Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:47 #1 Skrevet mandag kl 21:47 De er alltid så ekstremt rolig og ordentlig. Jeg blir så trist pga jeg har også 4 barn, men vi kan aldri gå ut å spise sammen! Hvordan klare å få 4 barn til å være så Instagram vennlig ?! Anonymkode: f1b94...be6
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:55 #2 Skrevet mandag kl 21:55 Første bud er å slutte å tro på glansbildene influensere serverer. Anonymkode: 57bb9...0ba
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:01 #3 Skrevet mandag kl 22:01 Hei barn. Dersom dere oppfører dere ordentlig i på bildene i dag så vil mamma tjene masse penger og dere kan få hva dere vil Anonymkode: dbb8d...324
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:08 #4 Skrevet mandag kl 22:08 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hei barn. Dersom dere oppfører dere ordentlig i på bildene i dag så vil mamma tjene masse penger og dere kan få hva dere vil Anonymkode: dbb8d...324 Det er lange filmer og, på snapchat Men er det virkelig sånn? Anonymkode: f1b94...be6
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:09 #5 Skrevet mandag kl 22:09 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Første bud er å slutte å tro på glansbildene influensere serverer. Anonymkode: 57bb9...0ba Får virkelig ikke håpe det er sannheten som blir vist på snapchat. Alltid så ekstremt perfekt! Ryddig og reint. Og perfekte barn. Anonymkode: f1b94...be6
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:26 #6 Skrevet mandag kl 22:26 Jeg ser et glansbilde. Hun må være en utrolig god og dyktig mamma! Anonymkode: 94373...780
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:53 #7 Skrevet mandag kl 22:53 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Jeg ser et glansbilde. Hun må være en utrolig god og dyktig mamma! Anonymkode: 94373...780 Var ikke dette selvmotsigende? Anonymkode: f1b94...be6
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 01:37 #8 Skrevet tirsdag kl 01:37 Anonym bruker skrev (3 timer siden): De er alltid så ekstremt rolig og ordentlig. Jeg blir så trist pga jeg har også 4 barn, men vi kan aldri gå ut å spise sammen! Hvordan klare å få 4 barn til å være så Instagram vennlig ?! Anonymkode: f1b94...be6 Du er for gammel til å følge influensere. Anonymkode: 815c3...c64
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 03:15 #9 Skrevet tirsdag kl 03:15 Det er skremmende at en mor til fire skjønner så lite! Du er nok like (lite) utviklet som den godeste Anna som i stede for å ta en utdannelse og få seg en vettug jobb pimper ut barna. Anonymkode: 6e16e...42f
sug lut Skrevet tirsdag kl 05:12 #10 Skrevet tirsdag kl 05:12 Alle barn kan oppføre seg på restaurant og ellers i det offentlige rom om de har oppdragelse.
amandine Skrevet tirsdag kl 06:07 #11 Skrevet tirsdag kl 06:07 Hva mener du med «hva gir hun dem»? Hun har vel gitt dem god oppdragelse? Det vil jeg tenke er nødvendig når man er så mye alene med fire barn?
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:10 #12 Skrevet tirsdag kl 06:10 Jeg har også fire barn, helt normale barn, og det har aldri vært noe problem å gå ut og spise Men du har barn med div utfordringer og diagnoser har du ikke? I tillegg til at både du og far også har det? Blir litt forskjellige situasjoner da.... Anonymkode: 823f4...0fa
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:41 #13 Skrevet tirsdag kl 06:41 Anonym bruker skrev (8 timer siden): De er alltid så ekstremt rolig og ordentlig. Jeg blir så trist pga jeg har også 4 barn, men vi kan aldri gå ut å spise sammen! Hvordan klare å få 4 barn til å være så Instagram vennlig ?! Anonymkode: f1b94...be6 Oppdragelse kanskje? Anonymkode: 34380...f56
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:09 #14 Skrevet tirsdag kl 07:09 Mine barn er ikke instagram-vennlig, men jeg har da alltid kunne tatt de med ut å spise? Oppdragelse heter det Anonymkode: 7484f...04a
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:13 #15 Skrevet tirsdag kl 08:13 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mine barn er ikke instagram-vennlig, men jeg har da alltid kunne tatt de med ut å spise? Oppdragelse heter det Anonymkode: 7484f...04a Riktig. Vet det er mange foreldre som ikke kan gå ut å spise på flere år pga at har barn. 🤔 Da er det foreldrene som gjør noe galt. Det går kjempefint å gå ut å spise med barn! Anonymkode: 92075...75f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 09:30 #16 Skrevet tirsdag kl 09:30 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Var ikke dette selvmotsigende? Anonymkode: f1b94...be6 Nei, jeg mente det godt. Anonymkode: 94373...780
Admin Skrevet tirsdag kl 10:47 #17 Skrevet tirsdag kl 10:47 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Admin
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 10:49 #18 Skrevet tirsdag kl 10:49 Sett de live mange ganger, og tro meg de er helt normale unger. Mine kan også se ut som små engler om jeg ber de sitte pent to minutter etter vi har gått ut av bilen (da er klærne fortsatt i orden). Type, om alle sitter pent og smiler skal dere få robux når vi kommer hjem. 😂 Nå gidder jeg ikke bestikke så jeg får de unga jeg fortjener. Poenget er at ALLE kan fremstå perfekt i some om det er viktig for de. Mine unger deles ikke i some så jeg trenger ikke en fake virkelighet. Besteforeldre får bilde av sure unger på restaurant med teksten «Nå koser vi oss». Vi tok ikke med ungene ut før minste var fem og kunne sitte rolig. Det er en tid for alt, unger MÅ ikke ut å spise. Kan de ikke være rolige så får de holde seg hjemme. Anonymkode: d430e...d3b
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:09 #19 Skrevet onsdag kl 11:09 Jeg har aldri sett på hennes SoMe, men det er generelt helt umulig å forså at noen tror at det folk legger ut på ulike nettkanaler er den hele og fulle sannheten om hverdagen. Anonymkode: 475b8...f1d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 13:25 #20 Skrevet onsdag kl 13:25 Tror du hun doper barna? For en idiotisk kommentar.... De fleste barn kan tas med ut og spise uten at man må "gi dem noe" altså. Om du ikke kan det har det med dine barn og din familiedynamikk å gjøre, ikke at hennes barn er unormale. Anonymkode: 823f4...0fa
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:24 #21 Skrevet onsdag kl 15:24 Føler det er hun selv som starter sånne tråder som dette for å lage klikk på sidene sine🙈. Samme som ei hvis fotball frue driver/drev med Anonymkode: baa36...aef
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 17:55 #22 Skrevet onsdag kl 17:55 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Føler det er hun selv som starter sånne tråder som dette for å lage klikk på sidene sine🙈. Samme som ei hvis fotball frue driver/drev med Anonymkode: baa36...aef Jeg tenkte akkurat det samme som deg, at hun har laget tråden selv. Anonymkode: 3d51e...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå