Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:54 #26 Skrevet torsdag kl 12:54 Det er mange brukere her inne som trenger utløp for janteloven. En fin invitasjon fra TS er denne tråden. Solbriller brukes fordi du ser bedre i sterk sol, og det er behagelig for øynene. Raske briller brukes når du er i aktivitet fordi de dekker ofte bedre, og sitter bedre på. Jeg liker å bruke raske briller når jeg jogger, da er det enklere å være i si egen boble, noe som er behagelig når du trener. Om jeg er kul eller ikke får andre bruke tiden på. Anonymkode: 7923c...db9
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 14:55 #27 Skrevet torsdag kl 14:55 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Så omtenksomt av dere å bekymre dere over min manglende bruk av solbriller. Jeg tenker uansett det er uberettiget. Mennesker har i alle år greid seg helt fint uten solbriller, dyr og, og med typ 60 soldager i året her i Norge, går det nok bra. Inne er vi stort sett og. Men kjør på dere med de raske brillene produsentene har lurt dere til å kjøpe. (Sammen med edderkopp-vippene og gelneglene 😇) Hi Anonymkode: ddf93...c8b Men... hvordan klarer du å være ute i sola uten solbriller? Greit at vi har få soldager, men vi har ganske mye sol likevel, kjenner du det ikke i øynene? Jeg forstår det sånn av innlegget ditt at du ikke er en særlig aktiv person, men likevel, LITT utendørs er man jo. Bruker du ikke solbriller under bilkjøring heller hvis det er sol? Anonymkode: 8d6e1...11d
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 15:55 #28 Skrevet torsdag kl 15:55 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Men... hvordan klarer du å være ute i sola uten solbriller? Greit at vi har få soldager, men vi har ganske mye sol likevel, kjenner du det ikke i øynene? Jeg forstår det sånn av innlegget ditt at du ikke er en særlig aktiv person, men likevel, LITT utendørs er man jo. Bruker du ikke solbriller under bilkjøring heller hvis det er sol? Anonymkode: 8d6e1...11d Joda, jeg er ute i all slags vær. Kanskje 3-4 timer om dagen hvis jeg skal gjette. Bruker aldri solbriller og har kun kjent behovet et par ganger i løpet av livet. Kanskje det har noe å si at jeg har mørkebrune øyne. 👀 Hi Anonymkode: ddf93...c8b
Iiiiik Skrevet torsdag kl 16:04 #29 Skrevet torsdag kl 16:04 Det er helt greit å synes at sportsbriller ser teite ut, men det er vanskelig for meg å skjønne at du trenger å opplyse om det i et anonymt forum. Hva får du ut av det utover å terge noen? Det er neppe sånn at denne opplysningen får noen til å legge solbrillene sine i en skuff?
amandine Skrevet torsdag kl 16:54 #30 Skrevet torsdag kl 16:54 Iiiiik skrev (46 minutter siden): Det er helt greit å synes at sportsbriller ser teite ut, men det er vanskelig for meg å skjønne at du trenger å opplyse om det i et anonymt forum. Hva får du ut av det utover å terge noen? Det er neppe sånn at denne opplysningen får noen til å legge solbrillene sine i en skuff? Nemlig. Jeg brukte mine på tur i formiddag. Og de andre solbrillene utenom. Ikke er jeg harry, ikke har jeg harry briller og ikke bryr jeg meg. Men jeg vil ikke gå rundt og myse i skarpt lys.
prekæs Skrevet torsdag kl 18:22 #31 Skrevet torsdag kl 18:22 Jeg liker dem ikke, så bruker ikke. Eneste gangene jeg bruker solbriller, er i direkte badesituasjon. Brukes i basseng og i sjø, utelukkende fordi jeg må se. Har et par ganske så fine med styrke, jeg har satt av til badebruk. Ellers bruker jeg caps for å beskytte øynene og tipper jeg er mer ute i frisk luft enn de fleste.
frk Nilsen Skrevet i går, 06:41 #32 Skrevet i går, 06:41 (endret) Raske briller fra Oakley til aktivitet og trening. De sitter godt, dekker mye og dugger ikke. Rayban til annen bruk. Kan hende jeg bruker raske briller når jeg kjører hvis jeg er på vei til tur eller en annen aktivitet. Om jeg ser teit ut eller ikke driter jeg en lang marsj i. Endret i går, 06:41 av frk Nilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå