Anonym bruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Jeg mener virkelig lykkelig? Vi leser ofte her at flere er lei mannen pga x anntall grunner, og vil skilles. Men jeg vil gjerne høre fra dere som er lykkelig gift. Også fra dere som aldri krangler. Håper vi er flere. Anonymkode: 70f26...b91
Anonym bruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Jeg er lykkelig inn til margen, føler jeg. Mannen og jeg har vært sammen i snart tjue år, og kunne ikke hatt det bedre. Litt diskusjon og småkrangling innimellom, men det er vel sånt man må regne med. Det er ikke verre enn at det tar to minutter før vi har lagt det bak oss. Nå som barna er store går familielivet på skinner. Alt er faktisk en fryd. Har aldri tenkt at vi ikke burde være sammen. Jeg tror vi er heldige som har funnet hverandre. Vi er fra samme plass, så ikke noe kulturkræsj der. Begges foreldre er sammen, og personlighetsmessig klaffer vi. Det er kanskje bittelitt å si. Tror helt ærlig at vi kommer til å være sammen livet ut, som vi lover hverandre for alt for mange år siden. Anonymkode: 51b9b...605
Anonym bruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Ja, vi er det. Vi har vært sammen i 20 år, krangler aldri, alt er harmoni. Anonymkode: f1929...17b
the amazing spidermamma Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Vi er det. Vi krangler nesten aldri og har det fint sammen. Møttes tidlig i 30-årene,har vært gift i 15 år.
Anonym bruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Vi hadde bryllupsdag for noen dager siden. Gift i 15 år, vært sammen i 19 år. 🥰 Vi er lykkelig gift, som det heter. Skal være sammen fot alltid. Krangler aldri, men kan være uenige . Tar som regel 2 min før vi er " venner" igjen. Har vært noen ganger at jeg er irritert. Han liker å late seg på sofaen, og han irriterer seg nok over gnålet mitt. Men dette er småting, og normalt når man har småbarn . Vi er ikke som forelskede tenåringer, men vi elsker hverandre , har respekt for hverandre. 😊 Anonymkode: 4f788...172
Anonym bruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli Vi var lykkelig i 8 år. Men alt gikk til helvete Anonymkode: c05e9...34d
Anonym bruker Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli Vi har vært sammen i 28 år, gift i 25 år og har 4 barn sammen. Vi krangler aldri, kjenner hverandre godt, respekterer hverandre og ønsker hverandre bare godt. Vi har sex 2-4 ganger i måneden, og har det fint sammen. Anonymkode: 13a86...716
Nullstress;) Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Ja, jeg er lykkelig ❤️ At vi, etter 20 år sammen, har noen skjær i sjøen noen ganger er bare å forvente. Men til og med da, kan jeg virkelig ikke se for meg noen andre enn mannen min (selv om jeg har lyet til å vri hodet av han til tider 😂) Og ikke bare at jeg ikke kan se for meg noen andre, men jeg kan ikke forestille meg livet uten han ❤️ Og de gangene ting blir litt problematisk, så er vi flinke til å ha de gode og reflekterte samtalene. Jeg tror alle forhold har opp og ned-turer. Kunsten er å lære seg og håndtere de utfordrende tidene, jobbe sammen og komme sterkere ut på andre siden. Klarer man det, er man lykkelig med partneren sin ❤️
Anonym bruker Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli Vi er lykkelig gift. Har vært sammen i 26 år. Gift i 15 år. Anonymkode: c474f...ead
Anonym bruker Skrevet 14. juli #10 Skrevet 14. juli Ja, veldig lykkelig gift. Men vil ikke si det er slik at jeg går rundt i "lykkerus" hver dag. Vi "krangler" da, selvfølgelig. Men ikke høylytt og ufint. Vil mer si vi er uenige. Noen ganger kan jeg klikke litt når han begynner å diskutere ting jeg gjør når jeg gjør det. Men stort sett er jeg veldig glad og fornøyd. Vi har vært sammen i over 20 år, så vi har det trygt og godt. Anonymkode: 45271...9ef
Anonym bruker Skrevet 14. juli #11 Skrevet 14. juli Ja, vi er lykkelig gift og har vært det i over 30 år. Det hender vi krangler, det hender vi har heftige diskusjoner og det hender at jeg synes han er en dust og det er gjensidig, men vi er alltid glade i hverandre. Anonymkode: 059da...761
Anonym bruker Skrevet 14. juli #12 Skrevet 14. juli Er lykkelig gift ja, men det finnes selvfølgelig up and downs, og at det er bra at vi av og til er fra hverandre( reiser i jobb osv Har vært sammen i 25 år ( siden vi var 18 år). Anonymkode: d84a4...c65
Anonym bruker Skrevet 14. juli #13 Skrevet 14. juli Lykkelig gift i snart 25 år 😊❤️. Vi både krangler og gikk en periode for 14 år siden i terapi, men vi elsker hverandre, er tiltrukket til hverandre, ler av hverandres vitser, er stolte av hverandre, utfyller hverandre og backer hverandre. Vi har opplevd en del ekstremt tøffe ting sammen, men det har heldigvis bundet oss tettere sammen. Anonymkode: 8f712...c77
Anonym bruker Skrevet 14. juli #14 Skrevet 14. juli Lykkelig gift på 12 året😊, vært sammen i 22 år og har 2 barn som nå er tenåringer. Min aller beste venn, kjæreste og fortrolige. Begge har selvfølgelig venner og vi har felles nettverk men mannen min er min aller viktigste støtte. Jeg syns og han er utrolig flott og bare blir bedre med årene, er heldig😍 Klart vi kan snakke, men aldri høylytt og alltid ordner vi opp raskt. Vi er ganske like personligheter og har samme utdanning( men jobber ikke sammen), dette gjør at vi har mye til felles, noe som for oss er bra, for andre par ville kanskje ulikheter ha tiltrukket. Anonymkode: 8115d...404
Anonym bruker Skrevet 14. juli #15 Skrevet 14. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Lykkelig gift på 12 året😊, vært sammen i 22 år og har 2 barn som nå er tenåringer. Min aller beste venn, kjæreste og fortrolige. Begge har selvfølgelig venner og vi har felles nettverk men mannen min er min aller viktigste støtte. Jeg syns og han er utrolig flott og bare blir bedre med årene, er heldig😍 Klart vi kan snakke, men aldri høylytt og alltid ordner vi opp raskt. Vi er ganske like personligheter og har samme utdanning( men jobber ikke sammen), dette gjør at vi har mye til felles, noe som for oss er bra, for andre par ville kanskje ulikheter ha tiltrukket. Anonymkode: 8115d...404 "Klart vi kan småkrangle", skulle det stå. 😊 Anonymkode: 8115d...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå