Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:49 #1 Skrevet fredag kl 19:49 Etter flere år hvor forholdet vårt har vært ganske nær døden, har det skjedd noe. Ungene har blitt eldre, vi har fått mer tid bare oss, og brått begynner vi begge å huske og føle på hvorfor det ble akkurat oss 2. Vi begge går rundt å sprudler som et nyforelsket par, og det er helt herlig ♡♡ Til dere med små barn, syns det er så slitsomt at det går utover forholdet, det blir bedre 😀 Med dette ønsker jeg dere alle en riktig god sommer Anonymkode: c612a...a13
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:13 #2 Skrevet fredag kl 20:13 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Etter flere år hvor forholdet vårt har vært ganske nær døden, har det skjedd noe. Ungene har blitt eldre, vi har fått mer tid bare oss, og brått begynner vi begge å huske og føle på hvorfor det ble akkurat oss 2. Vi begge går rundt å sprudler som et nyforelsket par, og det er helt herlig ♡♡ Til dere med små barn, syns det er så slitsomt at det går utover forholdet, det blir bedre 😀 Med dette ønsker jeg dere alle en riktig god sommer Anonymkode: c612a...a13 Eller det går som med oss andre, vi innser at dauvekta av mannen ikke er verdt å dra på helt til ungene flytter ut og får et bedre liv uten ham. Anonymkode: e6b14...2de
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:35 #3 Skrevet fredag kl 20:35 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Eller det går som med oss andre, vi innser at dauvekta av mannen ikke er verdt å dra på helt til ungene flytter ut og får et bedre liv uten ham. Anonymkode: e6b14...2de Synd for dere, det kommer ikke til å skje her. Hvorfor prøver du å ødelegge en positiv tråd? HI Anonymkode: c612a...a13
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:57 #4 Skrevet fredag kl 20:57 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Synd for dere, det kommer ikke til å skje her. Hvorfor prøver du å ødelegge en positiv tråd? HI Anonymkode: c612a...a13 Bare viser litt realisme. De færreste blir plutselig forelsket igjen om forholdet allerede har dødd. Er jo en grunn til at det har skjedd om ikke begge bare ga beng i å prøve å holde liv i det da. Anonymkode: e6b14...2de
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:29 #5 Skrevet fredag kl 21:29 Så kjekt for dere ❤️ Sånn gikk det ikke for oss. En idiot til mann ! Anonymkode: 441e1...ca9
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:29 #6 Skrevet fredag kl 21:29 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Bare viser litt realisme. De færreste blir plutselig forelsket igjen om forholdet allerede har dødd. Er jo en grunn til at det har skjedd om ikke begge bare ga beng i å prøve å holde liv i det da. Anonymkode: e6b14...2de Jeg skrev nesten dødt, ikke helt dødt, men selvfølgelig som alt annet her inne, å prøve å være glad og spre litt positivitet er helt ulovlig. Hva med å bare innse at selv om det gikk galt med dere så gjelder det ikke nødvendigvis alle? Anonymkode: c612a...a13
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:04 #7 Skrevet fredag kl 22:04 Så flott! Dette forumet trenger en og annen positiv tråd. Lykke til videre! Anonymkode: b3fa8...960
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:24 #8 Skrevet fredag kl 22:24 Så fint å høre Hi🥰 , vi kjente litt på det samme som dere, bedre tid og mer fokus på hverandre igjen etter småbarns årene, godt å kjenne på 😊 Anonymkode: 09e28...a6c
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:25 #9 Skrevet fredag kl 22:25 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eller det går som med oss andre, vi innser at dauvekta av mannen ikke er verdt å dra på helt til ungene flytter ut og får et bedre liv uten ham. Anonymkode: e6b14...2de Tipper mannen takker sin skaper for den dagen du gikk. Makan til negativ drittkjerring! Hi, så fint å høre 💞vi er nok heldigvis mange som blir premiert for å holde ut og komme gjennom de dypeste dalene. God sommer ☀️☀️ Anonymkode: f74ed...f31
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 06:45 #10 Skrevet lørdag kl 06:45 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg skrev nesten dødt, ikke helt dødt, men selvfølgelig som alt annet her inne, å prøve å være glad og spre litt positivitet er helt ulovlig. Hva med å bare innse at selv om det gikk galt med dere så gjelder det ikke nødvendigvis alle? Anonymkode: c612a...a13 Spiller ingen rolle for andre at dere fant tilbake til hverandre. Så du trenger ikke «spre glede og positivitet « om en personlig greie- fordi ingen bryr seg. Kom heller med noe som er nyttig for flere, da kan interessen øke. Anonymkode: f76b0...f0d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet lørdag kl 06:49 #11 Skrevet lørdag kl 06:49 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Spiller ingen rolle for andre at dere fant tilbake til hverandre. Så du trenger ikke «spre glede og positivitet « om en personlig greie- fordi ingen bryr seg. Kom heller med noe som er nyttig for flere, da kan interessen øke. Anonymkode: f76b0...f0d Joda. Jeg bryr meg. Du snakker på ingen måte på mine vegne Fantastisk HI❤️
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:14 #12 Skrevet lørdag kl 08:14 Anonym bruker skrev (1 time siden): Spiller ingen rolle for andre at dere fant tilbake til hverandre. Så du trenger ikke «spre glede og positivitet « om en personlig greie- fordi ingen bryr seg. Kom heller med noe som er nyttig for flere, da kan interessen øke. Anonymkode: f76b0...f0d Vi er flere som bryr oss, som du ser. For egen del så bryr jeg meg ikke om deg og …2de fordi slike mennesker suger all glede ut av livet. Anonymkode: f74ed...f31
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:55 #13 Skrevet lørdag kl 08:55 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg skrev nesten dødt, ikke helt dødt, men selvfølgelig som alt annet her inne, å prøve å være glad og spre litt positivitet er helt ulovlig. Hva med å bare innse at selv om det gikk galt med dere så gjelder det ikke nødvendigvis alle? Anonymkode: c612a...a13 Får du ikke med deg hva jeg skriver? Anonymkode: e6b14...2de
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:59 #14 Skrevet lørdag kl 08:59 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Tipper mannen takker sin skaper for den dagen du gikk. Makan til negativ drittkjerring! Hi, så fint å høre 💞vi er nok heldigvis mange som blir premiert for å holde ut og komme gjennom de dypeste dalene. God sommer ☀️☀️ Anonymkode: f74ed...f31 Han mista hushjelp, vaskehjelp, barnepasser, forsørger og administrator så han råtner i et gammelt nedslitt hus et sted.ikke gidder han ha ungene heller, så det også sier jo sitt. Poenget mitt var at ikke folk skal tåle å ha det dritt i x antall år fordi de håper det kan bli bedre når ungene flytter ut. For de fleste gjør det ikke det da som regel mannen ikke bryr seg om å prøve eller gi en innsats. Hvis ikke begge gidder prøve hjelper det ikke. Anonymkode: e6b14...2de
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 09:10 #15 Skrevet lørdag kl 09:10 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Han mista hushjelp, vaskehjelp, barnepasser, forsørger og administrator så han råtner i et gammelt nedslitt hus et sted.ikke gidder han ha ungene heller, så det også sier jo sitt. Poenget mitt var at ikke folk skal tåle å ha det dritt i x antall år fordi de håper det kan bli bedre når ungene flytter ut. For de fleste gjør det ikke det da som regel mannen ikke bryr seg om å prøve eller gi en innsats. Hvis ikke begge gidder prøve hjelper det ikke. Anonymkode: e6b14...2de At et forhold er nesten dødt handler om følelsene man har for hverandre. Det at et forhold nesten er dødt betyr ikke nødvendigvis at den ene parten behandler den andre dårlig Anonymkode: c612a...a13
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 09:21 #16 Skrevet lørdag kl 09:21 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): At et forhold er nesten dødt handler om følelsene man har for hverandre. Det at et forhold nesten er dødt betyr ikke nødvendigvis at den ene parten behandler den andre dårlig Anonymkode: c612a...a13 Ofte er det jo derfor følelsene dør. Ofte ser man ikke selv at det er det som skjer heller. Jeg så ikke det før jeg gikk til terapi, da ble jeg vist at sånn han oppførte seg ikke var greit. Jeg også trodde bare vi skled fra hverandre pga småbarn og livet og at det kunne bli bedre, bare å holde ut. Tror det er kjempeviktig at folk ser på hvorfor det er blitt sånn så de ikke håper forgjeves. Anonymkode: e6b14...2de
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 09:27 #17 Skrevet lørdag kl 09:27 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Han mista hushjelp, vaskehjelp, barnepasser, forsørger og administrator så han råtner i et gammelt nedslitt hus et sted.ikke gidder han ha ungene heller, så det også sier jo sitt. Poenget mitt var at ikke folk skal tåle å ha det dritt i x antall år fordi de håper det kan bli bedre når ungene flytter ut. For de fleste gjør det ikke det da som regel mannen ikke bryr seg om å prøve eller gi en innsats. Hvis ikke begge gidder prøve hjelper det ikke. Anonymkode: e6b14...2de De fleste er fungerende mennesker selv om spenningen og til dels kjærligheten forsvinner. At du valgte deg en udugelig mann forklarer bitterheten, men ikke ufordrageligheten din. Anonymkode: f74ed...f31
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 09:36 #18 Skrevet lørdag kl 09:36 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ofte er det jo derfor følelsene dør. Ofte ser man ikke selv at det er det som skjer heller. Jeg så ikke det før jeg gikk til terapi, da ble jeg vist at sånn han oppførte seg ikke var greit. Jeg også trodde bare vi skled fra hverandre pga småbarn og livet og at det kunne bli bedre, bare å holde ut. Tror det er kjempeviktig at folk ser på hvorfor det er blitt sånn så de ikke håper forgjeves. Anonymkode: e6b14...2de Og det at du var sammen med en dust gjør selvfølgelig at du mener at alle som har problemer har det slik? At alle skal gi opp forhold siden det uansett ikke er håp? Så det kan selvfølgelig ikke ha noe med at begge jobber fult, tidlig opp om morgenene, få ungene og seg selv klare til dagen. Hente, lage middag, barnas aktiviteter, legging. Når ungene er i seng er det husarbeid og trening (begge to). Og når man endelig får tid til å sette seg ned en halvtime før man selv skal legge seg er man så utslit at man blir sittende å skrolle på telefonen istedenfor å snakke sammen dersom det ikke er noe man må snakke om. HI Anonymkode: c612a...a13
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:02 #19 Skrevet lørdag kl 10:02 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Og det at du var sammen med en dust gjør selvfølgelig at du mener at alle som har problemer har det slik? At alle skal gi opp forhold siden det uansett ikke er håp? Så det kan selvfølgelig ikke ha noe med at begge jobber fult, tidlig opp om morgenene, få ungene og seg selv klare til dagen. Hente, lage middag, barnas aktiviteter, legging. Når ungene er i seng er det husarbeid og trening (begge to). Og når man endelig får tid til å sette seg ned en halvtime før man selv skal legge seg er man så utslit at man blir sittende å skrolle på telefonen istedenfor å snakke sammen dersom det ikke er noe man må snakke om. HI Anonymkode: c612a...a13 Det var jo det jeg tenkte detvar også. Men det var ikke det, det skal ikke bli sånn. Greit at folk vet det og søker hjelp. Å bare vente på at det skal gå over er i overkant naivt. Anonymkode: e6b14...2de
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:36 #20 Skrevet lørdag kl 10:36 🫶🏻 26 år her, livet og forhold går i bølger, jeg tror trikset er å surfe med når muligheten byr seg 😍 Riktig god sommer til deg også. Anonymkode: 6f833...d58
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:37 #21 Skrevet lørdag kl 10:37 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Det var jo det jeg tenkte detvar også. Men det var ikke det, det skal ikke bli sånn. Greit at folk vet det og søker hjelp. Å bare vente på at det skal gå over er i overkant naivt. Anonymkode: e6b14...2de Så siden det gikk galt for dere mener du at det ikke er håp for noen. Her er det du som er naiv Anonymkode: c612a...a13
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 11:14 #22 Skrevet lørdag kl 11:14 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Så siden det gikk galt for dere mener du at det ikke er håp for noen. Her er det du som er naiv Anonymkode: c612a...a13 Omg, det er da ikke det jeg sier, er det mulig. Det kan jo være en ide å finne årsak før man venter 20 år på ar ting skal bli bedre av seg selv. For noen går dette om begge vil, for andre er mannen bare freerider og det kan jo være greit å finne ut før man kaster bort for mange år. Anonymkode: e6b14...2de
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 11:49 #23 Skrevet lørdag kl 11:49 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Omg, det er da ikke det jeg sier, er det mulig. Det kan jo være en ide å finne årsak før man venter 20 år på ar ting skal bli bedre av seg selv. For noen går dette om begge vil, for andre er mannen bare freerider og det kan jo være greit å finne ut før man kaster bort for mange år. Anonymkode: e6b14...2de Du gjør et veldig stort poeng ut av at det ikke er håp for noen, det du sier nå er at det kan være håp. Så hvorfor i alle dager tråkker du ned på noen som har en annen opplevelse enn deg, og forteller at selv om ting kan virke håpløst i småbarnsperioden så kan det faktisk bli bedre? Slik som du til nå har skrevet virker det som om du mener jeg lever i en illusjon og heller bør gjøre barna våres til skilsmissebarn HI Anonymkode: c612a...a13
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:46 #24 Skrevet lørdag kl 12:46 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det var jo det jeg tenkte detvar også. Men det var ikke det, det skal ikke bli sånn. Greit at folk vet det og søker hjelp. Å bare vente på at det skal gå over er i overkant naivt. Anonymkode: e6b14...2de Mener du at alle skal gi opp først som sist? Vi har vært sammen i over 30 år, og jammen har det buttet noen ganger! Det er så vidt vi har tålt hverandre i perioder, men så skjer det noe som gjør at man ser den personen man falt for. Noen av oss valgte fra øverste hylle, skjønner du, så selv om gnisten forsvinner så betyr ikke det at mannen er en ubrukelig tufs. Jeg blir glad av innlegg som hi, og så blir jeg oppgitt av slike som deg, som tror at din oppfattelse og erfaring passer alle. Anonymkode: f74ed...f31
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:37 #25 Skrevet lørdag kl 13:37 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du gjør et veldig stort poeng ut av at det ikke er håp for noen, det du sier nå er at det kan være håp. Så hvorfor i alle dager tråkker du ned på noen som har en annen opplevelse enn deg, og forteller at selv om ting kan virke håpløst i småbarnsperioden så kan det faktisk bli bedre? Slik som du til nå har skrevet virker det som om du mener jeg lever i en illusjon og heller bør gjøre barna våres til skilsmissebarn HI Anonymkode: c612a...a13 Du er virkelig vrang i viljen. Jeg prøver å unngå at fler som meg venter og håper forgjeves på at det skal løse seg i et håpløst forhold. For de fleste, utenom på some, så er ikke livet så rosenrødt. Om noen greier finne tilbake til hverandre, flott, men det krever innsats fra begge. Og menn gidder gjerne ikke gjøre denne innsatsen for de har jo allerede et behagelig liv med noen som ordner fir dem. Menn lever lengre i forhold, selv dårlige, mens kvinner lever kortere selv i et godt forhold fordi menn spiser oss opp og bidrar lite. Anonymkode: e6b14...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå