Anonym bruker Skrevet i går, 06:35 #1 Skrevet i går, 06:35 Jeg går i behandling, sliter med angst.Barndom som har vært fylt med skyldfølelse og diverse. Er på hotell nå.Jenta mi lente seg over et lite metallbord for å gi meg klem og det falt mot to lysbrytere og en stikkontakt. Jeg er usikker hva som hendte.For meg virket det som om lyset slo seg av, men så ble jeg usikker om det kunne være en gnist? Alt virket normalt etterpå som jeg kunne se. Hva tenker dere?Må jeg for sikkerhets skyld gi hotellet beskjed?Er det bare angsten min?Er så usikker. Anonymkode: 160ce...c4e
Anonym bruker Skrevet i går, 06:37 #2 Skrevet i går, 06:37 Vil tro det bare er angsten din Anonymkode: 12df0...7b3
Anonym bruker Skrevet i går, 06:38 #3 Skrevet i går, 06:38 Bare angsten din. Et hotell tåler å bli bodd i. Anonymkode: 316c6...266
Anonym bruker Skrevet i går, 06:38 #4 Skrevet i går, 06:38 Det er garantert bare angsten din! Anonymkode: a95a6...1f0
Anonym bruker Skrevet i går, 06:39 #5 Skrevet i går, 06:39 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Bare angsten din. Et hotell tåler å bli bodd i. Anonymkode: 316c6...266 Men hva om det var gnist?Er ikke det farlig? Jeg vet jeg høres manisk ut, men det er grunner for det beklager🥺 Anonymkode: 160ce...c4e
Anonym bruker Skrevet i går, 07:28 #6 Skrevet i går, 07:28 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Men hva om det var gnist?Er ikke det farlig? Jeg vet jeg høres manisk ut, men det er grunner for det beklager🥺 Anonymkode: 160ce...c4e Nei, en gnist er ikke farlig. Anonymkode: 316c6...266
Anonym bruker Skrevet i går, 07:46 #7 Skrevet i går, 07:46 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Nei, en gnist er ikke farlig. Anonymkode: 316c6...266 Jeg er så engstelig…beklager.Men samtidig føler jeg meg dum om jeg sier ifra Anonymkode: 160ce...c4e
Anonym bruker Skrevet i går, 08:35 #8 Skrevet i går, 08:35 Det var helt sikkert ingen gnist, men OM det var det så er ingen skade skjedd. Hva tenker du skjer nå, lenge etterpå? Om det er brann du tenker på så ville jo det skjedd ganske umiddelbart. Så dette kan du sette på konto for angst, og prøve å legge det fra deg. Det er ingen vits å nevne det, de vil nok ikke helt skjønne hva du mener. Ønsker deg en fin dag 💞 Anonymkode: c8ff0...c53
Anonym bruker Skrevet i går, 09:10 #9 Skrevet i går, 09:10 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det var helt sikkert ingen gnist, men OM det var det så er ingen skade skjedd. Hva tenker du skjer nå, lenge etterpå? Om det er brann du tenker på så ville jo det skjedd ganske umiddelbart. Så dette kan du sette på konto for angst, og prøve å legge det fra deg. Det er ingen vits å nevne det, de vil nok ikke helt skjønne hva du mener. Ønsker deg en fin dag 💞 Anonymkode: c8ff0...c53 Tusen takk🥺Du reddet dagen min. Virker som du forstår🥰 Jeg katastrofetenker hele tiden, er så vant til det.Samvittighet for alt. Nå fikk jeg panikk igjen for jeg lurer på om ene barnet tråkket på ovnen(sånn radiator , en tykk) Han sier nei, men han stod plutselig i vinduet, tykk vinduskarm og radiatoren er rett ved siden. Tusen takk igjen. 🥺Håper du får en skikkelig fin dag💕 Anonymkode: 160ce...c4e
the amazing spidermamma Skrevet i går, 12:32 #10 Skrevet i går, 12:32 Det går også bra. Radiatorer tåler en støyt. Håper du får slappet av litt i ferien også!
Anonym bruker Skrevet i går, 13:32 #11 Skrevet i går, 13:32 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Tusen takk🥺Du reddet dagen min. Virker som du forstår🥰 Jeg katastrofetenker hele tiden, er så vant til det.Samvittighet for alt. Nå fikk jeg panikk igjen for jeg lurer på om ene barnet tråkket på ovnen(sånn radiator , en tykk) Han sier nei, men han stod plutselig i vinduet, tykk vinduskarm og radiatoren er rett ved siden. Tusen takk igjen. 🥺Håper du får en skikkelig fin dag💕 Anonymkode: 160ce...c4e Håper du får hjelp? Går ikke an å ta vare på barn og ha det slik.. Hva tror du skulle skje med sånt? Hvis det hadde skjedd katastrofer av alt sånn ville jo det vært branner og eksplosjoner overalt hele tiden. Anonymkode: 8a4eb...ae1
Anonym bruker Skrevet i går, 19:10 #12 Skrevet i går, 19:10 the amazing spidermamma skrev (6 timer siden): Det går også bra. Radiatorer tåler en støyt. Håper du får slappet av litt i ferien også! Takk🥺 Hodet mitt slapper ikke av, liker ikke ferie når det er slik.Prøver å ta det rolig, men tankene kverner.Gleder meg til psykologen er på plass igjen. Anonymkode: 160ce...c4e
Anonym bruker Skrevet i går, 19:16 #13 Skrevet i går, 19:16 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Håper du får hjelp? Går ikke an å ta vare på barn og ha det slik.. Hva tror du skulle skje med sånt? Hvis det hadde skjedd katastrofer av alt sånn ville jo det vært branner og eksplosjoner overalt hele tiden. Anonymkode: 8a4eb...ae1 Når det ligger i ryggmargen fra man er små er det vanskelig å snu når man ikke har fått hjelp før man ble voksen og møtte veggen med et smell. Ting som det som du og andre ikke hadde ofret en tanke, går jeg å kverner på. Ja, jeg får hjelp☺️ Anonymkode: 160ce...c4e
Anonym bruker Skrevet i går, 20:57 #14 Skrevet i går, 20:57 Nå er du på ferie ignite av dine vante rutiner. Det trigger katastrofetankene. Er det bare du sammen med barna, eller har du noen du kan snakke med der du er? Bare husk at dette bare er irrasjonelle tanker. De vokser jo mer du kverner på dem. Anerkjenn dem og legg dem bort. Det er nesten bedre at det oppstår en brann du er totalt uforberedt på (noe som ikke vil skje) enn at du skal la tankene styre deg og ferien. Og rundt neste sving er det en annen katastrofe som lurer. Du må rett og slett tvinge deg selv til å legge bort tankene, i alle fall om du er der alene med barn. De kan oppleve det utrygt dersom du er helt på tuppa. De er også i en situasjon de ikke er vant til og trenger at mamma viser dem at det er trygt og fint å være borte hjemmefra. Anonymkode: 0ae42...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå