Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:05 #51 Skrevet tirsdag kl 16:05 Anonym bruker skrev (På 22.7.2025 den 22.17): Har aldri stemt FrP men i høst blir det det. Ap er motbydelig venstreekstreme og naivt og bryr seg ingenting om eget land, kun utenriks og slikke ræv@ til terrorister. Gudene vet hvorfor. Tror det er mange som meg, og at det kommer til å bli en stor overraskelse i høst. Jeg håper det. Vi trenger noen med bena på norsk jord. Anonymkode: 09324...4e0 Samme her. Jeg tror ikke at FrP klarer å gjennomføre særlig mye av det de prater om, men de får min stemme pga NRK Anonymkode: b05fe...77e
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:19 #52 Skrevet tirsdag kl 18:19 Det eneste fornuftige. Trenger neppe å si hvilket parti, og hva grunnen er... Anonymkode: f50c9...8d3
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:06 #53 Skrevet tirsdag kl 19:06 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Miljø er ikke viktig nå. Norge kaster så mye penger miljø at det halve hadde vært mer enn nok. Innvandringen er fullstendig skakkjørt. Dette er viktig nå. Anonymkode: f50c9...8d3 Miljø er det aller viktigste. De to sakene henger også sammen. Klimaendringene jager enda flere mennesker på flukt. Anonymkode: 89e0d...a1b
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:52 #54 Skrevet tirsdag kl 21:52 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Miljø er det aller viktigste. De to sakene henger også sammen. Klimaendringene jager enda flere mennesker på flukt. Anonymkode: 89e0d...a1b Det hjelper lite hva vi gjør i Norge når det kommer til klima. Anonymkode: 7d981...acf
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:10 #55 Skrevet tirsdag kl 22:10 Rødt. Fordi jeg er mest enig med dem. Stemt sv i mange år men dropper dem fordi de bare bruker makta på dumme saker når de kan få gjennomslag. Anonymkode: a332a...b6c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:11 #56 Skrevet tirsdag kl 22:11 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det hjelper lite hva vi gjør i Norge når det kommer til klima. Anonymkode: 7d981...acf Som verdens 3. Største leverandør av naturgass betyr det enormt mye hva vi gjør faktisk. Anonymkode: a332a...b6c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:20 #57 Skrevet tirsdag kl 22:20 6 hours ago, Anonym bruker said: Samme her. Jeg tror ikke at FrP klarer å gjennomføre særlig mye av det de prater om, men de får min stemme pga NRK Anonymkode: b05fe...77e Hva har NRK gjort? Anonymkode: c6d65...e83
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:43 #58 Skrevet tirsdag kl 22:43 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hva har NRK gjort? Anonymkode: c6d65...e83 Skrevet slemme ting om FrP: sannheten. 😢 Anonymkode: 22e2d...da9
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:20 #59 Skrevet onsdag kl 08:20 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det hjelper lite hva vi gjør i Norge når det kommer til klima. Anonymkode: 7d981...acf Jeg er uenig, selv om det kan føles fånyttes å kildesortere når de aller rikeste produserer mer CO2 gjennom en sommer med privatfly eller yacht enn vi andre gjør gjennom et helt liv. Dessuten ødelegger vi vårt eget land. Oslofjorden er så godt som død, og villaksen forsvinner. Anonymkode: 89e0d...a1b
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:33 #60 Skrevet onsdag kl 10:33 FrP blir det i år. Anonymkode: 9e8cb...a1d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:29 #61 Skrevet onsdag kl 11:29 Frp. Jeg er ferdig med Ap. Anonymkode: 68254...ec0
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:50 #62 Skrevet onsdag kl 12:50 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg er uenig, selv om det kan føles fånyttes å kildesortere når de aller rikeste produserer mer CO2 gjennom en sommer med privatfly eller yacht enn vi andre gjør gjennom et helt liv. Dessuten ødelegger vi vårt eget land. Oslofjorden er så godt som død, og villaksen forsvinner. Anonymkode: 89e0d...a1b Jeg kildesorterer, men det er ganske absurd at det enten brennes som restavfall eller miljøkosten for å transportere det bort er større enn verdien. Men når Kina setter opp det ene kullkraftverket etter det andre for å produsere el-biler til Europa så er noe riv ruskende galt. Anonymkode: 050c2...0f3
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:58 #63 Skrevet onsdag kl 12:58 Anonym bruker skrev (1 time siden): Frp. Jeg er ferdig med Ap. Anonymkode: 68254...ec0 Noen som har tatt til fornuft👍🏻 Anonymkode: f50c9...8d3
pele Skrevet onsdag kl 22:33 #64 Skrevet onsdag kl 22:33 Anonym bruker skrev (På 21.7.2025 den 22.43): Oi, du har virkelig ikke fått med deg stort fra kjeften til Populisthaug! Heldigvis slipper vi henne i debattpanelet. Anonymkode: 51e22...1e4 Ho var no i debatt i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå