Anonym bruker Skrevet 10. juli #1 Skrevet 10. juli I går fikk jeg melding fra utleier om at internett ikke virker. Vi var ute men da vi kom hjem så oppdaget vi det. Utleier ville komme innom for å fikse det. Nå ble jeg brått usikker på hvordan han visste det ikke virker? Og hvis det har vært driftsstans så er det vel bare å restarte router? Hva er det han må fikse? Fikk en ekkel følelse av at det er noen kameraer her nå?? Hva tror dere? Vi driver ikke med så spennende ting at det gjør noe, men om vi overvåkes er det litt ekkelt. Anonymkode: 0e493...36e
Anonym bruker Skrevet 10. juli #2 Skrevet 10. juli Dersom vi mister nettet vårt har hjemme får jeg varsel på min telefon. Kan hende utleier også har en slik tjeneste Anonymkode: 7e8a9...8b1
hysterika Skrevet 10. juli #3 Skrevet 10. juli Hvis han ville ha kameraer i leiligheten, kunne han are ha installert dem før dere ankom.
Anonym bruker Skrevet 10. juli #5 Skrevet 10. juli Han har fått melding om at nettet ikke virker, og skal sikkert restarte ruteren. Det må da være slitsomt å se spøkelser på høylys dag? Anonymkode: 337d2...c28
Anonym bruker Skrevet 10. juli #6 Skrevet 10. juli Det er jo helt vanlig at det kommer melding fra nettleverandør om det er feil på systemet. Anonymkode: 615fb...fb0
Anonym bruker Skrevet 10. juli #7 Skrevet 10. juli Kan være andre ting koblet til nettet. Jeg vet når nettet på hytta forsvinner fordi varmepumpeappen sier ifra. Anonymkode: a06d2...e92
Anonym bruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli Vil anbefale dere å ikke leie hus / leilighet privat. Ta inn på hotell heller. Slitsomt å mistenke folk på den måten dere holder på. Anonymkode: d09f6...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå