Anonym bruker Skrevet 17. juli #26 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jo, jeg lurte seriøst på om du er seriøs. At du ikke skjønner forskjell på brukere og moderator/admin er helt utrolig, men det forklarer mye. Anonymkode: dbccf...00a Bruk ord. Du er ikke 14 mer. Bruk ord. Argumenter. Dette er ikke å skrive det du tenker. Det du tenker er at Admin skal kunne bryte reglene som Admin selv føler for, samtidig som Admin straffer alle overtramp over reglene, uavhengig av sammenheng, grunn, selv om brukere gjør det for å forklare eller hjelpe andre brukere. Det er ditt argument. Problemet er at du er for feig til å skrive argumentet ditt. Da kan jeg ikke diskutere med deg. At du himler med øynene og tror du er klok fordi du himler med øynene hjelper hverken deg eller andre. Du må begynne å kommunisere! Når du ikke gidder å bruke ord på et forum så er det som å plante blomster i blomstebeddet ditt men så ikke gidde å gjøre noe mer og forvente at det skal blomstre av seg selv. Du må legge ned en innsats skal du få noe ut av det. Er du lat oppnår du ingenting. Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #27 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (7 timer siden): Vel, min erfaring med arbeidslivet er at hvordan en arbeidsplass er avgjøres i veldig stor grad av hvordan lederen er. Der er en rekke andre eksempler også, hvordan byråkrater i staten er avgjøres av hvordan politikerne som styrer, kommunedirektøren, kommunestyret, stortinget, og så videre. Da Admin her inne skulle bli Admin for KG også var jeg så enormt glad og gledet meg voldsomt! For Admin her inne har vært fantastisk! Men noe endret seg etter at hun tok over KG. Ikke med en gang, men over tid har det det. Både der og her inne. Jeg skriver dette med enorm respekt for henne, og det skriver jeg ikke bare fordi hun kommer til å lese dette, men fordi jeg har det. Hun har vært gjennom en del som har vært helt ufortjent, fordi hun har tatt det ansvar hun har tatt på seg, og hun har vært høflig og hyggelig med det ansvaret. Men, jeg har blitt litt kjent med hvordan hun er her på nett i alle fall, både på forumet og etter å ha diskutert med henne privat. Hun kan være litt frekk. Og det er ikke den type "rett ut ærlig"-frekk som kommer med alderen, modenhet. Men en type frekkhet som kommer med arroganse, å ikke bry seg. Der kommer det med hvordan en leder er inn. Hun har mistet noe av det med å bry seg med det å være admin på KG. Før hadde hun veldig god forståelse og fingerfølelse med kommunikasjon folk imellom her inne, nå har hun blitt mer opptatt av regler og mer firkantet. Men reglene brukes kun mot brukere, ikke mot hverken Admin eller brukermoderatorene. Som da Admin tar seg bryet med å gjøre om på en lenke for å vise hva som ikke er lov. Dette er et regelbrudd. Det er arrogant, for hvis en annen bruker hadde tatt seg samme bryet med å vise hva som ikke var lov så ville det ført til sanksjoner (bare det å slette kommentarer er en form for sanksjon). Når Admin gjør det Admin ville straffet andre for så er det en form for arroganse. Men Admin ser ikke selv at det er det. Det bekymrer meg. Jeg skulle ønske at Admin tok en pause fra denne jobben for en periode. Ikke for min skyld eller fordi jeg ønsker henne bort fra noen av forumene, det gjør jeg ikke. Men fordi jeg tror hun trenger en pause fra det hele. Men altså, Admin påvirker andre og Admin er ikke lenger den Admin en gang var. Det påvirker. Ha en riktig god sommer! Det har vært hyggelig å være bruker på forumet her! Men nå spørs det hvor lenge min bruker fortsatt får være 😳 Anonymkode: e42eb...07a Du gledet deg voldsomt? Du har blitt kjent med admin? Jeg tror at du med stor fordel kan bruke mindre tid på forum og heller bli mer delaktig i den virkelige verden. Dette er ikke sunn oppførsel! Anonymkode: bda95...ed1
Anonym bruker Skrevet 17. juli #28 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Du gledet deg voldsomt? Du har blitt kjent med admin? Jeg tror at du med stor fordel kan bruke mindre tid på forum og heller bli mer delaktig i den virkelige verden. Dette er ikke sunn oppførsel! Anonymkode: bda95...ed1 Som kjent er det ikke mulig å delta både på cyberspace og i den virkelige verden samtidig. Det er derfor så få butikker har nettsider. Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #29 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Som kjent er det ikke mulig å delta både på cyberspace og i den virkelige verden samtidig. Det er derfor så få butikker har nettsider. Anonymkode: e42eb...07a Det er forskjell på å delta og å gå så helhjertet inn at man føler at man har et personlig forhold til en anonym admin på et diskusjonsforum. Å glede seg voldsomt over endringer er et lite faretegn, det er nemlig ikke helt normalt. Anonymkode: bda95...ed1
Anonym bruker Skrevet 17. juli #30 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg har fått advarsel her inne, aner ikke ikke akkurat hva som utløste den. Fikk en generell beskrivelse av hvilke regler jeg hadde brutt. Så det er det samme her inne. Anonymkode: dbccf...00a Det er slett ikke det samme her inne nei, det er et mye mindre forum med en mye mer oppegående moderator/admin, som vel er kvalitetssikret og ansatt og jobber for lønn, ikke fordi hun kjeder seg og har lyst til å føle seg viktig og kunne herse med mennesker (hvilket fremstår som motivasjonen til moderatorene på KG). Anonymkode: 60c45...cb7
Anonym bruker Skrevet 17. juli #31 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er slett ikke det samme her inne nei, det er et mye mindre forum med en mye mer oppegående moderator/admin, som vel er kvalitetssikret og ansatt og jobber for lønn, ikke fordi hun kjeder seg og har lyst til å føle seg viktig og kunne herse med mennesker (hvilket fremstår som motivasjonen til moderatorene på KG). Anonymkode: 60c45...cb7 Det er samme admin og samme moderatorer på KG som her....... Anonymkode: dbccf...00a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #32 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er samme admin og samme moderatorer på KG som her....... Anonymkode: dbccf...00a Igjen, nei. Her inne er det i all hovedsak én moderator/admin, der inne er det en hel skokk. Men det virker ikke som du tar til deg dette, så jeg gir meg her Anonymkode: 60c45...cb7
Anonym bruker Skrevet 17. juli #33 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det er forskjell på å delta og å gå så helhjertet inn at man føler at man har et personlig forhold til en anonym admin på et diskusjonsforum. Å glede seg voldsomt over endringer er et lite faretegn, det er nemlig ikke helt normalt. Anonymkode: bda95...ed1 Hvem føler et personlig forhold til Admin? Hvor? Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #34 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Igjen, nei. Her inne er det i all hovedsak én moderator/admin, der inne er det en hel skokk. Men det virker ikke som du tar til deg dette, så jeg gir meg her Anonymkode: 60c45...cb7 Det er uansett samme admin her som der, den admin du sier ikke er oppegående, ikke jobber for lønn. Samme admin som du sier kjeder seg og har lyst til å føle seg viktig og kunne herse med mennesker på KG. Du er ute og sykjler her, Anonymkode: dbccf...00a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #35 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (8 timer siden): Vel, min erfaring med arbeidslivet er at hvordan en arbeidsplass er avgjøres i veldig stor grad av hvordan lederen er. Der er en rekke andre eksempler også, hvordan byråkrater i staten er avgjøres av hvordan politikerne som styrer, kommunedirektøren, kommunestyret, stortinget, og så videre. Da Admin her inne skulle bli Admin for KG også var jeg så enormt glad og gledet meg voldsomt! For Admin her inne har vært fantastisk! Men noe endret seg etter at hun tok over KG. Ikke med en gang, men over tid har det det. Både der og her inne. Jeg skriver dette med enorm respekt for henne, og det skriver jeg ikke bare fordi hun kommer til å lese dette, men fordi jeg har det. Hun har vært gjennom en del som har vært helt ufortjent, fordi hun har tatt det ansvar hun har tatt på seg, og hun har vært høflig og hyggelig med det ansvaret. Men, jeg har blitt litt kjent med hvordan hun er her på nett i alle fall, både på forumet og etter å ha diskutert med henne privat. Hun kan være litt frekk. Og det er ikke den type "rett ut ærlig"-frekk som kommer med alderen, modenhet. Men en type frekkhet som kommer med arroganse, å ikke bry seg. Der kommer det med hvordan en leder er inn. Hun har mistet noe av det med å bry seg med det å være admin på KG. Før hadde hun veldig god forståelse og fingerfølelse med kommunikasjon folk imellom her inne, nå har hun blitt mer opptatt av regler og mer firkantet. Men reglene brukes kun mot brukere, ikke mot hverken Admin eller brukermoderatorene. Som da Admin tar seg bryet med å gjøre om på en lenke for å vise hva som ikke er lov. Dette er et regelbrudd. Det er arrogant, for hvis en annen bruker hadde tatt seg samme bryet med å vise hva som ikke var lov så ville det ført til sanksjoner (bare det å slette kommentarer er en form for sanksjon). Når Admin gjør det Admin ville straffet andre for så er det en form for arroganse. Men Admin ser ikke selv at det er det. Det bekymrer meg. Jeg skulle ønske at Admin tok en pause fra denne jobben for en periode. Ikke for min skyld eller fordi jeg ønsker henne bort fra noen av forumene, det gjør jeg ikke. Men fordi jeg tror hun trenger en pause fra det hele. Men altså, Admin påvirker andre og Admin er ikke lenger den Admin en gang var. Det påvirker. Ha en riktig god sommer! Det har vært hyggelig å være bruker på forumet her! Men nå spørs det hvor lenge min bruker fortsatt får være 😳 Anonymkode: e42eb...07a Jeg tror du misforstår rollefordelinger. Det er stor forskjell på hva en leder kan gjøre vs en vanlig ansatt og stor forskjell på hva en ansatte kan gjøre vs brukere/kunder av en tjeneste. I en hvilken som helst organisasjon er det forskjell på en leder og en ansatt under denne lederen. Om en annen ansatt gjør noe du mener galt og du som kollega irettesetter og gjør endringer i denne personens arbeidsoppgaver, vil du bli kalt inn på teppe for dette. Dette er ikke andre ansattes oppgave. Du vet gjerne ikke alt, dere har en likeverdig rolle/status som gjør at du ikke kan sette deg over og bestemme. Du kan ha avvikende meninger på hva som er galt og hvordan det skal håndteres og ledelsen ønsker ikke et anarki og en situasjon hvor alle korrigere og endrer oppgaver og rutiner og forståelsene rundt dette. Det samme oppførsel du blir kalt inn på teppe for er forventet av en leder. Det er forventet at en leder tar tak i det om de mener ansatt har gjort noe galt. Men en leder har helt andre forutsetninger for å se det hele bildet og har gjerne en utdanning som også gir kunnskap i en slik håndtering (både hva som medmenneskelig er lurt, hva som er juridisk lovlig, og hva som er bedriftens prosedyrer). For å relatere det til et forum. En admin kan irettesette en bruker og det vil være riktig og en del av deres rollebeskrivelse. En vanlig bruker kan ikke gjøre det samme. Det kan være å bryte reglene. En ansatt i et selskap har en helt annen status enn en bruker/kunde av tjenesten. Selv om du selv mener du er aldri så snill og dyktig så får du ikke nøklene til butikken du handler i med beskjed om å låse etter deg. Det samme er det med eksempler på linker. En ansatt er stolt på av organisasjonen sin. De kjenner vedkommende. Når denne admin da poster eksempel på en link som er lov og en link som ikke er lov vet de at den ansatte ikke har postet en "farlig" link. De vet at den ansatte har nok erfaring til å ikke gjøre dette og de vet at den ansatte ikke har lyst til å ødelegge for bedriften sin. Derfor han den ansatte andre tillatelser og andre muligheter enn det andre har. Om du skulle gjort det samme har du postet en link som potensielt kan skade bedriften og det er ikke lov. Det å være "firkantet" er for øvrig det som er det vanlige. Det er å håndheve reglene på en måte som er rettferdig for alle. Det kan være mange årsaker til at en moderator tidligere har tatt seg tid til å forklare deg i detalj hva du har gjort som ikke er greit og gitt deg ekstra sjanser, men nå ikke lenger gjør det og oppleves som mer firkantet. Det ene kan være at moderator forventer at du nå har forstått hva du kan/ikke kan gjøre. Det kan være at det oppleves gjentagende. Det kan også være at moderator har mer å gjøre, og ikke har tid til en slik oppfølging du ønsker eller føler du trenger osv. Jeg forstår hvorfor folk blir utestengt fra forum. Jeg synes det er merkeligere at folk ikke forstår hvorfor de utestenges. Det er ganske enkle regler for debatteknikk og anstendig oppførsel. Disse er det enkelt å holde seg innenfor. Om man til stadighet pusher grenser eller tror man har samme rettigheter og muligheter som administratorer i oppførsel så endrer man opp med advarsler og til slutt vil et forum gå lei. Da utestenges man. Av alt det du skriver tror jeg det rett og slett du har manglende forståelse for roller og rettigheter, muligheter og plikter som følger de forskjellige rollene. Anonymkode: f03d9...ea8
Anonym bruker Skrevet 17. juli #36 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Igjen, nei. Her inne er det i all hovedsak én moderator/admin, der inne er det en hel skokk. Men det virker ikke som du tar til deg dette, så jeg gir meg her Anonymkode: 60c45...cb7 Det er, som den andre brukeren helt riktig bemerker, bare en admin på KG. Den Adminnen er den samme som er Admin her inne. Men du har rett i at det er en del moderatorer på KG. De er vanlige brukere som har tatt på seg ansvaret med å moderere. Men det er bare en Admin på KG. Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #37 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror du misforstår rollefordelinger. Det er stor forskjell på hva en leder kan gjøre vs en vanlig ansatt og stor forskjell på hva en ansatte kan gjøre vs brukere/kunder av en tjeneste. I en hvilken som helst organisasjon er det forskjell på en leder og en ansatt under denne lederen. Om en annen ansatt gjør noe du mener galt og du som kollega irettesetter og gjør endringer i denne personens arbeidsoppgaver, vil du bli kalt inn på teppe for dette. Dette er ikke andre ansattes oppgave. Du vet gjerne ikke alt, dere har en likeverdig rolle/status som gjør at du ikke kan sette deg over og bestemme. Du kan ha avvikende meninger på hva som er galt og hvordan det skal håndteres og ledelsen ønsker ikke et anarki og en situasjon hvor alle korrigere og endrer oppgaver og rutiner og forståelsene rundt dette. Det samme oppførsel du blir kalt inn på teppe for er forventet av en leder. Det er forventet at en leder tar tak i det om de mener ansatt har gjort noe galt. Men en leder har helt andre forutsetninger for å se det hele bildet og har gjerne en utdanning som også gir kunnskap i en slik håndtering (både hva som medmenneskelig er lurt, hva som er juridisk lovlig, og hva som er bedriftens prosedyrer). For å relatere det til et forum. En admin kan irettesette en bruker og det vil være riktig og en del av deres rollebeskrivelse. En vanlig bruker kan ikke gjøre det samme. Det kan være å bryte reglene. En ansatt i et selskap har en helt annen status enn en bruker/kunde av tjenesten. Selv om du selv mener du er aldri så snill og dyktig så får du ikke nøklene til butikken du handler i med beskjed om å låse etter deg. Det samme er det med eksempler på linker. En ansatt er stolt på av organisasjonen sin. De kjenner vedkommende. Når denne admin da poster eksempel på en link som er lov og en link som ikke er lov vet de at den ansatte ikke har postet en "farlig" link. De vet at den ansatte har nok erfaring til å ikke gjøre dette og de vet at den ansatte ikke har lyst til å ødelegge for bedriften sin. Derfor han den ansatte andre tillatelser og andre muligheter enn det andre har. Om du skulle gjort det samme har du postet en link som potensielt kan skade bedriften og det er ikke lov. Det å være "firkantet" er for øvrig det som er det vanlige. Det er å håndheve reglene på en måte som er rettferdig for alle. Det kan være mange årsaker til at en moderator tidligere har tatt seg tid til å forklare deg i detalj hva du har gjort som ikke er greit og gitt deg ekstra sjanser, men nå ikke lenger gjør det og oppleves som mer firkantet. Det ene kan være at moderator forventer at du nå har forstått hva du kan/ikke kan gjøre. Det kan være at det oppleves gjentagende. Det kan også være at moderator har mer å gjøre, og ikke har tid til en slik oppfølging du ønsker eller føler du trenger osv. Jeg forstår hvorfor folk blir utestengt fra forum. Jeg synes det er merkeligere at folk ikke forstår hvorfor de utestenges. Det er ganske enkle regler for debatteknikk og anstendig oppførsel. Disse er det enkelt å holde seg innenfor. Om man til stadighet pusher grenser eller tror man har samme rettigheter og muligheter som administratorer i oppførsel så endrer man opp med advarsler og til slutt vil et forum gå lei. Da utestenges man. Av alt det du skriver tror jeg det rett og slett du har manglende forståelse for roller og rettigheter, muligheter og plikter som følger de forskjellige rollene. Anonymkode: f03d9...ea8 Kudos til deg for at du gidder! Så får vi se om mottaker evner å ta det til seg. Anonymkode: bda95...ed1
Anonym bruker Skrevet 17. juli #38 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kudos til deg for at du gidder! Så får vi se om mottaker evner å ta det til seg. Anonymkode: bda95...ed1 Hvorfor svarer du ikke? Tok du feil? Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #39 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det å være "firkantet" er for øvrig det som er det vanlige. Det er å håndheve reglene på en måte som er rettferdig for alle. Nei, det er feil. Å være firkantet er for eksempel å gi noen som spinner i en oppoverbakke sommerstid forenklet forelegg, og å gjøre det samme når noen spinner i en glatt oppoverbakke vinterstid. Det er firkantet, men det er ikke rettferdig. Når det gjelder den norske loven så bruker retten tid på å se på hensikten med loven. Det er det som blir borte med å være firkantet. Det er der også rettferdigheten blir borte. Når Admin selv bryter reglene og ikke gir seg selv sanksjoner for det blir reglene ikke firkantet håndhevet. Da blir de håndhevet etter hvem som bryter reglene. Så det er ikke riktig å si at reglene er like for alle, eller at de blir firkantet håndhevet. For øvrig har du helt misforstått kommentaren min. Du påstår at en leder kan være drittsekk mot de ansatte, behandle de forferdelig, og på den måten skape en god arbeidsplass, eller omvendt. Det er ikke min erfaring, men utdyp gjerne. Fortell hvordan du mener at en dårlig leder kan skape gode arbeidsforhold? Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #40 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nei, det er feil. Å være firkantet er for eksempel å gi noen som spinner i en oppoverbakke sommerstid forenklet forelegg, og å gjøre det samme når noen spinner i en glatt oppoverbakke vinterstid. Det er firkantet, men det er ikke rettferdig. Når det gjelder den norske loven så bruker retten tid på å se på hensikten med loven. Det er det som blir borte med å være firkantet. Det er der også rettferdigheten blir borte. Når Admin selv bryter reglene og ikke gir seg selv sanksjoner for det blir reglene ikke firkantet håndhevet. Da blir de håndhevet etter hvem som bryter reglene. Så det er ikke riktig å si at reglene er like for alle, eller at de blir firkantet håndhevet. For øvrig har du helt misforstått kommentaren min. Du påstår at en leder kan være drittsekk mot de ansatte, behandle de forferdelig, og på den måten skape en god arbeidsplass, eller omvendt. Det er ikke min erfaring, men utdyp gjerne. Fortell hvordan du mener at en dårlig leder kan skape gode arbeidsforhold? Anonymkode: e42eb...07a Det er ikke det hun skriver i det hele tatt. Det må være vanskelig å manøvrere seg i samfunnet når man ikke klarer å skjønne selv de enkleste tekster. Anonymkode: bda95...ed1
Anonym bruker Skrevet 17. juli #41 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor svarer du ikke? Tok du feil? Anonymkode: e42eb...07a Svarer på hva? Anonymkode: bda95...ed1
Iiiiik Skrevet 17. juli #42 Skrevet 17. juli Forumlivet bør vel være adspredelse og en liten del av selve livet. Hvis det å være på forum skaper frustrasjon, man føler seg dårlig behandlet osv, da bør man finne en annen adspredelse. På jobb kan man bruke verneombud, ha AML som sikkerhetsnett. Ved dårlige hjemmeforhold kan man bruke familievernkontoret eller løse det med familiemedlemmene. Å forvente samme type sikkerhetsnett i et forum er underlig. Gå videre eller tilpass deg. Vi er mange som har vært på forum i åresvis uten å få advarsler eller bli utestengt, så jeg finner det rart at du ikke engang er åpen for å tenke at det er du som har gjort noe galt.
Anonym bruker Skrevet 17. juli #43 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Det er uansett samme admin her som der, den admin du sier ikke er oppegående, ikke jobber for lønn. Samme admin som du sier kjeder seg og har lyst til å føle seg viktig og kunne herse med mennesker på KG. Du er ute og sykjler her, Anonymkode: dbccf...00a Jeg skrev det motsatte. Tror ikke det var så vanskelig å forstå heller, så jeg mistenker du vrir med vilje. Anonymkode: 60c45...cb7
Anonym bruker Skrevet 17. juli #44 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Det er, som den andre brukeren helt riktig bemerker, bare en admin på KG. Den Adminnen er den samme som er Admin her inne. Men du har rett i at det er en del moderatorer på KG. De er vanlige brukere som har tatt på seg ansvaret med å moderere. Men det er bare en Admin på KG. Anonymkode: e42eb...07a Det stemmer bare ikke… https://forum.kvinneguiden.no/staff/ Anonymkode: 60c45...cb7
Anonym bruker Skrevet 17. juli #45 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det stemmer bare ikke… https://forum.kvinneguiden.no/staff/ Anonymkode: 60c45...cb7 Se der! De har endret litt på titler. Forumansvarlig heter det nå. Takk! Det hadde jeg ikke fått med meg. Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #46 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Svarer på hva? Anonymkode: bda95...ed1 Hvor det står at noen føler at de har et personlig forhold til Admin? Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er forskjell på å delta og å gå så helhjertet inn at man føler at man har et personlig forhold til en anonym admin på et diskusjonsforum. Å glede seg voldsomt over endringer er et lite faretegn, det er nemlig ikke helt normalt. Anonymkode: bda95...ed1 Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #47 Skrevet 17. juli Iiiiik skrev (58 minutter siden): Forumlivet bør vel være adspredelse og en liten del av selve livet. Hvis det å være på forum skaper frustrasjon, man føler seg dårlig behandlet osv, da bør man finne en annen adspredelse. På jobb kan man bruke verneombud, ha AML som sikkerhetsnett. Ved dårlige hjemmeforhold kan man bruke familievernkontoret eller løse det med familiemedlemmene. Å forvente samme type sikkerhetsnett i et forum er underlig. Gå videre eller tilpass deg. Vi er mange som har vært på forum i åresvis uten å få advarsler eller bli utestengt, så jeg finner det rart at du ikke engang er åpen for å tenke at det er du som har gjort noe galt. For det første er premisset, "jeg har aldri opplevd X, derfor skjer X aldri noen", galt. Jeg har aldri opplevd å bli millionær av å tippe i lotto, derfor er det heller ingen som blir det. For det andre er dette en sterk, "vær flink pike"-kommentar. "Ta alle feil som skjer innover deg, klandre deg selv for all urett som skjer deg", og så videre. Det er skadelig. Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 17. juli #48 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Som kjent er det ikke mulig å delta både på cyberspace og i den virkelige verden samtidig. Det er derfor så få butikker har nettsider. Anonymkode: e42eb...07a Omtrent alle butikker har da nettsider? Anonymkode: b7517...3c9
Anonym bruker Skrevet 17. juli #49 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hvor det står at noen føler at de har et personlig forhold til Admin? Anonymkode: e42eb...07a Beklager, jeg fikk ikke med meg det spørsmålet. Det er selvsagt deg jeg henviser til. Anonymkode: bda95...ed1
Anonym bruker Skrevet 17. juli #50 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Omtrent alle butikker har da nettsider? Anonymkode: b7517...3c9 Jeg trooor hun forsøkte seg på ironi. Anonymkode: bda95...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå