Anonym bruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Er det noen som her som har et godt tips til enten shampoer, tabletter eller lignende som motvirker hårtap og får håret til å vokse ut igjen? Jeg har nok begynt på overgangsalderen og håret mitt er sprøtt og faller ut. Jeg er ute etter tips fra dere som har opplevd det samme og funnet noe som faktisk virker. Takk. Anonymkode: 5c703...03b
Anonym bruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Jeg fikk tabletter av legen for å stoppe hårtap. Har kun gått på de i 2 mnd, så vet ikke enda om håret kommer tilbake, men jeg mister svært lite i forhold til hva jeg mistet før jeg begynte på de. Ikke overgangsalderen Anonymkode: 1995f...3f1
Anonym bruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk tabletter av legen for å stoppe hårtap. Har kun gått på de i 2 mnd, så vet ikke enda om håret kommer tilbake, men jeg mister svært lite i forhold til hva jeg mistet før jeg begynte på de. Ikke overgangsalderen Anonymkode: 1995f...3f1 Hvilke tabletter er det? Anonymkode: f5524...9c4
Anonym bruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Anonym bruker skrev (På 14.7.2025 den 15.12): Hvilke tabletter er det? Anonymkode: f5524...9c4 Ja, hvilke tabletter er det? Anonymkode: 5c703...03b
Anonym bruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli Frisøren min sa at dette med hårtap går litt i sykluser, og hormoner spiller helt klart inn. Jeg mistet hår som etter svangerskap i overgangsalderen, men det varte bare en periode så normaliserte det seg igjen hos meg. Men gode hårprodukter med mye fukt, og jevnlig kuring er viktigere etter overgangen da. Jeg bruker produkter fra Kerastasee etter anbefaling fra frisøren min, men din frisør er kanskje kurset i andre produkter og kan anbefale deg. Anonymkode: 003d1...47f
Anonym bruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Håret fornyes ca. Hvert 7. år. I tillegg påvirkes det av hormonendringer. Håpet kommer tilbake. Eneste som kan fungere (sjampoprodukter er bare å gi opp- det han ingen innvirkning) er å ta ølgjær. Men dette går over altså. Hormonene må bare komme i mer balanse Anonymkode: 713c2...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå