Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Sikkert blankt.....

Blir hvertfall ikke høyre. En dårligere skolepolitikk (så fjernt fra lærernes erfaringer og ønsker) skal man lete lenge etter!

Anonymkode: a84ac...2e4

Stemmer du blankt har du ingenting å klage over. 

Anonymkode: f50c9...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sikkert blankt.....

Blir hvertfall ikke høyre. En dårligere skolepolitikk (så fjernt fra lærernes erfaringer og ønsker) skal man lete lenge etter!

Anonymkode: a84ac...2e4

Du kan jo se om et av de små partiene passer deg. Jeg tenker det er viktig å engasjere seg (litt i alle fall) og stemme.

Anonymkode: 050c2...0f3

Skrevet

Jeg skulle ønsket at absolutt alle stemte blankt, for å fortelle hvor ubrukelig alle politikere er. Vi hadde klart oss mye bedre uten. Alle våre behov ville uansett blitt dekket, politikere er bare bremseklosser og snyltere. De gjør alt dyrere og mindre effektivt.

Anonymkode: 7d4f3...381

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.7.2025 den 17.06):

Hæ? Ap er da det partiet som hele tiden snur kappa etter vinden.

Oi, du har virkelig ikke fått med deg stort fra kjeften til Populisthaug! Heldigvis slipper vi henne i debattpanelet.

Anonymkode: 51e22...1e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Oi, du har virkelig ikke fått med deg stort fra kjeften til Populisthaug! Heldigvis slipper vi henne i debattpanelet.

Anonymkode: 51e22...1e4

Jeg ser på det også som en fordel: 

1) Det viser at NRK er veldig venstrevidd og Frp gjør helt rett i å kutte støtte der til høsten når de vinner.

2) Dette vil kunne gi Listhaug ekstra sympati-stemmer.

3) Hun kan selv velge hvilke spørmål hun vil svare på i media i etterkant. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

1) Det viser at NRK er veldig venstrevidd og Frp gjør helt rett i å kutte støtte der til høsten når de vinner.

Når Frp vinner? De kommer aldri til å bli så store at de kan få Statsministerposten uansett. Og samarbeide med Høyre fungerte dårlig sist gang, samtidig som AP er nesten dobbelt så stort som Høyre på valgmålingene. Det blir etter alle solemerker en Ap regjering de neste fire årene også...

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Det er litt spesielt at hun ble ekskludert. Hun er da absolutt like mye kandidat som Solberg. Merkelig. 

Anonymkode: 65924...47b

Skrevet
Østerdølen skrev (10 minutter siden):

Når Frp vinner? De kommer aldri til å bli så store at de kan få Statsministerposten uansett. Og samarbeide med Høyre fungerte dårlig sist gang, samtidig som AP er nesten dobbelt så stort som Høyre på valgmålingene. Det blir etter alle solemerker en Ap regjering de neste fire årene også...

Jajaja, og Kamala kom til å gruse Trump eller noe sånt. Like treffsikkert som Ludvig og styringsrenta. 

Vi får nå se hva det blir. 

Skrevet

Jeg skal stemme Høyre.

Anonymkode: 9964f...a86

Skrevet
Østerdølen skrev (1 time siden):

Nå er Frp og Ap nesten like store. Probleme for Ap om de vinner er at de må gi etter på ekstremt mye fra Sv, Sp og Mdg om de vinner. Det blir som den "gode" ideen fra Sp om at det skulle opprettes politikobtor over hele landet, og nå er de stengt fordi ingen besøker de. I stede for å statse hardt på den økende kriminaliteten i og rundt de store byene. 

Forhåpentligvis blir Frp og Høyre store nok til å styre alene for da slipper de å måtte selge seg ut til Venstre og Krf, for det var der ting skar seg sist. 

Skrevet

Nå er Frp og Ap nesten like store. Probleme for Ap om de vinner er at de må gi etter på ekstremt mye fra Sv, Sp og Mdg om de vinner. Det blir som den "gode" ideen fra Sp om at det skulle opprettes politikobtor over hele landet, og nå er de stengt fordi ingen besøker de. I stede for å statse hardt på den økende kriminaliteten i og rundt de store byene. 

Forhåpentligvis blir Frp og Høyre store nok til å styre alene for da slipper de å måtte selge seg ut til Venstre og Krf, for det var der ting skar seg sist. 

Krf har vel sagt at de ikke vil samarbeide med Frp.

Anonymkode: 7d981...acf

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 17.7.2025 den 12.20):

Jeg skulle ønsket at absolutt alle stemte blankt, for å fortelle hvor ubrukelig alle politikere er. Vi hadde klart oss mye bedre uten. Alle våre behov ville uansett blitt dekket, politikere er bare bremseklosser og snyltere. De gjør alt dyrere og mindre effektivt.

Tror vi kan prise oss lykkelig for at vi har de politikerne vi har her i landet. Virkelig. At uansett hvem som blir valgt, så blir demokratiet respektert.

Anonymkode: 917e6...5a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Krf har vel sagt at de ikke vil samarbeide med Frp.

Anonymkode: 7d981...acf

Problemet er vel at for de er det ikke akkurat et valg.....

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Problemet er vel at for de er det ikke akkurat et valg.....

Jo, de har valget å samarbeide eller ikke samarbeide med FrP. Hvis de ikke vil samarbeide kan det hende at de stemmer ja til en del saker som FrP også stemmer ja til, nei til en del saker som FrP stemmer ja til, ja til en del saker FrP stemmer nei til, og nei til en del saker FrP stemmer nei til. Kan til og med hende de stemmer ja, eller nei, til en del ting FrP avstår fra å stemme på. Slik kan det gå helt uten at KrF samarbeider med FrP.

Anonymkode: 22e2d...da9

Skrevet

Har aldri stemt FrP men i høst blir det det. Ap er motbydelig venstreekstreme og naivt og bryr seg ingenting om eget land, kun utenriks og slikke ræv@ til terrorister. Gudene vet hvorfor. Tror det er mange som meg, og at det kommer til å bli en stor overraskelse i høst. Jeg håper det. Vi trenger noen med bena på norsk jord. 

Anonymkode: 09324...4e0

Skrevet

Jeg er lei av at vi skal styres av grådige politikere som bare ønsker å øke og øke sin egen pengekasse. Skatter over alt. Tenk bare på olje og bensin. Vi produserer selv, likevel har vi verdens dyreste, helt siden vi fant olje for 50 år siden. Fordi politikerne tar så mye avgifter. Vi blir behandlet som idioter, og tvinges til å oppføre oss som det.

https://www.vg.no/nyheter/i/EyVWzG/drivstoffkoe-ved-svenskegrensa-mye-billigere-enn-i-norge

Det samme forsøker politikerne seg på nå, at vi skal betale blodpris for vår egen strøm. Det skal erstatte blodprisen på bensin og diesel. For tiden har vi strømstøtte, men den vil forsvinne når befolkningen roer seg, det er den politiske planen. Bare vent, vi kommer til å svi igjen. Pga avgifter til det såkalte fellesskapet. Politikerne altså, de som sløser og brer om seg med penger i utlandet. Jeg er lei av disse politikerne som bare ønsker å gjøre seg selv viktige ved å ta pengene våre. De kan kalle det miljøvern, klimakamp og grønn politikk, det er bløff og påskudd til å øke sine egne politiske lommer alt sammen.

Skrevet
Østerdølen skrev (På 22.7.2025 den 16.01):

Var det ikke du som påsto at Trump aldri kom til å bli valgt til en andre presidentperiode?

Anonymkode: 5e360...106

Skrevet

Krf, for første gang evt Høyre

Anonymkode: feda6...ea2

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Krf, for første gang evt Høyre

Anonymkode: feda6...ea2

Hva er det som gjør at du vurderer å stemme Krf?

Anonymkode: 22e2d...da9

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.7.2025 den 16.04):

Det er litt spesielt at hun ble ekskludert. Hun er da absolutt like mye kandidat som Solberg. Merkelig. 

Ikke merkelig. Det er NRK som ekskluderer Listhaug, ikke domstolen, ikke Stortinget, ikke demokratiet. Nrk er som de fleste vet venstrevridd, og ønsker å markere hvor mektige de er i Norge. Nrk krever at Listhaug erklærer seg som Statsministerkandidat for at hun skal bli invitert. Det er viktig for Nrk, å vise at de kan kreve. Nrk er jo allmektig som eneste rikskanal med sine 6 milliarder i sponsorinntekter fra oss. Dette er seriøs korrupsjon. Så seriøs at den er usynlig for mange.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.7.2025 den 20.28):

Tror vi kan prise oss lykkelig for at vi har de politikerne vi har her i landet. Virkelig. At uansett hvem som blir valgt, så blir demokratiet respektert.

Anonymkode: 917e6...5a4

Så du mener at flertallet i Norge ønsker høye strømpriser? Og stadig høyere skatter? Stadig flere fremmedkulturelle innvandrere? Så du mener at flertallet er enige i at vi skal bidra mer enn alle andre nasjoner for å sikre klimaet i verden, vi som har minst behov for akkurat det, slik situasjonen er i dag.

Svarer flertallet av nordmenn ja på alle disse ønskene?

At noen som helst svarer ja skyldes ene og alene intens manipulering gjennom venstresidens mediemonopol. At denne manipuleringen er effektiv er utvilsom. Men nå våkner stadig flere. Da stemmer de etter eget hode, og egne meninger. Etter fornuften, da krymper Ap og Høyre.

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke. Ønsker meg et parti med bærekraft innvandrings- og miljøpolitikk. Disse står ofte mot hverandre. 

Anonymkode: 89e0d...a1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jeg vet ærlig talt ikke. Ønsker meg et parti med bærekraft innvandrings- og miljøpolitikk. Disse står ofte mot hverandre. 

Miljø er ikke viktig nå. Norge kaster så mye penger miljø at det halve hadde vært mer enn nok. Innvandringen er fullstendig skakkjørt. Dette er viktig nå. 

Anonymkode: f50c9...8d3

Skrevet

Tja Frp vil nå se på mulighetene for kjernekraft, og det er vel det som må til om man skal komme i mål med null utslipp. Vi trenger mere strøm. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...