Anonym bruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Eller er det alltid kort som gjelder? Anonymkode: 51df7...ebd
Anonym bruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Det kommer helt an på hvilke regler butikken du ønsker å returnere i har Anonymkode: 2a353...01a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det kommer helt an på hvilke regler butikken du ønsker å returnere i har Anonymkode: 2a353...01a Så det varierer. Ok, takk. Anonymkode: 51df7...ebd
Anonym bruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så det varierer. Ok, takk. Anonymkode: 51df7...ebd De fleste butikker har også informasjon om det på sine nettsider Anonymkode: 2a353...01a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli De aller fleste butikker gir IKKE ut penger, mye pga regler og mindre penger i kassene. Hvorfor vil du ha kontanter ? Anonymkode: 123d5...8cd
Anonym bruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (16 minutter siden): De aller fleste butikker gir IKKE ut penger, mye pga regler og mindre penger i kassene. Hvorfor vil du ha kontanter ? Anonymkode: 123d5...8cd Min erfaring er at er kun et fåtall som ikke gir ut kontanter. Anonymkode: 4148d...fa1
Anonym bruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): De aller fleste butikker gir IKKE ut penger, mye pga regler og mindre penger i kassene. Hvorfor vil du ha kontanter ? Anonymkode: 123d5...8cd Jeg skjønner personen veldig godt jeg,skal pengene inn på kortet så kan det ta flere dager før pengene kommer tilbake. Så jeg ber alltid om å få igjen kontanter å det har aldri vært noe problem å få. Anonymkode: 33ebc...b80
Anonym bruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Ok, der jeg jobber og flere av butikkene rundt, fører bare penger tilbake på kortet. Og en må ha kvittering på kjøpet. Pengene har alltid kommet på konto innen 1 døgn, når jeg har byttet inn varer, da på ukedager. Har hatt kunder som har stjelt varer, og kommer og skal bytte det inn pga feilkjøp( som de sier). Har sett at vi ikke har solgt denne varen på flere dager( dyr vare), og at lageret er feil. Synes det er bra at hvertfall der jeg jobber, er det et krav om kvittering, og at pengene kommer på kort. Anonymkode: 123d5...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå