Anonym bruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Har kanskje snakka med de tre ganger i løpet av den tida og lite snap. Barn mellom 11 og 15. Hører om andre der ungene ringer daglig og bare for å si god natt liksom. Hva er vanlig? Savner ungene mine og skulle ønske jeg hørte mer fra de ❤️ Anonymkode: 10fe5...dcc
Anonym bruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Tyder på at de koser seg, er opptatt og på er i aktivitet Mine unger er iallfall slik. Når de er opptatt og koser seg så hører jeg lite. Det er når de kjeder seg og kjenner på savn at de tar mer kontakt. Anonymkode: 2fe4e...824
Anonym bruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli De er veldig forskjellige. Den ene melder daglig, forteller hva hun gjør, nattameldinger osv. Den andre melder/ringer kun når det er noe veldig viktig hun må si/spørre om. Hvis samvær/samarbeidet fungerer bra og du vet at barna trives og har det bra så er det ikke noe galt i at du hører lite fra de. Du kan jo sende en melding til dem en gang i blant hvis du vil. Anonymkode: 25485...d5c
Anonym bruker Skrevet 13. juli #4 Skrevet 13. juli Hvis det er en trøst tipper jeg de har det helt nydelig og er i full fart. Mine to sønner er store og har flyttet ut, den ene snakker jeg med eller får melding og snap fra flere ganger om dagen, den andre kanskje en gang i uken., Jeg savner han sååå mye, men vil ikke mase. Det er jo mitt savn, ikke hans… Anonymkode: 0b87f...35e
Anonym bruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Det er vel bare et sunnhetstegn tenker jeg. Min sønn ringte heller nesten aldri når han var på ferie med faren eller andre, helt topp, da vet jeg at han hadde det bra og hadde mye å fortelle når han kom hjem. Du har barn som ikke er 100% avhengig av deg 😁 Anonymkode: fcb19...3e1
Anonym bruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli No news is good news. Du tåler fint å savne ungene dine noen uker når du vet de har det fint. Anonymkode: e9ae7...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå