Anonym bruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Fant det i hodebunn på barnet mitt nå. Ingen hevelse eller smerter… Anonymkode: 6a733...937
Anonym bruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Ringorm? Kan ha sittet en flått der også. Tror jeg ville gårt til legen for å være sikker på at det ikke er utslett etter flått, blir det en sånn ring må man ha antibiotika. Anonymkode: 17eda...68f
Anonym bruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli https://www.klikk.no/helse/dette-er-ikke-utslett-fra-flatt-4538053 Anonymkode: 17eda...68f
Anonym bruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ringorm? Kan ha sittet en flått der også. Tror jeg ville gårt til legen for å være sikker på at det ikke er utslett etter flått, blir det en sånn ring må man ha antibiotika. Anonymkode: 17eda...68f Ja kanskje ringorm.. men det klør ikke da, men kan kanskje være likevel Anonymkode: 6a733...937
Anonym bruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (1 minutt siden): https://www.klikk.no/helse/dette-er-ikke-utslett-fra-flatt-4538053 Anonymkode: 17eda...68f Takk! Anonymkode: 6a733...937
Anonym bruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): Fant det i hodebunn på barnet mitt nå. Ingen hevelse eller smerter… Anonymkode: 6a733...937 Flåttbitt med ring rundt eller ringorm. Anonymkode: caf71...982
Anonym bruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Takk for forslag! Snakket med mannen i går og han sa at han hadde sett den for lenge siden, så kanskje den har vært der lenge... Ringorm skal ifølge google klø, flasse, miste hår rundt... ingen av delene passer annet enn at det ligner. Men får høre med legen Anonymkode: 6a733...937
Anonym bruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli Sønnen min har en sånn i håret. Vi var til legen med den. Det var en ufarlig føflekk husker ikke hva hun kalte den da Anonymkode: ef5ee...d91
Anonym bruker Skrevet 17. juli #11 Skrevet 17. juli Godt mulig det bare er en føflekk Men siden den åpenbart har vært der lenge er det ikke noe å stresse med vikarlege for, så da kan jeg vente to uker Anonymkode: 6a733...937
Anonym bruker Skrevet 17. juli #12 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Godt mulig det bare er en føflekk Men siden den åpenbart har vært der lenge er det ikke noe å stresse med vikarlege for, så da kan jeg vente to uker Anonymkode: 6a733...937 Likner veldig på min sønns føflekk, den var hvertfall helt ufarlig. Men vi aner jo ikke vi her inne😄 Anonymkode: 4b3b4...a4e
Anonym bruker Skrevet 17. juli #13 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Likner veldig på min sønns føflekk, den var hvertfall helt ufarlig. Men vi aner jo ikke vi her inne😄 Anonymkode: 4b3b4...a4e Nei overhodet ikke Bare kjente på ett snev av panikk og posta ett innlegg. Så kom mannen hjem å sa han hadde sett den for lenge siden, og google "ringorm" sa jo det ligna, men ingen plager. Så da kan jeg slå meg til ro med å vente, iom at den åpenbart har vært der en stund :) Anonymkode: 6a733...937
Anonym bruker Skrevet 17. juli #14 Skrevet 17. juli De sjekker føflekker på Boots apotek, om du vil svinge innom der. Anonymkode: 17eda...68f
Anonym bruker Skrevet 17. juli #15 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (13 minutter siden): De sjekker føflekker på Boots apotek, om du vil svinge innom der. Anonymkode: 17eda...68f Ah, det visste jeg ikke! Takk! Anonymkode: 6a733...937
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå