Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #51 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor må stedatteren din være barnevakt på ferie? En 22-åring har jo helt andre ønsker og preferanser enn en 13-åring. Hva med å passe datteren din selv? Anonymkode: 3dc1c...3c7 Å dele rom betyr vel ikke at hun er barnevakt. Jeg skjønner meg ikke på dere som må finne noe å kritisere hi for. Poenget er at jentene ikke holdt reglene mor til yngste hadde satt, ingenting unnskylder det. Anonymkode: f9d0e...1f2
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #52 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor må stedatteren din være barnevakt på ferie? En 22-åring har jo helt andre ønsker og preferanser enn en 13-åring. Hva med å passe datteren din selv? Anonymkode: 3dc1c...3c7 Det skjønner du når du blir voksen...forhåpentligvis. Tydelig at det er sommerferie. Anonymkode: 0749c...765
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #53 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det skjønner du når du blir voksen...forhåpentligvis. Tydelig at det er sommerferie. Anonymkode: 0749c...765 Jeg er garantert mer voksen enn deg, og nei, jeg har ikke tatt sommerferie enda. Det var et legitimt spørsmål. Anonymkode: 3dc1c...3c7
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #54 Skrevet 10 timer siden De har allerede brutt tilliten. Hvorfor skal de få en sjanse til? Til sammenligning er jeg 43 år, det er ikke alle byer jeg går ute etter et viss klokkeslett med mine barn heller, det har ingenting med at du ikke er voksen når du er 22 å gjøre. Jeg var selv mamma på den alderen. Anonymkode: 63a54...9a5
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #55 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (På 14.7.2025 den 18.39): Hvorfor drar dere på ferie til et sted ingen av dere opplever som trygt? Anonymkode: cf400...603 Det er mange steder i verden hvor det er trygt på dagtid, men 13-åringer ikke skal reke rundt om natten. Oslo f eks. Lar du være å besøke Munch-museet på dagen fordi det er utrygt på Storgata om natten? Anonymkode: 63a54...9a5
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #56 Skrevet 8 timer siden Anonym bruker skrev (På 14.7.2025 den 18.39): Hvorfor drar dere på ferie til et sted ingen av dere opplever som trygt? Anonymkode: cf400...603 Hadde ikke ansett det for trygt at en 13 åring skulle reke ute med en 22 åringen verken i Oslo eller på Granka heller jeg da, selv om dere sikkert tenker på det som trygt reisemål…. Anonymkode: e4576...6bf
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #57 Skrevet 8 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er mange steder i verden hvor det er trygt på dagtid, men 13-åringer ikke skal reke rundt om natten. Oslo f eks. Lar du være å besøke Munch-museet på dagen fordi det er utrygt på Storgata om natten? Anonymkode: 63a54...9a5 Munchmuseet ligger ikke i Storgata Anonymkode: 0738c...3b6
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #58 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Munchmuseet ligger ikke i Storgata Anonymkode: 0738c...3b6 Gjør du deg dum med vilje? Du kommer deg begge steder hvis du er i Oslo. Anonymkode: 63a54...9a5
Østerdølen Skrevet 7 timer siden #59 Skrevet 7 timer siden Her må det være mange dårlige mødre, som seriøst mener at en 13 åring (og en 22 åring for den del) trygt kan gå rundt i gatene alene sent på kveld/natt, i utlandet. Man trenger jo ikke å legge opp til at jentene skal bli utsatt for noe, slik som ran eller voldtekt. Man tar sine forholdsregler i forhold til hvor man er i verden. Det er forskjell på en campingplass i Norge, mot en by i utlandet. Og de som ikke ser det, skulle ikke hatt barn i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #60 Skrevet 7 timer siden Jøss, her er det mange som skal ta HI. 22-åringen må ikke sitte barnevakt, men må dele et rom. Eller mener dere en 22-åring har krav på luksusen med eget rom betalt av andre? Ingen av mine barn har fått det, det blir for dyrt. Helt uaktuelt at de hadde fått fortsette å bo på rom sammen. Jeg hadde ligget på rom med 13-åringen så fikk 22-åringen delt rom med sin far (evt betalt eget rom av egen lomme). Vil 22-åringen ut på natten står hun fritt til å gjøre det, men ikke med 13-åring på slep. Anonymkode: 06ece...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå