Anonym bruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Opprettet for noen uker siden en konto på kvinne guiden. Plutselig er jeg blitt utestengt. Hva som er grunnen aner jeg ikke. Hadde vært fint å få en forklaring på hvilke tråd det gjelder. Får bare at jeg har postet i feil underforum og anonym bruker skal ikke postes i de og de forumene. Ingen mulighet til å ta kontakt med de heller. Men når jeg leser inne på kvinneguiden så er det langt flere som burde blitt utestengt som er direkte slem. Når en leser reglene så er det ikke lov å latterliggjøre og være nedlatende mot andre. Det er det mange som er. Husker ikke en gang hva jeg har svart på, men ikke vært ufin mot noen på noen som helst måte. Anonymkode: 238d8...d02
Anonym bruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Altså, brukere kan ikke diskuteres offentlig. Du må nesten ta praten med Admin. Men generellt vil jeg si at selv Nettinettet har blitt utestengt fra KG, selv om alt hun har gjort er å hjelpe folk med å finne kjærligheten. https://no.linkedin.com/posts/anehagen_hva-skjer-når-fagfolk-blir-utestengt-fra-activity-7320350453139931136-lf-2 Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså, brukere kan ikke diskuteres offentlig. Du må nesten ta praten med Admin. Men generellt vil jeg si at selv Nettinettet har blitt utestengt fra KG, selv om alt hun har gjort er å hjelpe folk med å finne kjærligheten. https://no.linkedin.com/posts/anehagen_hva-skjer-når-fagfolk-blir-utestengt-fra-activity-7320350453139931136-lf-2 Anonymkode: e42eb...07a Lurer på hvilke folk som er administrator på dette forumet. Kan jo nesten virke som de ikke tåler kloke folk som prøver å se nyanser og konstruktiv debatt. De liker best de som er surmaga virker det som. S blir det stress for de hvis tråden blir lang med mange kommentarer. Da blir det for mye å følge med på for de. Da stenger de folk ute. Anonymkode: 238d8...d02
Anonym bruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Hvorfor klage her? Du vet at dette er et annet forum? Anonymkode: 40b41...40a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor klage her? Du vet at dette er et annet forum? Anonymkode: 40b41...40a Fordi det er ekstremt mange som har blitt dumpet ut av KG som henger her.. Anonymkode: 238d8...d02
Anonym bruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli det å snakk med admin er ikke noe vits, di kommer alderi til å erskjenne at dem har gjort noe galt men hvis du virkelig vil snakke med dem er det en e post man kan kontakte dem på Anonymkode: cf9bf...b8b
Anonym bruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli Med all den dritten som skrives, og får stå, på KG så skal man jobbe både hardt og lenge for å klare å bli utestengt Anonymkode: a5ee1...284
Anonym bruker Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Med all den dritten som skrives, og får stå, på KG så skal man jobbe både hardt og lenge for å klare å bli utestengt Anonymkode: a5ee1...284 Nei Anonymkode: 1b4c5...6df
Anonym bruker Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (4 minutter siden): det å snakk med admin er ikke noe vits, di kommer alderi til å erskjenne at dem har gjort noe galt men hvis du virkelig vil snakke med dem er det en e post man kan kontakte dem på Anonymkode: cf9bf...b8b "DE" Anonymkode: 1b4c5...6df
Anonym bruker Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli Hadde de enda vist til hvilke kommentar eller tråd det handler om så jeg visste hva det gjaldt. Men fikk en generell beskrivelse av forumregler. Virker som det handler om at jeg har skrevet noe på feil underforum og vært anonym bruker på en side det ikke er lov å kommentere som anonym. Uansett ikke et forum jeg ønsker å bruke tid på. Tror det er mye psykiatri der, for så mye hets skal man lete lenge etter. Er jo mye rart her også men ikke i nærheten av KG Anonymkode: 238d8...d02
MissSaigon Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hadde de enda vist til hvilke kommentar eller tråd det handler om så jeg visste hva det gjaldt. Men fikk en generell beskrivelse av forumregler. Virker som det handler om at jeg har skrevet noe på feil underforum og vært anonym bruker på en side det ikke er lov å kommentere som anonym. Uansett ikke et forum jeg ønsker å bruke tid på. Tror det er mye psykiatri der, for så mye hets skal man lete lenge etter. Er jo mye rart her også men ikke i nærheten av KG Anonymkode: 238d8...d02 Det er jo ganske merkelig å klage over et annet forum her inne? Hva vil du oppnå med det, tro?
Anonym bruker Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Nei Anonymkode: 1b4c5...6df Jo. Bare å lese der inne det Anonymkode: a5ee1...284
Anonym bruker Skrevet 16. juli #13 Skrevet 16. juli MissSaigon skrev (19 minutter siden): Det er jo ganske merkelig å klage over et annet forum her inne? Hva vil du oppnå med det, tro? Det er vel sikkert mange andre her inne som har opplevd samme? Har lest flere skrive det her inne. Anonymkode: 238d8...d02
Anonym bruker Skrevet 16. juli #14 Skrevet 16. juli 2 hours ago, Anonym bruker said: Fordi det er ekstremt mange som har blitt dumpet ut av KG som henger her.. Anonymkode: 238d8...d02 Og hvordan tenker du at å klage her hjelper? Anonymkode: 40b41...40a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #15 Skrevet 16. juli 1 hour ago, Anonym bruker said: Hadde de enda vist til hvilke kommentar eller tråd det handler om så jeg visste hva det gjaldt. Men fikk en generell beskrivelse av forumregler. Virker som det handler om at jeg har skrevet noe på feil underforum og vært anonym bruker på en side det ikke er lov å kommentere som anonym. Uansett ikke et forum jeg ønsker å bruke tid på. Tror det er mye psykiatri der, for så mye hets skal man lete lenge etter. Er jo mye rart her også men ikke i nærheten av KG Anonymkode: 238d8...d02 Du bruker jo veldig mye tid på det Anonymkode: 40b41...40a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #16 Skrevet 16. juli Det er ingen vits. Det er altfor mange lettkrenkede mennesker der inne og altfor dårlig moderering. Man blir for eksempel moderert bort dersom man skriver noe med substans (hvis man for eksempel bruker fremmedord) fordi da er det noen som ikke skjønner hva man sier og det føles vondt å ikke forstå hva andre sier og de tenker at hvis det noen andre skriver føles vondt så må det bety at de angriper meg og så rapporterer de og så kommer moderator og gir de rett i dette fremfor å gå i dybden på hva som er skjedd. På denne måten blir det færre og færre oppegående og flere og flere med problemer. Og moderatorer er noen som fyller to krav; de er villig til å jobbe gratis og har mulighet til å bruke mye tid der inne, så man kan jo bare tenke seg hva slags kvalitet det blir på modereringen. Det var bra der inne før, men nå er det fritt forfall. Anonymkode: 60c45...cb7
Anonym bruker Skrevet 16. juli #17 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det var bra der inne før, men nå er det fritt forfall. Anonymkode: 60c45...cb7 Det andre vil jeg ikke si bæ eller bu til, ikke som kritikk eller anerkjenning, bare, vil ikke si noe. Men dette er jeg helt enig med deg i, det var et veldig godt forum før. Det samme gjelder her. Jeg har en mistanke om hvorfor det er slik. Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #18 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er ingen vits. Det er altfor mange lettkrenkede mennesker der inne og altfor dårlig moderering. Man blir for eksempel moderert bort dersom man skriver noe med substans (hvis man for eksempel bruker fremmedord) fordi da er det noen som ikke skjønner hva man sier og det føles vondt å ikke forstå hva andre sier og de tenker at hvis det noen andre skriver føles vondt så må det bety at de angriper meg og så rapporterer de og så kommer moderator og gir de rett i dette fremfor å gå i dybden på hva som er skjedd. På denne måten blir det færre og færre oppegående og flere og flere med problemer. Og moderatorer er noen som fyller to krav; de er villig til å jobbe gratis og har mulighet til å bruke mye tid der inne, så man kan jo bare tenke seg hva slags kvalitet det blir på modereringen. Det var bra der inne før, men nå er det fritt forfall. Anonymkode: 60c45...cb7 Hehe. Selvbedraget har ingen ende Anonymkode: bda95...ed1
Anonym bruker Skrevet 16. juli #19 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Lurer på hvilke folk som er administrator på dette forumet. Kan jo nesten virke som de ikke tåler kloke folk som prøver å se nyanser og konstruktiv debatt. De liker best de som er surmaga virker det som. S blir det stress for de hvis tråden blir lang med mange kommentarer. Da blir det for mye å følge med på for de. Da stenger de folk ute. Anonymkode: 238d8...d02 Det er de samme administrator som er her, men det visste du. Anonymkode: dbccf...00a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #20 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det andre vil jeg ikke si bæ eller bu til, ikke som kritikk eller anerkjenning, bare, vil ikke si noe. Men dette er jeg helt enig med deg i, det var et veldig godt forum før. Det samme gjelder her. Jeg har en mistanke om hvorfor det er slik. Anonymkode: e42eb...07a Hva skyldes det mener du? Anonymkode: dbccf...00a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #21 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hadde de enda vist til hvilke kommentar eller tråd det handler om så jeg visste hva det gjaldt. Men fikk en generell beskrivelse av forumregler. Virker som det handler om at jeg har skrevet noe på feil underforum og vært anonym bruker på en side det ikke er lov å kommentere som anonym. Uansett ikke et forum jeg ønsker å bruke tid på. Tror det er mye psykiatri der, for så mye hets skal man lete lenge etter. Er jo mye rart her også men ikke i nærheten av KG Anonymkode: 238d8...d02 Jeg har fått advarsel her inne, aner ikke ikke akkurat hva som utløste den. Fikk en generell beskrivelse av hvilke regler jeg hadde brutt. Så det er det samme her inne. Anonymkode: dbccf...00a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #22 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hva skyldes det mener du? Anonymkode: dbccf...00a Vel, min erfaring med arbeidslivet er at hvordan en arbeidsplass er avgjøres i veldig stor grad av hvordan lederen er. Der er en rekke andre eksempler også, hvordan byråkrater i staten er avgjøres av hvordan politikerne som styrer, kommunedirektøren, kommunestyret, stortinget, og så videre. Da Admin her inne skulle bli Admin for KG også var jeg så enormt glad og gledet meg voldsomt! For Admin her inne har vært fantastisk! Men noe endret seg etter at hun tok over KG. Ikke med en gang, men over tid har det det. Både der og her inne. Jeg skriver dette med enorm respekt for henne, og det skriver jeg ikke bare fordi hun kommer til å lese dette, men fordi jeg har det. Hun har vært gjennom en del som har vært helt ufortjent, fordi hun har tatt det ansvar hun har tatt på seg, og hun har vært høflig og hyggelig med det ansvaret. Men, jeg har blitt litt kjent med hvordan hun er her på nett i alle fall, både på forumet og etter å ha diskutert med henne privat. Hun kan være litt frekk. Og det er ikke den type "rett ut ærlig"-frekk som kommer med alderen, modenhet. Men en type frekkhet som kommer med arroganse, å ikke bry seg. Der kommer det med hvordan en leder er inn. Hun har mistet noe av det med å bry seg med det å være admin på KG. Før hadde hun veldig god forståelse og fingerfølelse med kommunikasjon folk imellom her inne, nå har hun blitt mer opptatt av regler og mer firkantet. Men reglene brukes kun mot brukere, ikke mot hverken Admin eller brukermoderatorene. Som da Admin tar seg bryet med å gjøre om på en lenke for å vise hva som ikke er lov. Dette er et regelbrudd. Det er arrogant, for hvis en annen bruker hadde tatt seg samme bryet med å vise hva som ikke var lov så ville det ført til sanksjoner (bare det å slette kommentarer er en form for sanksjon). Når Admin gjør det Admin ville straffet andre for så er det en form for arroganse. Men Admin ser ikke selv at det er det. Det bekymrer meg. Jeg skulle ønske at Admin tok en pause fra denne jobben for en periode. Ikke for min skyld eller fordi jeg ønsker henne bort fra noen av forumene, det gjør jeg ikke. Men fordi jeg tror hun trenger en pause fra det hele. Men altså, Admin påvirker andre og Admin er ikke lenger den Admin en gang var. Det påvirker. Ha en riktig god sommer! Det har vært hyggelig å være bruker på forumet her! Men nå spørs det hvor lenge min bruker fortsatt får være 😳 Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #23 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Men reglene brukes kun mot brukere, ikke mot hverken Admin eller brukermoderatorene. Som da Admin tar seg bryet med å gjøre om på en lenke for å vise hva som ikke er lov. Dette er et regelbrudd. Det er arrogant, for hvis en annen bruker hadde tatt seg samme bryet med å vise hva som ikke var lov så ville det ført til sanksjoner (bare det å slette kommentarer er en form for sanksjon). Når Admin gjør det Admin ville straffet andre for så er det en form for arroganse. Men Admin ser ikke selv at det er det. Ehhh, er du seriøs? Anonymkode: dbccf...00a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #24 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Ehhh, er du seriøs? Anonymkode: dbccf...00a Kommuniser. Bruk ord. Du er ikke 14 mer. Slutt å tro at å himle med øynene er kommunikasjon nok. Kom med hva du mener, hva du står for og hva du mener er feil argumentasjon så er det mulig å diskutere med deg. Men "er du seriøs" er et selvutslettende spørsmål; du lurer ikke seriøst på om jeg er seriøs. Du vet jeg er det. Der er ikke noe, "åja, jeg trodde det var en spøk, hihi, det var så morsomt nemlig, hihi". Der er påstander, argumenter. Kom med de. Bruk ord. Anonymkode: e42eb...07a
Anonym bruker Skrevet 16. juli #25 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Kommuniser. Bruk ord. Du er ikke 14 mer. Slutt å tro at å himle med øynene er kommunikasjon nok. Kom med hva du mener, hva du står for og hva du mener er feil argumentasjon så er det mulig å diskutere med deg. Men "er du seriøs" er et selvutslettende spørsmål; du lurer ikke seriøst på om jeg er seriøs. Du vet jeg er det. Der er ikke noe, "åja, jeg trodde det var en spøk, hihi, det var så morsomt nemlig, hihi". Der er påstander, argumenter. Kom med de. Bruk ord. Anonymkode: e42eb...07a Jo, jeg lurte seriøst på om du er seriøs. At du ikke skjønner forskjell på brukere og moderator/admin er helt utrolig, men det forklarer mye. Anonymkode: dbccf...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå