Anonym bruker Skrevet fredag kl 11:35 #1 Skrevet fredag kl 11:35 Hvor vanlig er denne praten på godt voksne, hvordan vite om vi er kjærester?🙈 vi er i 40 åra. Begge har barn. Vi gjør ting sammen, reiser, spleiser på mat, betaler annahver gang f.eks, kino, er intime, går turer. Har kjent hverandre i to mnd og han sier at det føles som vi har kjent hverandre mye lenger, litt avstandsforhold så treffes ikke så ofte. Nå er det ferietid med ungene og vil ikke treffes før om 5 uker. Sier glad i deg og veldig glad i deg daglig. Må vi ha den praten eller er det like vanlig å ikke snakke direkte om det?🙈 Anonymkode: 814d9...a77
Anonym bruker Skrevet fredag kl 12:50 #2 Skrevet fredag kl 12:50 Jeg anbefaler deg å ta den praten. Hvis du tror og antar er det lett for å bli skuffet om han tror og antar noe annet enn deg. Og egentlig bør du ta flere prater. Snakk om forventinger angående barn, deling av utgifter, planlegging, hvilken mat dere liker, hvem som skal sove på hvilken side av sengen. Da har dere mulighet til å avklare, diskutere og bli enige. Ellers tenker jeg du er fornuftig som tar det rolig. Noen ser ut til å forvente å gå fra å være helt ukjente til å bli samboere/gift helt øyeblikkelig. Sett pris på prosessen. Det er spennende å bli kjent med hverandre. Jeg har datet en mann i over et år nå, og lurer på om det er på tide at vi treffer hverandres barn (begge har voksne barn, mine er litt yngre og bor fremdeles hjemme). Jeg har god tid og vil ikke forhaste meg. Vi har vært på reiser sammen (innland og utland). gått på konserter, kino, ut og spist). Heldigvis er han tålmodig og synes jeg er verdt å vente på. Anonymkode: 81c0d...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå