Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Jeg ser for meg at det faktisk blir FrP for første gang i løpet av mine 45 år. Det hadde jeg aldri trodd. 

Anonymkode: 00bf2...f33

Skrevet

Som alltid Frp. Stemmer på dem på grunn av innvandringspolitikken. 

Anonymkode: 082ae...32d

Skrevet

Tror det blir Frp for første gang her og. Orker ikke mer av drittsamfunnet og kriminaliteten som blusser opp. 

Anonymkode: 4c67a...674

Skrevet

Frp. Stemte på de ved sist valg også, men før det var jeg litt av en vingle-petter. 

Innvandring, kriminalitet, skatt, gjennomgang av bistand og at de faktisk har et punkt på sin agenda for oss som bor alene. 

Anonymkode: 050c2...0f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og hvorfor?

Jeg ser for meg at det faktisk blir FrP for første gang i løpet av mine 45 år. Det hadde jeg aldri trodd. 

Du utelater hvorfor?

Anonymkode: a1455...7d7

Skrevet

Jeg skal stemme AP. Tar en del valgomater og det gjennomgående er at jeg aldri noen gang ender på verken Høyre eller FrP (da hadde jeg revurdert min eksistens). 

Jeg velger AP fordi det er det enste fornuftige valget slik verden er pr nå. Vi trenger en trygg og forutsigbar utenrikspolitikk, jeg er stort sett enig i skolepolitikken deres, de har den mest fornuftige helsepolitikken og de kjører sin politikk stort sett uten de store og teite ytringene. Det er litt tynt i rekkene etter Støre, men så lenge Giske blir holdt unna så tenker jeg at det går seg til. Utdanninngsminister Nordtun er nok en stigende stjerne. 

Skrevet

Ap fordi de har den beste politikken på stort sett alle områder. Og fordi de er et parti som er så stort at de vil få makt, noe småpartiene ikke vil oppnå.

Anonymkode: 754a7...6d2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du utelater hvorfor?

Beklager, glemte å begrunne selv. Jeg vurderer FrP pga innvandringspolitikk og fordi de stort sett er imot disse svære, tøysete prosjektene som aldri kan bli noe av. Morrow på Sørlandet, f.eks. Og fordi de hele tiden prøvde å si ifra om acer, men ingen lyttet. De fikk rett. 
HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg skal stemme AP. Tar en del valgomater og det gjennomgående er at jeg aldri noen gang ender på verken Høyre eller FrP (da hadde jeg revurdert min eksistens). 

Jeg velger AP fordi det er det enste fornuftige valget slik verden er pr nå. Vi trenger en trygg og forutsigbar utenrikspolitikk, jeg er stort sett enig i skolepolitikken deres, de har den mest fornuftige helsepolitikken og de kjører sin politikk stort sett uten de store og teite ytringene. Det er litt tynt i rekkene etter Støre, men så lenge Giske blir holdt unna så tenker jeg at det går seg til. Utdanninngsminister Nordtun er nok en stigende stjerne. 

Giske kommer vel inn på Stortinget til høsten nesten uansett, er ikke han på toppen av listen for Sør-Trøndelag? 

Anonymkode: 050c2...0f3

Skrevet

Ingen seriøse alternativer til Frp for meg. Det er eneste partiet som snakker om, og ønsker å gjøre noe med hverdagen vår, det vi faktisk er viktig for oss. 

Alle andre partier er opptatt av å lære oss, kontrollere oss, styre oss, og ikke minst kreve inn stadig mer skatter på fantasifulle måter. Jeg er møkk lei de andre partiene. Spesielt de mot venstre, som liksom skal stå for trygghet og ansvarlighet. Når det er nettopp de som har gjort Norge ekstremt utrygt og helt ugjenkjennelig takket være en invasjon av vilt fremmede mennesker. Det snakkes snart ikke norsk lenger i Norge. Denne utviklingen har jeg fått mer enn nok av. 

Anonymkode: 7d4f3...381

Skrevet

Åpenbart Frp. Trenger ikke begrunne hvorfor. De som har litt mellom øra vet hvorfor og vil stemme det samme. 

Anonymkode: f50c9...8d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ingen seriøse alternativer til Frp for meg. Det er eneste partiet som snakker om, og ønsker å gjøre noe med hverdagen vår, det vi faktisk er viktig for oss. 

Alle andre partier er opptatt av å lære oss, kontrollere oss, styre oss, og ikke minst kreve inn stadig mer skatter på fantasifulle måter. Jeg er møkk lei de andre partiene. Spesielt de mot venstre, som liksom skal stå for trygghet og ansvarlighet. Når det er nettopp de som har gjort Norge ekstremt utrygt og helt ugjenkjennelig takket være en invasjon av vilt fremmede mennesker. Det snakkes snart ikke norsk lenger i Norge. Denne utviklingen har jeg fått mer enn nok av. 

Snakkes nesten ikke norsk lenger? Jeg har ikke hørt annet språk på lenge? Bortsett fra på nyhetene og på seriene jeg streamer.

Anonymkode: 113c2...668

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du mister jo all troverdighet med slike påstander. Herlighet, så dumt!

Men hey, du sklir jo rett inn i FrP’s velgermasse. 

Skrevet

Har alltid stemt Høyre men tror faktisk det blir FRP i år, de virker som de eneste som vil gjøre noe me kriminelt og innvandring 

Anonymkode: f8621...39a

Skrevet

Jeg tror det blir FrP for min del også. Høyre virker til å ha gitt opp, venstresiden bør ikke styre videre etter mitt syn. Da mister vi siste rest av verdiskapning i dette landet, såpass konkurransefortrinn å være en eier fra utlandet fremfor norsk. Da vil markedet følge etter og vi ender brått med å selge landet vårt ut av Norge. Bare på en litt annen måte enn hva Rødt roper om. 

Forslaget til FrP om økt frikortgrense og personfradrag er glimrende. Spørsmålet er hvorfor ikke AP har gjort tilsvarende de årene de har styrt nå. Hvis de oppriktig ønsker å heve levestandard for de med minst. Det er et meget enkelt og målrettet tiltak. 

Anonymkode: 65924...47b

Skrevet

Jeg tenker at hele det politiske systemet i Norge fungerer best når man har en side, blå eller rød, som styrer, mens den andre er i opposisjon. Opposisjonens stemme i politikken er vel så viktig som den styrende. 

For at dette systemet skal fungere må man av og til bytte plass, for de som styrer tør ikke rope like høyt som de som er i opposisjon 

Dere nevner FrP, de har vært med og styrt sammen med høyre før de, og fikk gjort veldig lite. Da puser de til alle retninger.

Mens nå som de er i opposisjon roper de alt de makter.

Jeg tenker at det nok er på tide med et regjeringsskifte.

Men, for min del er det et stort men.

Jeg synes ikke Erna er noen god statsministerkanditat.

Så urolig som verden er nå er faktisk utenrikspolitikk uhyre viktig, og der er FrP på bunnivå. Vil aldri ha de som et stort parti mye pga det.

Sååå, jeg er faktisk veldig i tvil om hva jeg skal stemme. Mulig jeg stemmer AP, jeg liker hovedstammene i deres politikk, og det er viktig for meg at FrP ikke blir for stor, de ville jeg aldri stemt på, så kanskje jeg stemmer AP for å være med å balansere ut.

Blir spennende å følge meningsmålingene fremover.

Anonymkode: 1704a...806

Skrevet

Frp pga. næringsliv og innvandring.

Anonymkode: 23ddb...fd5

Skrevet

AP. Fordi de er seriøse ikkeopportunister og faktisk kan styre landet med omtanke og dyktighet.

Anonymkode: 94bb2...2f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.7.2025 den 11.38):

AP. Fordi de er seriøse ikkeopportunister og faktisk kan styre landet med omtanke og dyktighet.

Hæ? Ap er da det partiet som hele tiden snur kappa etter vinden. Og de som har ansvaret for at de flinkeste jobbskaperne flykter fra landet, og erstattes av navere som strømmer til helt fra sørligste Afrika. Solgt strømmen vår til Eu har de også gjort, slik at vi småfryser hver vinter, til skyhøye priser. De har skylden for at kronekursen stuper slik at vi snart ikke har råd til å komme utenfor egne landegrenser.
Er det omtanke og dyktighet? Ikke for sine landsmenn i hvert fall. Du må være sterkt trygdet for å mene noe slikt. Ap er en god støtte til alle som trenger hjelp og trygd, det er bra, men er det ansvarlig bærekraftig politikk?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du må være sterkt trygdet for å mene noe slikt.

På hvilket grunnlag mener du det?

Anonymkode: 7d981...acf

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hæ? Ap er da det partiet som hele tiden snur kappa etter vinden. Og de som har ansvaret for at de flinkeste jobbskaperne flykter fra landet, og erstattes av navere som strømmer til helt fra sørligste Afrika. Solgt strømmen vår til Eu har de også gjort, slik at vi småfryser hver vinter, til skyhøye priser. De har skylden for at kronekursen stuper slik at vi snart ikke har råd til å komme utenfor egne landegrenser.
Er det omtanke og dyktighet? Ikke for sine landsmenn i hvert fall. Du må være sterkt trygdet for å mene noe slikt. Ap er en god støtte til alle som trenger hjelp og trygd, det er bra, men er det ansvarlig bærekraftig politikk?

Hva er forskjellen på å være trygdet og være sterkt trygdet?

Anonymkode: 7d981...acf

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.7.2025 den 11.38):

Hvor har du vært hen de siste fire årene?! 

Anonymkode: f50c9...8d3

Skrevet

Frp, mest pga innvandringspolitikken. 

Skrevet

Sikkert blankt.....

Blir hvertfall ikke høyre. En dårligere skolepolitikk (så fjernt fra lærernes erfaringer og ønsker) skal man lete lenge etter!

Anonymkode: a84ac...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...