Gå til innhold

Er det noen som tar på seg raske briller og tenker «heyyy, nå ser jeg kul ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha, det kan ikke bare være meg som syns folk ser ut som klisjeer på seg selv med de på? 🙊

Anonymkode: ddf93...c8b

Skrevet

Jo, det tror jeg faktisk du er aleine om. Gratulerer.

Skrevet

Det er ikke bare du 😎 I tillegg ser det også kult ut med solbriller på panna.

Anonymkode: f22d3...cbd

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hahaha, det kan ikke bare være meg som syns folk ser ut som klisjeer på seg selv med de på? 🙊

Jeg skjønner ikke helt problemet jeg.

Anonymkode: a35af...e0a

Skrevet

Jeg har "raske briller" som løpebriller og på jobb (barnehage). Fullstendig klar over at jeg ser ut som en fjott, men de sitter greit på når jeg er i bevegelse 😅 Har klassiske Ray Ban som brukes ellers, de syns jeg ser litt bedre ut.

Anonymkode: b2c22...e0e

Skrevet

Selvsagt, jeg er rå i mine raske briller 🤩

Skrevet

Det er ikke derfor jeg bruker raske briller iallfall 😊

Anonymkode: 8ef79...5cb

Skrevet

Ser helt dust ut, men de sitter bra! Kjøpte Blizz etter å ha sett 71grader Nord. Støgge som f… hjelper litt at de er rosa. Sklir ingen steder når jeg er i bevegelse 

Anonymkode: b9f29...7f7

Skrevet

Bruker også, ser dust ut men de sitter utrolig godt på å har fantastiske glass 🤩 

Anonymkode: 903b5...e0a

Skrevet

Jeg er som en bestemor på 80 år, men hva er "raske briller"?

Anonymkode: 5a1e2...c36

Skrevet

De har en funksjon slik som løpetights, som også ser latterlig ut. 
Jeg løper mye og får fort vondt i hodet av sterkt lys, raske briller beskytter bedre og de blir ikke svette og duggete på innsiden slik vanlige briller gjør. 
Du vet at noen mennesker driter i hvordan enkelte ting ser ut fordi det er en teknisk vinning ved å bruke det?

Åpenbart er du en som er opptatt av hva andre tenker, jeg er ikke en som bryr meg. Godt vi er forskjellige. Tenk om verden bare hadde usikre folk som deg. 

Anonymkode: 66548...ce3

Skrevet

Jeg er for voksen til å gå rundt å tenke sånn... 

Anonymkode: 0eb10...e93

Skrevet

Det er helt sikkert mange sim synes de ser bra ut med raske briller, akkurat som mange av oss bruker raske briller vel vitende om at vi ser lite stilige ut. Jeg bruker mine på tur for da svetter jeg. Jeg har andre briller til vanlig, men én ting er sikkert: Jeg går omtrent aldri uten solbriller. De  er alltid med meg, enten i vesken eller på nesen. Eller i håret. 

Skrevet

Oh! Hva andre skal henge seg opp i.. jeg ser ihvertfall sporty ut.

Uannsett kan jeg vel kaste ballen tilbake og si at det mest tåpelige jeg ser er high fashion solbriller på fjelltur/joggetur.

Hvor mange komplineter har du fått at du ser bra ut i dine "ikke raske" solbriller? Jeg har nemlig fått en drøss med komplineter MED mine raske solbriller. Det kan jo ha noe med hvordan man bærer de?

Anonymkode: 9b921...d5b

Skrevet

Hahaha! Gjør akkurat hva dere vil! Jeg bare syns raske briller er mega harry. Det ser så teit ut. Men for all del, gjør hva dere vil. En ting skal dere ha, at dere gir fullstendig f… i hvordan dere fremstår. Det er beundringsverdig. Selv bruker jeg ikke briller. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hahaha! Gjør akkurat hva dere vil! Jeg bare syns raske briller er mega harry. Det ser så teit ut. Men for all del, gjør hva dere vil. En ting skal dere ha, at dere gir fullstendig f… i hvordan dere fremstår. Det er beundringsverdig. Selv bruker jeg ikke briller. Hi

Håper du holder deg inne når det er sol da. Ved å ikke solbriller kan du utsette øynene dine for grå stær og tidlig aldersforandringer. Så fra å ikke bruke solbriller gjør du kanskje sånn at du må bruke briller på fulltid. Tygg litt på den du.

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Når du blir voksen (ikke bare i år) så vil du merke at du gir mer beng i hva andre mener og velger det som passer best til tid og anledning. 

Å være mer opptatt av hva andre tenker enn å passe på øynene er jo rimelig umodent. 

Jeg har ikke raske briller, forresten, men ser jo absolutt nytten i briller som sitter under aktivitet. 

Anonymkode: 9725f...cbb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Håper du holder deg inne når det er sol da. Ved å ikke solbriller kan du utsette øynene dine for grå stær og tidlig aldersforandringer. Så fra å ikke bruke solbriller gjør du kanskje sånn at du må bruke briller på fulltid. Tygg litt på den du.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Når du blir voksen (ikke bare i år) så vil du merke at du gir mer beng i hva andre mener og velger det som passer best til tid og anledning. 

Å være mer opptatt av hva andre tenker enn å passe på øynene er jo rimelig umodent. 

Jeg har ikke raske briller, forresten, men ser jo absolutt nytten i briller som sitter under aktivitet. 

Så omtenksomt av dere å bekymre dere over min manglende bruk av solbriller. Jeg tenker uansett det er uberettiget. Mennesker har i alle år greid seg helt fint uten solbriller, dyr og, og med typ 60 soldager i året her i Norge, går det nok bra. Inne er vi stort sett og.
Men kjør på dere med de raske brillene produsentene har lurt dere til å kjøpe. (Sammen med edderkopp-vippene og gelneglene 😇) Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Så omtenksomt av dere å bekymre dere over min manglende bruk av solbriller. Jeg tenker uansett det er uberettiget. Mennesker har i alle år greid seg helt fint uten solbriller, dyr og, og med typ 60 soldager i året her i Norge, går det nok bra. Inne er vi stort sett og.
Men kjør på dere med de raske brillene produsentene har lurt dere til å kjøpe. (Sammen med edderkopp-vippene og gelneglene 😇) Hi

Så søtt. Der viser du oss hvor usikker du er. Dagen er ikke helt den samme om du ikke i det minste får forsøkt å rakke ned på andre? Jeg håper du sitter igjen med en god følelse inni deg nå, alle fortjener å ha en god dag. 

Og her, værsågod: https://www.usn.no/nyhetsarkiv/bruk-solbriller-selv-om-det-er-skyer

Litt voksenopplæring fra meg til deg😎

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Så søtt. Der viser du oss hvor usikker du er. Dagen er ikke helt den samme om du ikke i det minste får forsøkt å rakke ned på andre? Jeg håper du sitter igjen med en god følelse inni deg nå, alle fortjener å ha en god dag. 

Og her, værsågod: https://www.usn.no/nyhetsarkiv/bruk-solbriller-selv-om-det-er-skyer

Litt voksenopplæring fra meg til deg😎

Ganske søt du og da. Innlegget ditt er gjennomsyret av hersketeknikker. 
Jeg har det aldeles utmerket med meg selv, uten solbriller, takk ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ganske søt du og da. Innlegget ditt er gjennomsyret av hersketeknikker. 
Jeg har det aldeles utmerket med meg selv, uten solbriller, takk ☺️

Så bra. Ikke helt troverdig, men likevel. 

Mitt forslag er å heller fokusere på å gjøre ting som er bra for deg heller enn å lete etter ting å le av hos andre. Plutselig blir du et hyggelig menneske. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Så bra. Ikke helt troverdig, men likevel. 

Mitt forslag er å heller fokusere på å gjøre ting som er bra for deg heller enn å lete etter ting å le av hos andre. Plutselig blir du et hyggelig menneske. 

Fortvil ikke. Jeg sier jo selvsagt ikke til noen at jeg synes de ser teite ut. Såpass sosialt vett har jeg. Jeg kan til og med finne på å si de ser tøffe ut hvis de spør etter min mening. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Er du helt idiot, eller har du ikke forstått at raske briller har en funksjon under aktivitet? Men du opplever jo ikke så mye du som er inne omtrent hele tiden så man kan vel ikke forvente seg at du har tilegnet deg så mye kunnskap.

Anonymkode: 4a7ae...2ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er du helt idiot, eller har du ikke forstått at raske briller har en funksjon under aktivitet? Men du opplever jo ikke så mye du som er inne omtrent hele tiden så man kan vel ikke forvente seg at du har tilegnet deg så mye kunnskap.

Anonymkode: 4a7ae...2ab

Nei, er det sant? Sikkert derfor 90% av de jeg ser med raske briller kjører bil da. Det går så gyselig fort vettu 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...