Anonym bruker Skrevet 10. juli #26 Skrevet 10. juli Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han kommer garantert ikke til å ta tlf. Anonymkode: cb381...f7e Akkurat det tenker jeg også. Og da føles det enda verre.. 🎶Let it go🎶 Men veldig spent på hva som skjer om vi begge dukker opp på turen. La dette bli en friendly reminder om å aldri ofre et vennskap, uansett hvor sterk tenning dere får. HI Anonymkode: bfdd5...de7
Anonym bruker Skrevet 10. juli #27 Skrevet 10. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Akkurat det tenker jeg også. Og da føles det enda verre.. 🎶Let it go🎶 Men veldig spent på hva som skjer om vi begge dukker opp på turen. La dette bli en friendly reminder om å aldri ofre et vennskap, uansett hvor sterk tenning dere får. HI Anonymkode: bfdd5...de7 Det hadde kommet før eller senere uansett. Det er bare sånn vi mennesker er… Anonymkode: 1e4bc...db4
Anonym bruker Skrevet 10. juli #28 Skrevet 10. juli Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Akkurat det tenker jeg også. Og da føles det enda verre.. 🎶Let it go🎶 Men veldig spent på hva som skjer om vi begge dukker opp på turen. La dette bli en friendly reminder om å aldri ofre et vennskap, uansett hvor sterk tenning dere får. HI Anonymkode: bfdd5...de7 Ja, det er akkurat det. Han tar ikke tlf og da blir det enda verre for deg ! Masse lykke til ❤️ Anonymkode: cb381...f7e
Anonym bruker Skrevet 10. juli #29 Skrevet 10. juli Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Akkurat det tenker jeg også. Og da føles det enda verre.. 🎶Let it go🎶 Men veldig spent på hva som skjer om vi begge dukker opp på turen. La dette bli en friendly reminder om å aldri ofre et vennskap, uansett hvor sterk tenning dere får. HI Anonymkode: bfdd5...de7 Jeg blir ganske overrasket og sjokkert, faktisk. Dere er voksne mennesker og bedriver dette barnslige spillet. Herlighet. Anonymkode: 9962a...e80
Anonym bruker Skrevet 10. juli #30 Skrevet 10. juli Anbefaler deg å ta eierskap til vennene dine og bli med på turen, forresten. 💪 Anonymkode: 1e4bc...db4
Anonym bruker Skrevet 10. juli #31 Skrevet 10. juli Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg blir ganske overrasket og sjokkert, faktisk. Dere er voksne mennesker og bedriver dette barnslige spillet. Herlighet. Anonymkode: 9962a...e80 Jeg hadde ikke trodd jeg ville takle en slik situasjon på denne måten jeg heller. Men når jeg står midt oppi det er det sånn det blir. Jeg hadde heller aldri trodd han ville gjøre noe sånt mot meg. Vi har alltid hjulpet hverandre med å løse vanskelige situasjoner, men plutselig når det gjelder oss så låser det seg helt. Godt tegn på at vi ikke ville funket som par da i alle fall. Og en vekker på at selv om man er perfekt som venner så betyr ikke det at man vil bli perfekt i en romantisk setting.. HI Anonymkode: bfdd5...de7
Anonym bruker Skrevet 10. juli #32 Skrevet 10. juli Hvis jeg var deg ville jeg latt det bero. Han har muligens blitt overveldet og reagerer med å søke avstand. Kanskje han ikke ønsker å gå videre romantisk, men ønsker å beholde vennskapet og trenger tid for å klare den endringen selv og finne ut av hvordan han skal formidle det direkten uten å såre deg? Noen mennesker klarer best å gå videre/gå tilbake til det som var ved å late som ingenting. Jeg synes du skal dra på venneturen og oppføre deg som vanlig (altså som den vennen du var før det ble noe mer). Var vennskapet intenst og fysisk så bør du tone det ned. Kanskje vil en slik tur gi dere mulighet til å finne tilbake til vennskapet? Kanskje er veien tilbake det å la han gjøre denne retretten uten å gjøre for stort vesen av det? Bare være venner igjen uten å snakke for mye om det romantiske dere forvillet dere ut på? Kanskje dukker det opp en riktig mulighet til å snakke ut sammen? Anonymkode: 5f7a4...5f3
Anonym bruker Skrevet 10. juli #33 Skrevet 10. juli Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvis jeg var deg ville jeg latt det bero. Han har muligens blitt overveldet og reagerer med å søke avstand. Kanskje han ikke ønsker å gå videre romantisk, men ønsker å beholde vennskapet og trenger tid for å klare den endringen selv og finne ut av hvordan han skal formidle det direkten uten å såre deg? Noen mennesker klarer best å gå videre/gå tilbake til det som var ved å late som ingenting. Jeg synes du skal dra på venneturen og oppføre deg som vanlig (altså som den vennen du var før det ble noe mer). Var vennskapet intenst og fysisk så bør du tone det ned. Kanskje vil en slik tur gi dere mulighet til å finne tilbake til vennskapet? Kanskje er veien tilbake det å la han gjøre denne retretten uten å gjøre for stort vesen av det? Bare være venner igjen uten å snakke for mye om det romantiske dere forvillet dere ut på? Kanskje dukker det opp en riktig mulighet til å snakke ut sammen? Anonymkode: 5f7a4...5f3 Dette! dere er voksne. Glem snap og sms og det digitale spillet. Møt hverandre og stå i det som skjer da Lykke til! Anonymkode: 55319...8f6
Anonym bruker Skrevet 10. juli #34 Skrevet 10. juli Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvis jeg var deg ville jeg latt det bero. Han har muligens blitt overveldet og reagerer med å søke avstand. Kanskje han ikke ønsker å gå videre romantisk, men ønsker å beholde vennskapet og trenger tid for å klare den endringen selv og finne ut av hvordan han skal formidle det direkten uten å såre deg? Noen mennesker klarer best å gå videre/gå tilbake til det som var ved å late som ingenting. Jeg synes du skal dra på venneturen og oppføre deg som vanlig (altså som den vennen du var før det ble noe mer). Var vennskapet intenst og fysisk så bør du tone det ned. Kanskje vil en slik tur gi dere mulighet til å finne tilbake til vennskapet? Kanskje er veien tilbake det å la han gjøre denne retretten uten å gjøre for stort vesen av det? Bare være venner igjen uten å snakke for mye om det romantiske dere forvillet dere ut på? Kanskje dukker det opp en riktig mulighet til å snakke ut sammen? Anonymkode: 5f7a4...5f3 Jeg syns det er mye fornuftig her. Det er nok veien å gå. Jeg vet jo at han er et godt menneske, så selv om jeg er såret og litt sint nå så tipper jeg at det er en logisk forklaring som vil komme for en dag. Dette er en årlig tur som vi begge gjerne vil på, så jeg vil ikke la være å reise. Det kan bli vanskelig om det ikke løser seg bare ved å oppføre seg normalt, men den får jeg bare ta. Vi har ikke et fysisk vennskap.. så det blir ikke noe problem å holde avstand 😄 HI Anonymkode: bfdd5...de7
Anonym bruker Skrevet 10. juli #35 Skrevet 10. juli Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvis jeg var deg ville jeg latt det bero. Han har muligens blitt overveldet og reagerer med å søke avstand. Kanskje han ikke ønsker å gå videre romantisk, men ønsker å beholde vennskapet og trenger tid for å klare den endringen selv og finne ut av hvordan han skal formidle det direkten uten å såre deg? Noen mennesker klarer best å gå videre/gå tilbake til det som var ved å late som ingenting. Jeg synes du skal dra på venneturen og oppføre deg som vanlig (altså som den vennen du var før det ble noe mer). Var vennskapet intenst og fysisk så bør du tone det ned. Kanskje vil en slik tur gi dere mulighet til å finne tilbake til vennskapet? Kanskje er veien tilbake det å la han gjøre denne retretten uten å gjøre for stort vesen av det? Bare være venner igjen uten å snakke for mye om det romantiske dere forvillet dere ut på? Kanskje dukker det opp en riktig mulighet til å snakke ut sammen? Anonymkode: 5f7a4...5f3 Dette tror jeg er det smarteste du kan gjøre, og hadde jeg kunnet valgt på nytt, ville jeg tatt til meg dette rådet. Hilsen hun som ødela alt… Anonymkode: 1e4bc...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå