Gå til innhold

Sitte med truse/string i sofaen.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Truse : Ok

String: Absolutt ikke. Sitter sjukt mye bakterier på stringen som er plassert midt i ræva og gnukker seg utover sofaen

Anonymkode: 589c0...322

Det sitter sjukt mye bakterier overalt på mennesket.

Anonymkode: 51b82...d11

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Det er litt forskjell på å legge en naken arm på sofaen og sitte og gnu rumpehullet ned i sofaputene, da. Sex i sofaen har vi da, men vi er ikke så oppheta at vi ikke klarer å hente et håndkle å legge under. 

Anonymkode: 7174b...e9d

Det er vi 😁 Vi kommer ikke på slikt før etterpå. 

Uansett så lever jeg faktisk utmerket med at andre synes jeg er uhygienisk fordi vi kan ha sex i sofaen, tillater hunden opp i sofaen, ikke bytter sengetøy etter hver gang vi har sex osv. Begge dusjer og bytter undertøy daglig, vi er nøye med håndhygiene og alt tilknyttet mat og matlaging, og det er mer enn godt nok for meg. Jeg ville aldri byttet ut vår spontane væremåte med mye fantastisk sex der det måtte passe, og kosen med (røytefri) hund inntil seg i sofaen, med å være opptatt av om det er hygienisk nok.

Anonymkode: 847a8...2b0

Skrevet

Bare for å minne på, det er meningen at dere skal sitte i sofaen, ikke sleike den. Når dere sitter i sofaen, med klær på, er det minimalt med fare å få på seg noen bakterier fra andre. Sykepleiere møter mange med alle rare bakterier på jobb, de blir sjelden smittet. For de har klær på seg når de er på jobb.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.7.2025 den 20.08):

Det sier jo litt at du ikke engang greier tenke deg til det.

Selvfølgelig sitter ingen i sofaen uten klær på, ikke har vi sex der heller. Tenker dere overhodet ikke på hygiene?

Kvalmt å tenke på at man kanskje sitter på en sofa som er brukt sånn hos andre🤢

Anonymkode: 28b82...32a

Du får slutte å sitte i andres sofaer da. Tenk heller på alle håndtak du tar i ila en dag. Og feks hvor mange som ikke vasker hendene etter dobesøk. 

Anonymkode: ba629...671

Skrevet

Sitter ofte i sofaen med truse, men aldri med string. Når man sitter glir rumpeballene fra hverandre, og string og rumpehull gnis rundt på underlaget. Æsj . Skjønner nå at jeg ikke bør ta på sofaen hos andre .

Anonymkode: cb544...1eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Sitter ofte i sofaen med truse, men aldri med string. Når man sitter glir rumpeballene fra hverandre, og string og rumpehull gnis rundt på underlaget. Æsj . Skjønner nå at jeg ikke bør ta på sofaen hos andre .

Det tryggeste er hvis du har med deg en egen stol i bilen du insisterer på å bruke når du er på besøk hos venner.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det tryggeste er hvis du har med deg en egen stol i bilen du insisterer på å bruke når du er på besøk hos venner.

Tror jeg heller velger å leve etter ' regelen': det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av '. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det sitter sjukt mye bakterier overalt på mennesket.

Tarmbakterier er jo det vi tenker på her da, en kan jo bli syk av dem

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Tarmbakterier er jo det vi tenker på her da, en kan jo bli syk av dem

Det er ekstremt sjeldent. At på til lever de veldig kort tid utenfor der de hører hjemme. Så lenge du ikke har for vane å sleike sofaen så er du ganske trygg. Akkurat som sykepleiere er trygge på jobb, trass at de har å gjøre med mennesker med alskens basilusker. Det heter klær. Klær beskytter mot det meste av bakterier.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er ekstremt sjeldent. At på til lever de veldig kort tid utenfor der de hører hjemme. Så lenge du ikke har for vane å sleike sofaen så er du ganske trygg. Akkurat som sykepleiere er trygge på jobb, trass at de har å gjøre med mennesker med alskens basilusker. Det heter klær. Klær beskytter mot det meste av bakterier.

Dette har du ikke peiling på, tydeligvis. Jeg har studert mikrobiologi. Bakterier lever lenge de om forholdene tillater det. Virus enda lengre. 

Du legger aldri hendene dine ned på sofa stoffet? Altså, det er ingen vits å prøve å argumentere deg bort fra å være uhygienisk. 

Skrevet

Folk sleiker hverandre både her og der under sex uten at de blir syke. Om en jeg er på besøk hos har sittet med string i sofaen eller ei gjør meg fint lite, heller ikke noe jeg spør om før jeg setter meg ned. 

Anonymkode: f0ad8...1d7

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...