Anonym bruker Skrevet lørdag kl 09:34 #1 Skrevet lørdag kl 09:34 Vi gjør egentlig ikke noe sammen, og har ikke gjort det på mange år. Vi lever parallelle liv Før har jeg gjort ting sammen med barna, men nå er de ungdommer med eget liv Jeg går på tur alene, bader alene, går på kino alene, ordner i hus og hage alene, går ut sammen med mine venner… Noen ganger er vi sammen med felles venner, men stort sett er det timene før vi legger oss vi er sammen og da er det tv det går i. Sex hadde vi sist for et par år siden. Er dette egentlig et forhold? Andre som har det slik? Anonymkode: 2dcd9...e87
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 09:49 #2 Skrevet lørdag kl 09:49 Nei har det ikke sånn. Men vi har separate hobbyer. Nå har vi hjemme boende barn enda, men vi er stortsett sammen på ettermiddagen og helgene. Vi har vært sammen i snart 30 år og er i slutten av 40 åra. Hvor gammel er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Har forholdet alltid vært sånn? Anonymkode: f8a97...e93
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 09:59 #3 Skrevet lørdag kl 09:59 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Vi gjør egentlig ikke noe sammen, og har ikke gjort det på mange år. Vi lever parallelle liv Før har jeg gjort ting sammen med barna, men nå er de ungdommer med eget liv Jeg går på tur alene, bader alene, går på kino alene, ordner i hus og hage alene, går ut sammen med mine venner… Noen ganger er vi sammen med felles venner, men stort sett er det timene før vi legger oss vi er sammen og da er det tv det går i. Sex hadde vi sist for et par år siden. Er dette egentlig et forhold? Andre som har det slik? Anonymkode: 2dcd9...e87 Det er ikke et kjærlighetsforhold. Bare praktisk bo under samme tal liksom. Er dere lykkelige nok er det sikkert greit sånn, men høres jo kjipt ut. Jeg dro fra mitt tomme forhold og fikk et nytt liv. Anonymkode: 23f97...32a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:47 #4 Skrevet lørdag kl 10:47 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi gjør egentlig ikke noe sammen, og har ikke gjort det på mange år. Vi lever parallelle liv Før har jeg gjort ting sammen med barna, men nå er de ungdommer med eget liv Jeg går på tur alene, bader alene, går på kino alene, ordner i hus og hage alene, går ut sammen med mine venner… Noen ganger er vi sammen med felles venner, men stort sett er det timene før vi legger oss vi er sammen og da er det tv det går i. Sex hadde vi sist for et par år siden. Er dette egentlig et forhold? Andre som har det slik? Anonymkode: 2dcd9...e87 Jøss, er det mitt liv du beskriver? Bortsett fra at det er mange, mange flere år siden vi hadde sex. Men det er praktisk å være to til å dele utgifter, og mannen utfører mange praktiske og kjedelige oppgaver, slik som snømåking og plenklipping. Jeg kunne glatt gjort sånt selv, men greit å slippe. Anonymkode: 1cd86...712
the amazing spidermamma Skrevet lørdag kl 17:25 #5 Skrevet lørdag kl 17:25 Vi går til butikken sammen eller på tur, vi ser på tv-serier sammen, vi besøker av og til venner sammen, og av og til hver for oss. Vi synes det er hyggelig å være sammen, men må ikke sitte oppå hverandre hele tiden. Jeg blir glad når jeg ser mannen min, han er en skikkelig fin fyr. Hi, har dere prøvd å finne tilbake til hverandre? Dere må vel ha hatt noe til felles før?
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 18:15 #6 Skrevet lørdag kl 18:15 the amazing spidermamma skrev (47 minutter siden): Vi går til butikken sammen eller på tur, vi ser på tv-serier sammen, vi besøker av og til venner sammen, og av og til hver for oss. Vi synes det er hyggelig å være sammen, men må ikke sitte oppå hverandre hele tiden. Jeg blir glad når jeg ser mannen min, han er en skikkelig fin fyr. Hi, har dere prøvd å finne tilbake til hverandre? Dere må vel ha hatt noe til felles før? Snakker sammen og see gjerne en film sammen. Vi koser oss på ferier sammen/på hytta osv Men alle trenger tid for seg selv og! Jeg ser gjerne film på ipad, han ser fotball på tv. Ellers sover vi i samme seng og har sex. Vi er i slutten av 40 årene, og vært sammen/gift i 25 år. Anonymkode: d3b7f...9f1
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 18:57 #7 Skrevet lørdag kl 18:57 Det hadde ikke jeg giddet. Vi gjør også ting hver for oss. Vi trener på forskjellige steder og til forskjellige tider. Mannen reiser en del i sin jobb, og jeg er ofte alene hjemme med barna et par-tre dager i uka. Barna våre er tenåringer alle tre. De gjør ting hver for seg, bare søsknene sammen, et av barna sammen med en av oss, og vi har aktiviteter hele familien gjør sammen osv. Men med unntak av det jeg har nevnt over så gjør vi alt annet sammen. Vi lager måltider sammen, og rydder kjøkken og hus sammen, ser serier sammen, legger oss sammen, har sex ca ukentlig, drar på hytta både med og uten barn. Vi er begge veldig glad i å holde på ute, med hage, byggeprosjekter+++ Vi er et team, og er hverandres nærmeste venner og samtalepartnere. Et forhold slik du beskriver hadde jeg bare latt være. Anonymkode: faf8b...22a
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:41 #8 Skrevet søndag kl 08:41 Vi gjør ganske mye hver for oss, eller han gjør ting og jeg er hjemme. Det er fordi jeg ble syk mot slutten av 30-årene og har måttet tilpasse meg det, endte som ufør. Jeg hadde forstått det om han gikk fra meg, han har jo fått "katta i sekken" og 40 og 50 årene har ikke blitt som vi hadde tenkt. Vi er 50 og 54 år nå, og har vært sammen i snart 30 år, han ønsker fortsatt å være sammen med meg, men han må gjøre mye alene sammen med sine venner, det må han. Vi er likevel et ektepar da, ungene er fra 16 år og oppover, bare yngste bor fremdeles hjemme. Vi lager mat sammen, rydder etter måltider sammen, sitter på verandaen om kveldene nå i sommerhalvåret, snakker sammen og har det hyggelig. Vi går som regel på søndagstur sammen, da tilpasset min kropp og mitt tempo så max 4-5 km i rolig tempo, men det er hyggelig, trene sin kropp gjør han uten meg. Vi har sex 2-4 ganger i måneden, vi er jo kjærester/ektepar, ikke bare venner.... Vi drifter hus og hjem sammen, legger planer for alt fra vedlikehold og oppussing til mer hverdagslige ting som pussing av vinduer til innkjøp av ny sofa. Vi prater sammen om alt fra ungene og deres ting til politikk og ting som skjer i samfunnet rundt oss o.l. Jeg har litt vanskelig å se for meg samlivet med noen man ikke har hatt sex med på flere år, og ikke gjør noe sammen med.... Spiser dere middag sammen, snakker sammen når dere spiser? Reiser dere på ferie sammen? Anonymkode: 7d116...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå