Anonym bruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli For det fremstår veldig som om det er organisert posting av relativt oppkonstruert kritikk av AP, alle innlegg har samme skrivestil etc. foregår dette på alle anonyme nettforum? Anonymkode: 523ee...28e
Anonym bruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Kan du komme med eksempler? Anonymkode: b3e31...d62
Anonym bruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Høyreekstreme? Hadde jeg vært Putin hadde jeg satset på Friends of Russia (FOR - "Fred og Rettferdighet") partiet. Noe russerne i og for seg har gjort. De er venstreekstreme og politisk blinde. Det er det partiet som står mest for Putins ønsker i Norge. Vi har ikke noe høyreekstremt parti i Norge tilsvarende svenskenes SverigeDemokraterna. SD i Sverige er derimot tilsvarende Putin-vennlige som Friends of Russia er her i Norge. Så nei, jeg tror ikke det er russerne som står bak. Det utelukker jo ikke likevel at idioter står bak, bare at det mest sannsynligvis er hjemmelagede idioter heller enn putinistiske idioter. Anonymkode: 625d0...06e
Anonym bruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Høyreekstreme? Hadde jeg vært Putin hadde jeg satset på Friends of Russia (FOR - "Fred og Rettferdighet") partiet. Noe russerne i og for seg har gjort. De er venstreekstreme og politisk blinde. Det er det partiet som står mest for Putins ønsker i Norge. Vi har ikke noe høyreekstremt parti i Norge tilsvarende svenskenes SverigeDemokraterna. SD i Sverige er derimot tilsvarende Putin-vennlige som Friends of Russia er her i Norge. Så nei, jeg tror ikke det er russerne som står bak. Det utelukker jo ikke likevel at idioter står bak, bare at det mest sannsynligvis er hjemmelagede idioter heller enn putinistiske idioter. Anonymkode: 625d0...06e Jeg skriver ikke at russland står bak, jeg sier at jeg mistenker at det er organisert fra partier på ytre høyre i Norge. Anonymkode: 523ee...28e
Anonym bruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Hvilken oppkonstruert kritikk av AP sikter du til? Anonymkode: cf4fc...ef9
Anonym bruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli Russerne er interessert i å destabilisere, typisk strategi er å legge ut et innlegg med en link (gjerne fra f. eks Storbritannia) som omhandler politisk betente tema, som f.eks innvandring. Så følger gjerne et ledende spørsmål av typen "Er det greit at kriminelle innvandrere får beskyttelse fra norske myndigheter?" (tenkt eksempel). Det viktigste er å skape misnøye med styresmaktene i Norge, og da passer det vel best å angripe AP nå for tiden. Har sett dette på flere diskusjonsforum, også her. Anonymkode: 04ba2...108
Anonym bruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hvilken oppkonstruert kritikk av AP sikter du til? Anonymkode: cf4fc...ef9 Mesteparten av innleggene på politikkdelen av forumet. Anonymkode: 523ee...28e
Anonym bruker Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg skriver ikke at russland står bak, jeg sier at jeg mistenker at det er organisert fra partier på ytre høyre i Norge. Anonymkode: 523ee...28e Hvilke parter ser du som ytre høyre i Norge? Frp? I så fall er du langt ute å sykkler. Jeg starter noen ganger politiske innlegg, men det er rett og slett fordi politikk interesserer meg og ja jeg kommer til å stemme Frp, men jeg er langt ifra ytre høyre. Anonymkode: dd8f4...dee
Anonym bruker Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli 1 hour ago, Anonym bruker said: Mesteparten av innleggene på politikkdelen av forumet. Anonymkode: 523ee...28e Hvilke av de er oppkonstruert? Anonymkode: cf4fc...ef9
Anonym bruker Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli 2 hours ago, Anonym bruker said: Jeg skriver ikke at russland står bak, jeg sier at jeg mistenker at det er organisert fra partier på ytre høyre i Norge. Anonymkode: 523ee...28e Hvilke partier er det? Vi har jo knapt noen ytre høyre partier i Norge Anonymkode: cf4fc...ef9
Anonym bruker Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli Men hadde du noen eksempler da hi? Anonymkode: b3e31...d62
Anonym bruker Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Men hadde du noen eksempler da hi? Anonymkode: b3e31...d62 Selvfølgelig så har hun ikke det, det er akkurat som det pleier, Anonymkode: c7763...6f1
Anonym bruker Skrevet 17. juli #13 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (16 timer siden): Hvilke parter ser du som ytre høyre i Norge? Frp? I så fall er du langt ute å sykkler. Jeg starter noen ganger politiske innlegg, men det er rett og slett fordi politikk interesserer meg og ja jeg kommer til å stemme Frp, men jeg er langt ifra ytre høyre. Anonymkode: dd8f4...dee Samme her, jeg vil stemme Frp, men jeg er langt unna ekstrem høyre. Jeg tror det er enkelte som ser for mange spøkelser. Det kan virke som at for noen er alt utenfor Ap ekstremt. Anonymkode: 76c20...933
Anonym bruker Skrevet 17. juli #14 Skrevet 17. juli Haha, svarene her inne illustrerer temaet ganske bra. Massevis av innlegg som fyller tråden ved å gjenta det samme "uskyldige" spørsmålet gang på gang. Jeg aner ikke hvem som står bak, men de har åpenbart kommet fram til at dette er en effektiv strategi. Anonymkode: 6d2b0...fcc
Anonym bruker Skrevet 17. juli #15 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Haha, svarene her inne illustrerer temaet ganske bra. Massevis av innlegg som fyller tråden ved å gjenta det samme "uskyldige" spørsmålet gang på gang. Jeg aner ikke hvem som står bak, men de har åpenbart kommet fram til at dette er en effektiv strategi. Anonymkode: 6d2b0...fcc Hæ? Så fordi vi ikke er 100% enige med trådstarter så er vi ytre høyre putinister? Er det ikke det dere liker å kalle alle som ikke er AP på sin hals? Anonymkode: b3e31...d62
Anonym bruker Skrevet 17. juli #16 Skrevet 17. juli 4 hours ago, Anonym bruker said: Haha, svarene her inne illustrerer temaet ganske bra. Massevis av innlegg som fyller tråden ved å gjenta det samme "uskyldige" spørsmålet gang på gang. Jeg aner ikke hvem som står bak, men de har åpenbart kommet fram til at dette er en effektiv strategi. Anonymkode: 6d2b0...fcc Jeg er ytre høyre, men dessverre så er det jo ingen ytre høyre partier å stemme på i Norge Anonymkode: cf4fc...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå