Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 15:57 #1 Skrevet tirsdag kl 15:57 Er det sånn man ikke skal reagere på i dag? Skal det liksom greit i 2025 med en sånn aldersforskjell? Jeg må bare si at jeg hater det. Det ser ut som de har det bra, og det irriterer meg enda mer. Det var jeg som tok steget om skilles. Og han var helt enig uten noen form for diskusjon, noe som gjorde meg litt paff. Men nå etter et år merker jeg at jeg angrer. Men nå i vår ble han sammen med en ung dame på 27 år, og hun er vakker. Hun har nylig flyttet inn i det huset jeg en gang bodde i. Jeg virkelig hater det selv jeg ikke kan gjøre noe. Det verste er at barna liker henne. Det vrir seg inni meg. Dette blir en forferdelig sommer, og år. Sitter bare og gråter, er så sint og lei meg, og vil egentlig ha ham tilbake... Anonymkode: e34aa...1e8
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:02 #2 Skrevet tirsdag kl 16:02 Det er for sent å angre nå. Kom deg videre. Min mor er gift med en mann som er 17 år eldre enn henne og de har det veldig bra, så det er ikke noe å reagere på det? Det viktigste er at han har det bra, og at barna har det bra hos han. Anonymkode: d5b0d...a3e
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:28 #3 Skrevet tirsdag kl 16:28 Han er bare enda en patetisk mann. La ham holde på, hold avstand og takk skjebnen for at du ikke må ha ham. Anonymkode: 66e9a...2e1
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 17:32 #4 Skrevet tirsdag kl 17:32 Tror du troller, meeen du angrer ikke, regner med du ikke gikk uten grunn? Det du kjenner på er at du vil ha det de har, at han hadde gitt deg innsatsen han nå gir henne. HAM vil du ikke ha. Anonymkode: 6aabb...7e9
Anonym bruker Skrevet i går, 02:03 #5 Skrevet i går, 02:03 Min x på 57 har funnet seg ei jente på 25 , skjønner ikke hva jeg så i han. Anonymkode: 9da85...57a
Anonym bruker Skrevet i går, 08:31 #6 Skrevet i går, 08:31 Min datter på 20 har fått seg kjæreste på 42.... Jeg lurer på hva de har å snakke om....😒 Anonymkode: 56f2d...182
Anonym bruker Skrevet i går, 08:37 #7 Skrevet i går, 08:37 Hvis den unge dame vil ha mann 44 år med unger på slep, så vær så god. Lite du får gjort med dette. Anonymkode: d6dfc...c00
Anonym bruker Skrevet i går, 08:37 #8 Skrevet i går, 08:37 Min sønn på 22 har kjærest på 42. Hun er to år yngre enn meg, og de har et godt og likeverdig forhold. Hvor lenge det varer er det ingen som vet, men pr nå er han lykkelig. Det er alt som betyr noe. En på 27 år, som nykjæresten i hi, er voksen og kan ta veloverveide valg for seg selv. Det er stor aldersforskjell, absolutt, men 17 år er da ikke så horribelt. Kjipt at hi angrer da, men slik er livet. Anonymkode: 21a84...026
Anonym bruker Skrevet i går, 08:43 #9 Skrevet i går, 08:43 Selvfølgelig er det helt patetisk. Men prøv å puste med magen og fokuser på at hun er fin med barna dine. Marerittet må jo være om barna må bo halvt i et hjem der de har det fælt. Anonymkode: 45455...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå