå i vår jeg skulle hente for henne og måtte ha fullmakt. Anonymkode: e81bf...7b8
Anonym bruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Jeg fikk ikke hentet ut til min 15åring uten fullmakt. Det var nå i vår jeg skulle hente for henne og måtte ha fullmakt. Anonymkode: e81bf...7b8 Det er i så fall en feil. Anonymkode: 20a6d...9a5
Anonym bruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg fikk ikke hentet ut til min 15åring uten fullmakt. Det var nå i vår jeg skulle hente for henne og måtte ha fullmakt. Anonymkode: e81bf...7b8 Da har hun nok satt en sperre for å at du skal vite om det, de kan det fra de er 12. Anonymkode: b9025...8b7
Anonym bruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Jeg hentet til min 15-åring, men nå fra 16 er ikke resepter tilgjengelig på min side, så hun må hente ut selv eller være med. Anonymkode: 48a3f...b79
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Jeg har fått hentet ut medisiner til mitt barn uten fullmakt frem til han ble 16. Etter dette måtte vi ordne fullmakt.
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 06:06 #9 Skrevet lørdag kl 06:06 Jeg hentet ut medisiner for min 15 åring Anonymkode: 89703...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå