Anonym bruker Skrevet fredag kl 07:51 #1 Skrevet fredag kl 07:51 Dommerne skulle gi hver sin hammer til et av parene. Virket som Espen måtte velge mellom grønn og blå hytte? Syns alltid at det blir litt rart på slutten jeg, med avstemning Hva syns dere? Anonymkode: c4426...496
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:30 #2 Skrevet fredag kl 08:30 De to andre hyttene var ute av konkurransen fordi de ikke hadde sjans til å vinne uansett. Så ja, han måtte velge mellom blå og grønn. Jeg heiet på vinnerne hele tiden og er glad at de vant (Vidar irriterte meg fra dag én), men syns det var litt rart at han valgte dem siden han skrøt slik av at grønn hytte hadde planlagt langsiktig og hadde så kraftige planter. Anonymkode: a1c66...687
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:32 #3 Skrevet fredag kl 08:32 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De to andre hyttene var ute av konkurransen fordi de ikke hadde sjans til å vinne uansett. Så ja, han måtte velge mellom blå og grønn. Jeg heiet på vinnerne hele tiden og er glad at de vant (Vidar irriterte meg fra dag én), men syns det var litt rart at han valgte dem siden han skrøt slik av at grønn hytte hadde planlagt langsiktig og hadde så kraftige planter. Anonymkode: a1c66...687 Jeg ble også veldig fornøyd med vinnerne 👏👏 Men syns det er rart at han måtte velge mellom de to. Jaja Anonymkode: c4426...496
Anonym bruker Skrevet fredag kl 11:20 #4 Skrevet fredag kl 11:20 Han måtte ikke velge mellom dem. Dersom han ga hammeren til noen andre, ville det blitt uavgjort mellom blå og grønn. Hyttenaboenes stemmer ville da blitt avgjørende. Anonymkode: bb00f...5ec
Anonym bruker Skrevet fredag kl 11:34 #5 Skrevet fredag kl 11:34 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Han måtte ikke velge mellom dem. Dersom han ga hammeren til noen andre, ville det blitt uavgjort mellom blå og grønn. Hyttenaboenes stemmer ville da blitt avgjørende. Anonymkode: bb00f...5ec Nei. Blå hadde 1 mer enn grønn. Anonymkode: c4426...496
Anonym bruker Skrevet fredag kl 11:41 #6 Skrevet fredag kl 11:41 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Han måtte ikke velge mellom dem. Dersom han ga hammeren til noen andre, ville det blitt uavgjort mellom blå og grønn. Hyttenaboenes stemmer ville da blitt avgjørende. Anonymkode: bb00f...5ec Han måtte gi en til enten blå eller grønn. Hadde han gitt den til grønn så hadde det blitt uavgjort og hyttenaboenes stemme hadde avgjort. Jeg tror blå hadde vunnet da også, for den stilen til grønn hytte var nok for spesielt interesserte. Uansett supert at blå vant, de kommer til å bruke hytta slik den ‘skal’ brukes. Vidar hadde nok laget mye krøll, han fremsto ikke særlig enkel å samarbeide med. Tipper Marianne trengte en god og lang pause fra han etter de ti ukene. Anonymkode: a1c66...687
Anonym bruker Skrevet fredag kl 11:47 #7 Skrevet fredag kl 11:47 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Han måtte gi en til enten blå eller grønn. Hadde han gitt den til grønn så hadde det blitt uavgjort og hyttenaboenes stemme hadde avgjort. Jeg tror blå hadde vunnet da også, for den stilen til grønn hytte var nok for spesielt interesserte. Uansett supert at blå vant, de kommer til å bruke hytta slik den ‘skal’ brukes. Vidar hadde nok laget mye krøll, han fremsto ikke særlig enkel å samarbeide med. Tipper Marianne trengte en god og lang pause fra han etter de ti ukene. Anonymkode: a1c66...687 Og ja, da hadde det blitt uavgjort Og enig med deg 🤩🤩 Anonymkode: c4426...496
Anonym bruker Skrevet fredag kl 12:29 #8 Skrevet fredag kl 12:29 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Nei. Blå hadde 1 mer enn grønn. Anonymkode: c4426...496 Ja, men kunne gitt det til en annen fordi han mente at den var finest, men sa hadde uansett blå vunnet fordi de hadde en mer enn grøn. Anonymkode: 305b7...187
Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:56 #9 Skrevet fredag kl 13:56 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, men kunne gitt det til en annen fordi han mente at den var finest, men sa hadde uansett blå vunnet fordi de hadde en mer enn grøn. Anonymkode: 305b7...187 Programleder sa at de andre to parene var ute av konkurransen, så nei, han kunne ikke gi dem til dem. Konkurranseregler og slikt, vet du. Anonymkode: a1c66...687
Anonym bruker Skrevet fredag kl 14:44 #10 Skrevet fredag kl 14:44 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Programleder sa at de andre to parene var ute av konkurransen, så nei, han kunne ikke gi dem til dem. Konkurranseregler og slikt, vet du. Anonymkode: a1c66...687 Ja, de er ute av konkurransen fordi de ikke kan vinne. Men trodde han kunne gi de sin hammer likevel 🙈 Anonymkode: 305b7...187
Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:24 #11 Skrevet fredag kl 15:24 Helt feil vinner synes jeg. Marianne og Vidar var underholdning å se på, flire av Vidar og Marianne i herlig smittsomt godt humør Anonymkode: 05392...e56
Anonym bruker Skrevet fredag kl 16:19 #12 Skrevet fredag kl 16:19 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Helt feil vinner synes jeg. Marianne og Vidar var underholdning å se på, flire av Vidar og Marianne i herlig smittsomt godt humør Anonymkode: 05392...e56 Nei Anonymkode: c4426...496
Anonym bruker Skrevet fredag kl 18:26 #13 Skrevet fredag kl 18:26 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Helt feil vinner synes jeg. Marianne og Vidar var underholdning å se på, flire av Vidar og Marianne i herlig smittsomt godt humør Anonymkode: 05392...e56 Marianne var bedårende og med en engels tålmodighet med den bortskjemte sutrekoppen, men vinneren skal jo bedømmes ut fra den beste hytta og den hadde de ikke. Anonymkode: a1c66...687
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:10 #14 Skrevet fredag kl 21:10 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Programleder sa at de andre to parene var ute av konkurransen, så nei, han kunne ikke gi dem til dem. Konkurranseregler og slikt, vet du. Anonymkode: a1c66...687 Jo, han kunne gitt hammeren til en av de andre parene. Det sa de til og med før han delte den ut. At hvis en av de andre hyttene fikk hans hammer, var det blå hytte som vant. Fikk grønn hammeren hans, ble det uavgjort og den hytta som fikk flest stemmer (av blå og grønn) av hyttenaboene vant. Jeg stussa over at Espen ga hammeren sin til blå hytte. Av alle tilbakemeldinger i løpet av sesongen, har det vært hytta han har virka minst fornøyd med når det gjelder planter og uterom. Men 4 verdige par og 4 fine hytter 👍 Anonymkode: 4a90a...365
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:28 #15 Skrevet fredag kl 22:28 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Marianne var bedårende og med en engels tålmodighet med den bortskjemte sutrekoppen, men vinneren skal jo bedømmes ut fra den beste hytta og den hadde de ikke. Anonymkode: a1c66...687 Ikke enig med deg, syns Marianne var irriterende happy hele tiden, litt påtatt og litt smiskete. Lurer og på hvorfor hun ikke heller meldte seg på med sin mann/samboer. Jo, fordi vidar seff var bedre til å snekre enn han sa. Anonymkode: c6f3d...60a
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:30 #16 Skrevet fredag kl 22:30 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ikke enig med deg, syns Marianne var irriterende happy hele tiden, litt påtatt og litt smiskete. Lurer og på hvorfor hun ikke heller meldte seg på med sin mann/samboer. Jo, fordi vidar seff var bedre til å snekre enn han sa. Anonymkode: c6f3d...60a Det var partnerens deres som meldte dem på. Samboeren til M viste seg jo å være minst like hendt som Vidar. Det er ikke alle som verken kan eller vil være borte fra jobb i 10 uker, vet du. Anonymkode: a1c66...687
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 07:21 #17 Skrevet lørdag kl 07:21 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ikke enig med deg, syns Marianne var irriterende happy hele tiden, litt påtatt og litt smiskete. Lurer og på hvorfor hun ikke heller meldte seg på med sin mann/samboer. Jo, fordi vidar seff var bedre til å snekre enn han sa. Anonymkode: c6f3d...60a Ja. Unaturlig å være så happy hele tiden Anonymkode: c4426...496
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 17:03 #18 Skrevet lørdag kl 17:03 Jeg ble også overrasket over at han gav hammeren til dem, jeg trodde hagehammeren ville gått til Marianne så det ble uavgjort også ville "Dinda" vunnet fordi de hadde flest nabostemmer. Men jeg tror det ville vunnet uansett om de fikk hagehammeren eller ikke. Så resultatet er helt riktig. Jeg heiet på de to som fikk første og andreplassen, helt verdig vinner. Anonymkode: 523c5...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå