Gå til innhold

Sommerhytta. Spoiler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dommerne skulle gi hver sin hammer til et av parene.

Virket som Espen måtte velge mellom grønn og blå hytte? Syns alltid at det blir litt rart på slutten jeg, med avstemning 

Hva syns dere?

Anonymkode: c4426...496

Skrevet

De to andre hyttene var ute av konkurransen fordi de ikke hadde sjans til å vinne uansett. Så ja, han måtte velge mellom blå og grønn.

Jeg heiet på vinnerne hele tiden og er glad at de vant (Vidar irriterte meg fra dag én), men syns det var litt rart at han valgte dem siden han skrøt slik av at grønn hytte hadde planlagt langsiktig og hadde så kraftige planter. 

Anonymkode: a1c66...687

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De to andre hyttene var ute av konkurransen fordi de ikke hadde sjans til å vinne uansett. Så ja, han måtte velge mellom blå og grønn.

Jeg heiet på vinnerne hele tiden og er glad at de vant (Vidar irriterte meg fra dag én), men syns det var litt rart at han valgte dem siden han skrøt slik av at grønn hytte hadde planlagt langsiktig og hadde så kraftige planter. 

Jeg ble også veldig fornøyd med vinnerne 👏👏

Men syns det er rart at han måtte velge mellom de to. Jaja

Skrevet

Han måtte ikke velge mellom dem. Dersom han ga hammeren til noen andre, ville det blitt uavgjort mellom blå og grønn. Hyttenaboenes stemmer ville da blitt avgjørende. 

Anonymkode: bb00f...5ec

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Han måtte ikke velge mellom dem. Dersom han ga hammeren til noen andre, ville det blitt uavgjort mellom blå og grønn. Hyttenaboenes stemmer ville da blitt avgjørende. 

Nei. Blå hadde 1 mer enn grønn.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Han måtte gi en til enten blå eller grønn. Hadde han gitt den til grønn så hadde det blitt uavgjort og hyttenaboenes stemme hadde avgjort. Jeg tror blå hadde vunnet da også, for den stilen til grønn hytte var nok for spesielt interesserte. 

Uansett supert at blå vant, de kommer til å bruke hytta slik den ‘skal’ brukes. Vidar hadde nok laget mye krøll, han fremsto ikke særlig enkel å samarbeide med. Tipper Marianne trengte en god og lang pause fra han etter de ti ukene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Han måtte gi en til enten blå eller grønn. Hadde han gitt den til grønn så hadde det blitt uavgjort og hyttenaboenes stemme hadde avgjort. Jeg tror blå hadde vunnet da også, for den stilen til grønn hytte var nok for spesielt interesserte. 

Uansett supert at blå vant, de kommer til å bruke hytta slik den ‘skal’ brukes. Vidar hadde nok laget mye krøll, han fremsto ikke særlig enkel å samarbeide med. Tipper Marianne trengte en god og lang pause fra han etter de ti ukene. 

Og ja, da hadde det blitt uavgjort

Og enig med deg 🤩🤩

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Nei. Blå hadde 1 mer enn grønn.

Ja, men kunne gitt det til en annen fordi han mente at den var finest, men sa hadde uansett blå vunnet fordi de hadde en mer enn grøn. 

Anonymkode: 305b7...187

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, men kunne gitt det til en annen fordi han mente at den var finest, men sa hadde uansett blå vunnet fordi de hadde en mer enn grøn. 

Programleder sa at de andre to parene var ute av konkurransen, så nei, han kunne ikke gi dem til dem. Konkurranseregler og slikt, vet du. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Programleder sa at de andre to parene var ute av konkurransen, så nei, han kunne ikke gi dem til dem. Konkurranseregler og slikt, vet du. 

Ja, de er ute av konkurransen fordi de ikke kan vinne. Men trodde han kunne gi de sin hammer likevel 🙈

Skrevet

Helt feil vinner synes jeg. Marianne og Vidar var underholdning å se på, flire av Vidar og Marianne i herlig smittsomt godt humør

Anonymkode: 05392...e56

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Helt feil vinner synes jeg. Marianne og Vidar var underholdning å se på, flire av Vidar og Marianne i herlig smittsomt godt humør

Nei

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Marianne var bedårende og med en engels tålmodighet med den bortskjemte sutrekoppen, men vinneren skal jo bedømmes ut fra den beste hytta og den hadde de ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jo, han kunne gitt hammeren til en av de andre parene. Det sa de til og med før han delte den ut. At hvis en av de andre hyttene fikk hans hammer, var det blå hytte som vant. Fikk grønn hammeren hans, ble det uavgjort og den hytta som fikk flest stemmer (av blå og grønn) av hyttenaboene vant. 

Jeg stussa over at Espen ga hammeren sin til blå hytte. Av alle tilbakemeldinger i løpet av sesongen, har det vært hytta han har virka minst fornøyd med når det gjelder planter og uterom. Men 4 verdige par og 4 fine hytter 👍

Anonymkode: 4a90a...365

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Marianne var bedårende og med en engels tålmodighet med den bortskjemte sutrekoppen, men vinneren skal jo bedømmes ut fra den beste hytta og den hadde de ikke. 

Ikke enig med deg, syns Marianne var irriterende happy hele tiden, litt påtatt og litt smiskete. Lurer og på hvorfor hun ikke heller meldte seg på med sin mann/samboer. Jo, fordi vidar seff var bedre til å snekre enn han sa. 

Anonymkode: c6f3d...60a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke enig med deg, syns Marianne var irriterende happy hele tiden, litt påtatt og litt smiskete. Lurer og på hvorfor hun ikke heller meldte seg på med sin mann/samboer. Jo, fordi vidar seff var bedre til å snekre enn han sa. 

Det var partnerens deres som meldte dem på. Samboeren til M viste seg jo å være minst like hendt som Vidar. Det er ikke alle som verken kan eller vil være borte fra jobb i 10 uker, vet du. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ja. Unaturlig å være så happy hele tiden 

Skrevet

Jeg ble også overrasket over at han gav hammeren til dem, jeg trodde hagehammeren ville gått til Marianne så det ble uavgjort også ville "Dinda" vunnet fordi de hadde flest nabostemmer.

Men jeg tror det ville vunnet uansett om de fikk hagehammeren eller ikke. Så resultatet er helt riktig.

Jeg heiet på de to som fikk første og andreplassen, helt verdig vinner.

Anonymkode: 523c5...9cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...