Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:56 #26 Skrevet torsdag kl 20:56 1 hour ago, Anonym bruker said: Hva er det egentlig du lurer på? Du har bestemt deg for å gå i dongeribukse, og alt annet er teit eller ubehagelig eller generelt uaktuelt for deg. Så da lurer jeg på hva du egentlig lurer på? Anonymkode: a8583...bd6 Har ikke skrevet at noe er teit? Her blander du nok med en annen. Det jeg lurer på i HI er om det ser veldig dumt ut på syden destinasjoner? Har vært mye i storbyer i landene men ikke på typsike syden destinasjoner på over 20 år Anonymkode: 2a2f1...1f5
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:57 #27 Skrevet torsdag kl 20:57 3 minutes ago, Anonym bruker said: Spiller det noen rolle når du er så fast bestemt på å gå i dongeribukse? Du sabler jo ned alle innspill, så da tenker jeg du må være såpass voksen at du klarer å stå i det valget du har tatt. De aller fleste driter i hva andre folk har på seg i "syden", det er en noe innbilsk tankegang å lure på om folk stopper og peker på deg hvis du går i dongeri. Anonymkode: a8583...bd6 TS her jeg har ikke sablet ned noe, du blander med andre som svarer her (jeg er heller ikke den du har sitert her) Anonymkode: 2a2f1...1f5
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:23 #28 Skrevet torsdag kl 21:23 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Spiller det noen rolle når du er så fast bestemt på å gå i dongeribukse? Du sabler jo ned alle innspill, så da tenker jeg du må være såpass voksen at du klarer å stå i det valget du har tatt. De aller fleste driter i hva andre folk har på seg i "syden", det er en noe innbilsk tankegang å lure på om folk stopper og peker på deg hvis du går i dongeri. Anonymkode: a8583...bd6 Hvorfor skriver du dette til meg? For et merkelig menneske du er. Anonymkode: 48d2a...764
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:44 #29 Skrevet torsdag kl 21:44 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor skriver du dette til meg? For et merkelig menneske du er. Anonymkode: 48d2a...764 Ok. Du spør om folk i "syden" vil peke og le av deg hvis du går i dongeribukse. Nei, folk vil ikke gjøre dette. Folk er generelt ikke veldig opptatte av hva andre har på seg i "syden". Gå i det du ønsker og det du føler deg komfortabel i. Anonymkode: a8583...bd6
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:48 #30 Skrevet torsdag kl 21:48 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ok. Du spør om folk i "syden" vil peke og le av deg hvis du går i dongeribukse. Nei, folk vil ikke gjøre dette. Folk er generelt ikke veldig opptatte av hva andre har på seg i "syden". Gå i det du ønsker og det du føler deg komfortabel i. Anonymkode: a8583...bd6 Det er ikke hi du siterer, som hun du siterer prøver å fortelle deg, himmel altså. Anonymkode: e569d...7ee
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:52 #31 Skrevet torsdag kl 21:52 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ok. Du spør om folk i "syden" vil peke og le av deg hvis du går i dongeribukse. Nei, folk vil ikke gjøre dette. Folk er generelt ikke veldig opptatte av hva andre har på seg i "syden". Gå i det du ønsker og det du føler deg komfortabel i. Anonymkode: a8583...bd6 Nei, det spør jeg ikke om. Anonymkode: 48d2a...764
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:07 #32 Skrevet torsdag kl 22:07 22 minutes ago, Anonym bruker said: Ok. Du spør om folk i "syden" vil peke og le av deg hvis du går i dongeribukse. Nei, folk vil ikke gjøre dette. Folk er generelt ikke veldig opptatte av hva andre har på seg i "syden". Gå i det du ønsker og det du føler deg komfortabel i. Anonymkode: a8583...bd6 Hun du siterer er ikke TS. Jeg er TS. Men takk for svar, det skal jeg gjøre☺️ Anonymkode: 2a2f1...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå