Gå til innhold

Sitte med truse/string i sofaen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør noen av dere det? Synes dere det er uhygienisk eller ekkelt på noen måte? 

Anonymkode: c5831...a1d

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn, sprader ikke rundt i huset i string heller, ville følt meg naken.

Anonymkode: 17459...c4b

Skrevet

Jeg sitter i min egen sofa i truse og nattkjole for eksempel. Har ikke tenkt over at det er uhygienisk.

Anonymkode: 155ba...555

Skrevet

Truse ja, string nei. 

Anonymkode: 34578...f3a

Skrevet

Så lenge du har en buttplugg så er det ikke uhygienisk.

Anonymkode: 51b82...d11

Skrevet

Går ikke rundt i truse i det hele tatt, har morgenkåpe eller klær på 

Anonymkode: 7e5a2...d4a

Skrevet

Altså, vi har hatt sex i sofaen, flere ganger, så jeg tenker at truse neppe er verre. Nå er jeg generelt veldig avslappet på slikt, det er kun ting som skal inn i munnen jeg er skikkelig nøye på. Altså truse (eller sex) i sofa, null problem, men på for eksempel kjøkkenbenken der jeg lager mat, nei... da må den skrubbes godt etterpå i så fall 😅

Anonymkode: 847a8...2b0

Skrevet

Truse ja, string nei. 

Anonymkode: c373c...243

Skrevet

Har hendt det, ja. 

Skrevet

Truse, uten truse, sex på sofaen - ja absolutt! 

Tenker heller ikke over det hos andre så lenge sofaen ser sånn passelig ok ut ellers 😊 

Anonymkode: f0b3b...fe2

Skrevet

Bruker kun string og kan fort sitte i sofaen med bare stringtruse eller bikini, ser ikke hva som er så galt og uhygenisk med det?

Anonymkode: 0a99f...2eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Bruker kun string og kan fort sitte i sofaen med bare stringtruse eller bikini, ser ikke hva som er så galt og uhygenisk med det?

Anonymkode: 0a99f...2eb

Det sier jo litt at du ikke engang greier tenke deg til det.

Selvfølgelig sitter ingen i sofaen uten klær på, ikke har vi sex der heller. Tenker dere overhodet ikke på hygiene?

Kvalmt å tenke på at man kanskje sitter på en sofa som er brukt sånn hos andre🤢

Anonymkode: 28b82...32a

Skrevet

Er en grunn til at jeg ikke vil kjøpe brukt sofa 😅

Anonymkode: a9ce1...0d4

Skrevet

Hvorfor tenker dere at naken hud er uhygienisk? Og så tenker jeg at dere lever jævla snerpete og kjedelige liv dersom dere ikke kan slumpe til å ha sex i sofaen. Man vasker vel bort flekker og rengjør sofaen innimellom? Er vel minst like uhygiensk med matrester?

Anonymkode: 1f243...32a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tenker dere at naken hud er uhygienisk? Og så tenker jeg at dere lever jævla snerpete og kjedelige liv dersom dere ikke kan slumpe til å ha sex i sofaen. Man vasker vel bort flekker og rengjør sofaen innimellom? Er vel minst like uhygiensk med matrester?

Anonymkode: 1f243...32a

Det er litt forskjell på å legge en naken arm på sofaen og sitte og gnu rumpehullet ned i sofaputene, da. Sex i sofaen har vi da, men vi er ikke så oppheta at vi ikke klarer å hente et håndkle å legge under. 

Anonymkode: 7174b...e9d

Skrevet

Truse : Ok

String: Absolutt ikke. Sitter sjukt mye bakterier på stringen som er plassert midt i ræva og gnukker seg utover sofaen

Anonymkode: 589c0...322

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

String: Absolutt ikke. Sitter sjukt mye bakterier på stringen som er plassert midt i ræva og gnukker seg utover sofaen

Helt enig 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er litt forskjell på å legge en naken arm på sofaen og sitte og gnu rumpehullet ned i sofaputene, da. Sex i sofaen har vi da, men vi er ikke så oppheta at vi ikke klarer å hente et håndkle å legge under. 

Anonymkode: 7174b...e9d

Håndkle er bra

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange av dere som reagerer som har hund som gnukker den stinkende ræva si rundt omkring, som snuser og slikker der bak på andre hunder osv osv.

Anonymkode: 6e656...29f

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg lurer på hvor mange av dere som reagerer som har hund som gnukker den stinkende ræva si rundt omkring, som snuser og slikker der bak på andre hunder osv osv.

Har ikke hund

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har du ikke rumpeballer? 

Skrevet
Elizabeth skrev (42 minutter siden):

Har du ikke rumpeballer? 

Jo. Men har ikke en strikk mellom dem som fører bakterier opp, ned, imellom og ut.

Bare å Google det. Stringtruser er en bakteriefest uten like. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jo. Men har ikke en strikk mellom dem som fører bakterier opp, ned, imellom og ut.

Bare å Google det. Stringtruser er en bakteriefest uten like. 

Vet det, men du sitter ikke å gnir rævhøllet nedi sofaen. 

Skrevet
Elizabeth skrev (8 minutter siden):

Vet det, men du sitter ikke å gnir rævhøllet nedi sofaen. 

Stringen gnir i sofaen og sprer bakterier

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hunder har ikke noe på møbler å gjøre. Tipper det er hundeeiere som også selv sitter og gnukker anus i sofaen for de mangler jo helt hygiene.

Anonymkode: 28b82...32a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...