Gå til innhold

Jeg støtter Palestina, og skjønner at de som kommer der fra er frustrerte over situasjonen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg støtter Palestina, og skjønner at de som kommer der fra er frustrerte over situasjonen, men syns dette var å dra den litt for langt, hva tenker dere?

Jeg var ute med hunden vår i går kveld, sånn rundt kl 23.
Vi har noen nye naboer som er palestinere, det vet vi siden de har et palestinsk flagg hengende ut av vinduet.
De hadde hatt gjester som var ved å gå. Han ene hilste, og småpratet litt, som kommer en av de andre bort.
Han spør om jeg vet at folkene i Palestina sulter, svarte av det vet jeg.
Så peker han på hunden og sier at folkene i Palestina sulter, og han får mat..

Altså, hva mener han at jeg ikke skal mate hunden vår siden folkene i Palestina sulter?
Kan jo ikke akkurat sende den hundematen hans

Anonymkode: 4c719...d14

Skrevet

Det var vel for å sette ting i perspektiv, at her i landet har dyr det bedre enn barna i Palestina. Jeg er helt sikker på at han ikke ville at du skal sulte hunden din🙃

Anonymkode: 0bd83...90a

Skrevet

Hjelpe meg. Snakk om å være offer. Om du møtte han her i Norge , så får han selv mat og er trygg. Trenger ikke å gå utover hunden din det😅🙈

Anonymkode: 11998...2cd

Skrevet

Han var dritfrekk.

Anonymkode: d0efb...376

Skrevet

Jeg tenker at han forsøkte å komme med et budskap og at du oppfattet det som kritikk. Språklige misforståelser er ikke uvanlig

Anonymkode: 5ad2e...4d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at han forsøkte å komme med et budskap og at du oppfattet det som kritikk. Språklige misforståelser er ikke uvanlig

Han snakket veldig godt norsk så jeg skjønte utmerket hva han sa, og han hørtes sint ut. Litt som om han av en eller annen grunn prøvde å irettesette meg 

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han snakket veldig godt norsk så jeg skjønte utmerket hva han sa, og han hørtes sint ut. Litt som om han av en eller annen grunn prøvde å irettesette meg 

HI

Det gjorde han antakelig ikke. 

Skrevet

De fleste palestinerne er jo terror sympatisør som hater vesten

Anonymkode: bf3cf...fdf

Skrevet

Ved valget mellom å flykte til naboland eller dø i en krigssone så vil de heller dø i en krigssone. Det må de faktisk få lov til. De er voksne, de kan velge selv. Her kan vi forresten se hvor sultende de er i Gaza. https://www.instagram.com/p/DLVKg0FtnoN/

Anonymkode: 613f7...82d

Skrevet

I all verden. Hva svarte du? Merkelig ting å si. 

Anonymkode: aca5d...66c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

I all verden. Hva svarte du? Merkelig ting å si. 

Jeg svsrte bare at jeg var klar over at befolkningen sultet. Ble litt satt ut, og kom ikke på noe annet å si

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg svsrte bare at jeg var klar over at befolkningen sultet. Ble litt satt ut, og kom ikke på noe annet å si

HI

Ville blitt det selv også, spesiell ting å si i grunn 🤔 Ville sikkert endt opp med å gå rundt eller annen vei etter det, gir ikke akkurat mersmak på å slå av en prat over hekken. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ville blitt det selv også, spesiell ting å si i grunn 🤔 Ville sikkert endt opp med å gå rundt eller annen vei etter det, gir ikke akkurat mersmak på å slå av en prat over hekken. 

Det var heldigvis ikke den nye naboen, men en av dem som hadde vært på besøk.  De som bor der er veldig hyggelige  😀

HI

Skrevet

Han pekte vel bare på det absurde i situasjonen, at i Norge har hunder det bedre enn slektningene hans i Palestina. Han vet nok godt at ikke du som enkeltmenneske kan gjøre så mye med det. 

Jeg skjønner at han er fortvilet, men jeg skjønner også at du syntes at det ble litt voldsomt. 

Skrevet

Idiot. Men idioter kommer fra alle steder. 

Anonymkode: bfe7d...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...