Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:38 #26 Skrevet lørdag kl 13:38 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Mener du at alle skal gi opp først som sist? Vi har vært sammen i over 30 år, og jammen har det buttet noen ganger! Det er så vidt vi har tålt hverandre i perioder, men så skjer det noe som gjør at man ser den personen man falt for. Noen av oss valgte fra øverste hylle, skjønner du, så selv om gnisten forsvinner så betyr ikke det at mannen er en ubrukelig tufs. Jeg blir glad av innlegg som hi, og så blir jeg oppgitt av slike som deg, som tror at din oppfattelse og erfaring passer alle. Anonymkode: f74ed...f31 Poenget mitt var jo nettopp at jeg også trodde jeg hadde valgt fra øverste hylle, han virket jo i begynnelsen. Anonymkode: e6b14...2de
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:56 #27 Skrevet lørdag kl 13:56 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Du er virkelig vrang i viljen. Jeg prøver å unngå at fler som meg venter og håper forgjeves på at det skal løse seg i et håpløst forhold. For de fleste, utenom på some, så er ikke livet så rosenrødt. Om noen greier finne tilbake til hverandre, flott, men det krever innsats fra begge. Og menn gidder gjerne ikke gjøre denne innsatsen for de har jo allerede et behagelig liv med noen som ordner fir dem. Menn lever lengre i forhold, selv dårlige, mens kvinner lever kortere selv i et godt forhold fordi menn spiser oss opp og bidrar lite. Anonymkode: e6b14...2de Nei, ‘menn’ spiser oss ikke opp. Noen menn gjør det, flesteparten er interessert i at familien skal fungere. Anonymkode: f74ed...f31
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:04 #28 Skrevet lørdag kl 14:04 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nei, ‘menn’ spiser oss ikke opp. Noen menn gjør det, flesteparten er interessert i at familien skal fungere. Anonymkode: f74ed...f31 Dette er forskning og statistikk, så jo menn tar mer enn de gir. Finnes selvsagt unntak, men da er man ikke der at forholdet suger. Anonymkode: e6b14...2de
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:08 #29 Skrevet søndag kl 12:08 Anonym bruker skrev (På 11.7.2025 den 22.13): Eller det går som med oss andre, vi innser at dauvekta av mannen ikke er verdt å dra på helt til ungene flytter ut og får et bedre liv uten ham. Anonymkode: e6b14...2de Amen! Anonymkode: dec75...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå