Camilla32 Skrevet onsdag kl 06:48 #1 Skrevet onsdag kl 06:48 (endret) .. Endret onsdag kl 06:50 av Camilla32
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:47 #2 Skrevet onsdag kl 08:47 Har du små barn? Ferie med små barn kan være slitsom. Mine barn var ikke solide sovere og på ferie sov de enda dårligere. Det var noen år da det var best å holde seg hjemme i ferien. Anonymkode: 6c7b6...8dd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:35 #3 Skrevet onsdag kl 09:35 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Har du små barn? Ferie med små barn kan være slitsom. Mine barn var ikke solide sovere og på ferie sov de enda dårligere. Det var noen år da det var best å holde seg hjemme i ferien. Anonymkode: 6c7b6...8dd Det tror jeg er riktig, med små barn kan det fort bli mer uro enn avslapning hvis foreldrenes forventninger om reiser skal trumfe barnas behov for rutiner og ro. Anonymkode: 6985d...499
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Kjipt for deg... Anonymkode: bc22d...99d
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Det gjør jeg også. Er kronisk syk og liker uten tvil hverdager best med gode rutiner for hvile og rekreasjon mens andre er på jobb og skole Men jeg vet at jeg kan hvile ut etter ferien, og unner alle rundt med disse fine sommerdagene med sol, strand, konserter osv. Jeg knasker smertestillende, smiler og "lider i stillhet", for jeg vil ikke for noe i verden ødelegge gleden folk har over ferie. Men må innrømme at varmen og det at alle andre har fri så det aldri er helt ro rundt meg sliter meg ut 🙈 Anonymkode: 1e7ee...beb
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Kjipt for deg... Anonymkode: bc22d...99d Du da? Hva gir det deg å skrive en slik kommentar? Man får ikke inntrykk av at har det så fint selv. Anonymkode: 0db25...3ef
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Du da? Hva gir det deg å skrive en slik kommentar? Man får ikke inntrykk av at har det så fint selv. Anonymkode: 0db25...3ef Er vel ingen på dette forumet så har det spesielt bra med seg selv. 99% bruker forumet for å ventilere frustrasjon i eget liv. 1% av brukerne er perfekte og det er meg Anonymkode: 7250a...de2
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Du da? Hva gir det deg å skrive en slik kommentar? Man får ikke inntrykk av at har det så fint selv. Anonymkode: 0db25...3ef Hva faen skal jeg svare da? Det står jo nada i hi! Har det helt greit, takk. Anonymkode: bc22d...99d
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hva faen skal jeg svare da? Det står jo nada i hi! Har det helt greit, takk. Anonymkode: bc22d...99d Det er ikke svarplikt her. Jeg tror ikke på at du har det fint. Da hadde du ikke hatt dette behovet for å være drittsekk. Anonymkode: 0db25...3ef
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er ikke svarplikt her. Jeg tror ikke på at du har det fint. Da hadde du ikke hatt dette behovet for å være drittsekk. Anonymkode: 0db25...3ef Hæ? Er det ikke svart plikt her? Takk for denne informasjonen, gjør livet litt lettere å ikke måtte svare på hver bidige tråd her Anonymkode: b5206...c53
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hæ? Er det ikke svart plikt her? Takk for denne informasjonen, gjør livet litt lettere å ikke måtte svare på hver bidige tråd her Anonymkode: b5206...c53 Så bra! Da håper jeg at du bare svarer på dem du har noe å bidra med. Det er vel heller ikke så vanskelig å skjønne at hi angret seg og ikke ville poste et innlegg likevel. Altså ingen grunn til å komme ut med klørne. Anonymkode: 0db25...3ef
Anonym bruker Skrevet 49 minutter siden #13 Skrevet 49 minutter siden Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Så bra! Da håper jeg at du bare svarer på dem du har noe å bidra med. Det er vel heller ikke så vanskelig å skjønne at hi angret seg og ikke ville poste et innlegg likevel. Altså ingen grunn til å komme ut med klørne. Anonymkode: 0db25...3ef Velkommen til forum verden. Dette er standard tråd når klientellet er der etter. Iløpet av 3 kommentarer sniker trollet seg inn og lager kvalme Anonymkode: 7250a...de2
Anonym bruker Skrevet 47 minutter siden #14 Skrevet 47 minutter siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hva faen skal jeg svare da? Det står jo nada i hi! Har det helt greit, takk. Anonymkode: bc22d...99d Haha, hva er det du banner og hisser deg opp for? Det er sol og fint vær, kom deg ut av forum verden og treff folk i ekte liv. Men trollet sprekker vel når de kommer ut i sola Anonymkode: 7250a...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå