Anonym bruker Skrevet fredag kl 11:35 #1 Skrevet fredag kl 11:35 Hvor vanlig er denne praten på godt voksne, hvordan vite om vi er kjærester?🙈 vi er i 40 åra. Begge har barn. Vi gjør ting sammen, reiser, spleiser på mat, betaler annahver gang f.eks, kino, er intime, går turer. Har kjent hverandre i to mnd og han sier at det føles som vi har kjent hverandre mye lenger, litt avstandsforhold så treffes ikke så ofte. Nå er det ferietid med ungene og vil ikke treffes før om 5 uker. Sier glad i deg og veldig glad i deg daglig. Må vi ha den praten eller er det like vanlig å ikke snakke direkte om det?🙈 Anonymkode: 814d9...a77
Anonym bruker Skrevet fredag kl 12:50 #2 Skrevet fredag kl 12:50 Jeg anbefaler deg å ta den praten. Hvis du tror og antar er det lett for å bli skuffet om han tror og antar noe annet enn deg. Og egentlig bør du ta flere prater. Snakk om forventinger angående barn, deling av utgifter, planlegging, hvilken mat dere liker, hvem som skal sove på hvilken side av sengen. Da har dere mulighet til å avklare, diskutere og bli enige. Ellers tenker jeg du er fornuftig som tar det rolig. Noen ser ut til å forvente å gå fra å være helt ukjente til å bli samboere/gift helt øyeblikkelig. Sett pris på prosessen. Det er spennende å bli kjent med hverandre. Jeg har datet en mann i over et år nå, og lurer på om det er på tide at vi treffer hverandres barn (begge har voksne barn, mine er litt yngre og bor fremdeles hjemme). Jeg har god tid og vil ikke forhaste meg. Vi har vært på reiser sammen (innland og utland). gått på konserter, kino, ut og spist). Heldigvis er han tålmodig og synes jeg er verdt å vente på. Anonymkode: 81c0d...80b
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Jeg ville også tatt den praten. Ihvertfall om du vil dere skal være kjærester. Jeg tok den med min kjære etter noen mnd, det var litt kleint i starten, men jeg kjente så sterkt at jeg ville ikke bruke mer tid på mannen med mindre han satset på meg 😊 Anonymkode: 91cad...825
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg ville også tatt den praten. Ihvertfall om du vil dere skal være kjærester. Jeg tok den med min kjære etter noen mnd, det var litt kleint i starten, men jeg kjente så sterkt at jeg ville ikke bruke mer tid på mannen med mindre han satset på meg 😊 Anonymkode: 91cad...825 Føler liksom han satser. Mye kos og klem og savner deg og sov godt vennen på meldinger osv. Og traff sønnen hans plutselig fordi han kom uventa innom huset til faren og då sa han- like greit å ses nå som seinere. Anonymkode: 814d9...a77
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Jeg ville absolutt hatt den praten🥰 du kan si f.eks.. hva tenker du om oss, dater vi eller vi noe mer nå❤️ hva tenker du Anonymkode: 4bde9...976
Anonym bruker Skrevet 51 minutter siden #6 Skrevet 51 minutter siden Snakket dere ikke om hva dere var ute etter da dere begynte å date? I min verden er en sånn relasjon som dere har, med koselige meldinger, glad i deg, intimitet, aktiviteter sammen osv, et kjæresteforhold. Jeg har en elsker. Han er i tillegg naboen min og vi har gutter som går godt sammen og leker sammen innimellom (7 år mellom dem). Vi finner på ting sammen med barna våre og har voksentid når barna er på samvær. Vi har heldigvis fri samme helg. Vi avklarte relasjonen vår før vi hoppet til sengs. Vi er ikke ute etter kjæreste, noen av oss, men gjør kjæresteting når vi er alene. Vi er absolutt ikke offentlige, vi er kun naboer og gode venner utad. Anbefaler deg å ta den praten snarest mulig, for å passe på deg selv og følelsene dine. Anonymkode: bbe8b...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå