Anonym bruker Skrevet lørdag kl 07:03 #1 Skrevet lørdag kl 07:03 Vi nyter dagene hjemme i sommer, og jeg får tid til å trene mye! Elsker det! Trener relativt mye til vanlig og altså, men nå blir det ofte to økter per dag. Enten en topptur eller løping pluss en styrkeøkt. Dette er ikke ment som skryt, men som et gledesutrop fordi jeg får den ferien jeg liker best. Barna er store og styrer med sitt. Anonymkode: 81641...69b
Reddiken Skrevet lørdag kl 07:50 #4 Skrevet lørdag kl 07:50 Skjønner hva du mener, hi 😊 Her sover ungene lenger, de er store nok til at jeg kan være borte når de våkner, så jeg tar en del spontane gåturer eller joggeturer. Isolert sett «gruer» jeg meg til vi skal reise bort, for da har jeg ikke samme friheten, og vet at kondisen faller. Får vel prøve meg på litt enkel styrketrening da, kanskje 😊
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 09:05 #5 Skrevet lørdag kl 09:05 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi nyter dagene hjemme i sommer, og jeg får tid til å trene mye! Elsker det! Trener relativt mye til vanlig og altså, men nå blir det ofte to økter per dag. Enten en topptur eller løping pluss en styrkeøkt. Dette er ikke ment som skryt, men som et gledesutrop fordi jeg får den ferien jeg liker best. Barna er store og styrer med sitt. Anonymkode: 81641...69b Du greier ikke trene på ferie? Jeg trener mer når jeg ikke er hjemme da jeg jo da har tid. Anonymkode: f9541...375
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 09:24 #6 Skrevet lørdag kl 09:24 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Du greier ikke trene på ferie? Jeg trener mer når jeg ikke er hjemme da jeg jo da har tid. Anonymkode: f9541...375 Jo, jeg trener på ferie også, selvsagt. Men det blir som regel ikke like mye når vi er bortreist, og da ofte en av delene - da det enten er for varmt til å løpe ute, eller så har vi ikke tilgang på treningssenter. Jeg trener hard styrketrening når jeg trener styrke, og da hjelper det ikke med kroppsøvelser på hotellrommet. Anonymkode: 81641...69b
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 09:37 #7 Skrevet lørdag kl 09:37 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi nyter dagene hjemme i sommer, og jeg får tid til å trene mye! Elsker det! Trener relativt mye til vanlig og altså, men nå blir det ofte to økter per dag. Enten en topptur eller løping pluss en styrkeøkt. Dette er ikke ment som skryt, men som et gledesutrop fordi jeg får den ferien jeg liker best. Barna er store og styrer med sitt. Anonymkode: 81641...69b Sånn har jeg det også. Og i dag har jeg en dag på utebadet i byen etter en treningsøkt på treningssenteret i dag tidlig . Sydenstemning. God sommer ☀️ Anonymkode: 41c21...d8c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:00 #8 Skrevet lørdag kl 10:00 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Jo, jeg trener på ferie også, selvsagt. Men det blir som regel ikke like mye når vi er bortreist, og da ofte en av delene - da det enten er for varmt til å løpe ute, eller så har vi ikke tilgang på treningssenter. Jeg trener hard styrketrening når jeg trener styrke, og da hjelper det ikke med kroppsøvelser på hotellrommet. Anonymkode: 81641...69b De fleste hotell har da treningsrom 🤣 Anonymkode: f9541...375
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:28 #9 Skrevet lørdag kl 10:28 Så deilig 💪🏻 God følelse når en kjenner seg tilfreds med tilværelsen 🤩 Anonymkode: fa0e0...9ab
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:34 #10 Skrevet lørdag kl 10:34 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Sånn har jeg det også. Og i dag har jeg en dag på utebadet i byen etter en treningsøkt på treningssenteret i dag tidlig . Sydenstemning. God sommer ☀️ Anonymkode: 41c21...d8c God sommer! Anonymkode: 81641...69b
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:36 #11 Skrevet lørdag kl 10:36 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): De fleste hotell har da treningsrom 🤣 Anonymkode: f9541...375 Ja, men da blir det stykretrening, som jeg skriver. Kan ikke løpe på mølle, og da utgår løpeturen. Hvis vi er på hytter eller lignende så er det ikke treningssenter, og da blir det kun løping. Anonymkode: 81641...69b
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:36 #12 Skrevet lørdag kl 10:36 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Så deilig 💪🏻 God følelse når en kjenner seg tilfreds med tilværelsen 🤩 Anonymkode: fa0e0...9ab Oh yes! Anonymkode: 81641...69b
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:37 #13 Skrevet lørdag kl 10:37 Reddiken skrev (2 timer siden): Skjønner hva du mener, hi 😊 Her sover ungene lenger, de er store nok til at jeg kan være borte når de våkner, så jeg tar en del spontane gåturer eller joggeturer. Isolert sett «gruer» jeg meg til vi skal reise bort, for da har jeg ikke samme friheten, og vet at kondisen faller. Får vel prøve meg på litt enkel styrketrening da, kanskje 😊 Ja, gjør det! Anonymkode: 81641...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå