Gå til innhold

KG - spesielle forum

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Beklager, jeg fikk ikke med meg det spørsmålet. Det er selvsagt deg jeg henviser til. 

Anonymkode: bda95...ed1

Selvsagt. Trass at jeg aldri har hevdet det. Altså tar du feil.

Anonymkode: e42eb...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg trooor hun forsøkte seg på ironi. 

Åja😂

Anonymkode: b7517...3c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Omtrent alle butikker har da nettsider?

Anonymkode: b7517...3c9

Nemlig. Det, og akkurat nå er filmen Ibelin, gutten som levde mesteparten av sitt liv på nett, nominert til Emmy.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Se der! De har endret litt på titler. Forumansvarlig heter det nå. Takk! Det hadde jeg ikke fått med meg.

Nei, det er vel bare ti år siden det skjedde eller noe sånt. Ikke lett å henge med! ;) 

Anonymkode: 60c45...cb7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er vel bare ti år siden det skjedde eller noe sånt. Ikke lett å henge med! ;) 

Anonymkode: 60c45...cb7

Så lenge siden er det ikke. Det er sju år siden jeg opprettet min FB-profil. Den gang da hadde jeg en del kontakt med noen som var brukermoderator på KG. Det er sånn jeg fikk vite om overgangen for Admin her fra til KG. Da var det også snakk om at Admin her skulle slutte som Admin her, i og med at hun ble Admin på KG. Heldigvis fortsatte hun.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Selvsagt. Trass at jeg aldri har hevdet det. Altså tar du feil.

Man trenger ikke å skrive ting med rene ord, det er noe som heter å tolke det man leser. 
At du sier jeg tar feil er irrelevant så lenge alle kan lese hva du skriver. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Man trenger ikke å skrive ting med rene ord, det er noe som heter å tolke det man leser. 
At du sier jeg tar feil er irrelevant så lenge alle kan lese hva du skriver. 

Hvis det er mulig å tolke så er det også mulig å tolke Admin. Dermed faller hele ditt argument på sin egen urimelighet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvis det er mulig å tolke så er det også mulig å tolke Admin. Dermed faller hele ditt argument på sin egen urimelighet.

Hvorfor trekker du inn admin? Jeg skjønner ikke problemet ditt. Vil du ikke bli utestengt er det bare til å forholde seg til reglene. Jeg har vært på forumet i mer enn 10 år og har kun fått én advarsel, med klar henvisning til hvilke regel jeg brøt. Siden jeg syns det var ganske pinlig så tok jeg det til etterretning og har aldri fått melding etter det. Det er slik de fleste voksne mennesker responderer på irettesettelse. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor trekker du inn admin? Jeg skjønner ikke problemet ditt. Vil du ikke bli utestengt er det bare til å forholde seg til reglene. Jeg har vært på forumet i mer enn 10 år og har kun fått én advarsel, med klar henvisning til hvilke regel jeg brøt. Siden jeg syns det var ganske pinlig så tok jeg det til etterretning og har aldri fått melding etter det. Det er slik de fleste voksne mennesker responderer på irettesettelse. 

Samnme her. Det holdt med den ene advarselen.

Anonymkode: dbccf...00a

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er ikke blitt utestengt. Jeg har ikke noe problem. Det er du som har et problem med at jeg får inntrykk av at noen som skriver sint virker sint, noen som skriver hyggelig virker hyggelig, og slik får jeg inntrykk av folk ut fra hvordan de skriver. Det mener du...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du gledet deg voldsomt? Du har blitt kjent med admin? 

Jeg tror at du med stor fordel kan bruke mindre tid på forum og heller bli mer delaktig i den virkelige verden. Dette er ikke sunn oppførsel!

Dette er ditt problem, ikke mitt. Jeg bryr meg ikke med hva folk kaster bort tiden sin på. Det gjør du. Det er ditt problem, ikke mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...