Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:08 #26 Skrevet mandag kl 21:08 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ok, var to sting så er ikkje særlig stort. Men jeg såg ikke hvor dypt det var i og med at dette skjedde hos faren. Anonymkode: b3241...fa6 Jeg sydde 4 sting, så det var heller ikke veldig stort. Om det er stort eller lite har ingenting å si men det er jo bare å ta en telefom til legekontoret og spør. Anonymkode: 36ce9...8b6
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:09 #27 Skrevet mandag kl 21:09 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): For hvor lenge da🤔. Skal til Spania 29. Juli Anonymkode: b3241...fa6 Jeg bader nesten aldri uansett, så jeg husker ikke helt. Anonymkode: 36ce9...8b6
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:17 #28 Skrevet mandag kl 21:17 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Sønnen fekk sår her og måtte sy. Stinga ble fjerna i går. Kan han bade i sjø eller basseng? Det er litt rødt og hovent. Har smurt på bacimycin. Anonymkode: b3241...fa6 I sjøen kan han nok bade. Saltvann er jo bare rensende. Anonymkode: d7b62...0f5
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:13 #29 Skrevet tirsdag kl 19:13 På hver side av halve såret er det veldig rødt og det ser også hovent ut. Det kan være tegn på infeksjon. Kontakt lege i morgen! Dette er ekstra viktig siden dere skal til utlandet om to uker! Anonymkode: 23b90...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå