Gå til innhold

Trenger litt veskehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker så sjeldent vesker selv og har aldri hatt interessen, men jeg vet at mange her inne har det, så kanskje noen kan hjelpe meg litt?

Datteren min ønsker seg en veske som ser omtrent sånn ut https://angelkissbag.com/no/products/women-shouder-handbag-of-washed-pu-with-multi-pockets?_pos=7&_fid=1946eec2f&_ss=c til bursdagen. Det er viktig at den er svart og i skinn/imitert skinn, og ellers samme typen form/stil som den i lenken, men det må ikke være akkurat den. Det går jo an å kjøpe denne, men jeg vet ikke helt hvordan det blir med tanke på frakt, toll, moms osv? Og jeg er litt skeptisk til andre nettsider som selger den fordi de virker litt ehhh..  lugubre?

Så spørsmålet er om jeg kan finne en tilsvarende veske i Norge? Enten i nettbutikk eller fysisk, eventuelt Skandinavia. Eller om det er en sjanse for å finne noe liknende i helt ok kvalitet på Rhodos (vi skal dit, men jeg er litt skeptisk til kvaliteten på en del ting der)?

Har noen eventuelt erfaring med å bestille denne vesken fra et sted?

Anonymkode: 1ffd2...e7a

Skrevet

1. Du får ikke kvalitet på Rhodos.

2. Mange nettbutikker som sender fra utlandet har alle avgifter inkludert, så du betaler kun det oppgitte beløpet. Jeg bruker Miinto og Vestiaire Collective mye.

Anonymkode: 231b8...a9a

Skrevet

Jeg hadde sjekket bruktmarkedet. Legg inn et søk på tise eller finn på Balenciaga City. 

Anonymkode: 25ef8...5c3

Skrevet
On 7/9/2025 at 12:24 PM, Anonym bruker said:

Jeg bruker så sjeldent vesker selv og har aldri hatt interessen, men jeg vet at mange her inne har det, så kanskje noen kan hjelpe meg litt?

Datteren min ønsker seg en veske som ser omtrent sånn ut https://angelkissbag.com/no/products/women-shouder-handbag-of-washed-pu-with-multi-pockets?_pos=7&_fid=1946eec2f&_ss=c til bursdagen. Det er viktig at den er svart og i skinn/imitert skinn, og ellers samme typen form/stil som den i lenken, men det må ikke være akkurat den. Det går jo an å kjøpe denne, men jeg vet ikke helt hvordan det blir med tanke på frakt, toll, moms osv? Og jeg er litt skeptisk til andre nettsider som selger den fordi de virker litt ehhh..  lugubre?

Så spørsmålet er om jeg kan finne en tilsvarende veske i Norge? Enten i nettbutikk eller fysisk, eventuelt Skandinavia. Eller om det er en sjanse for å finne noe liknende i helt ok kvalitet på Rhodos (vi skal dit, men jeg er litt skeptisk til kvaliteten på en del ting der)?

Har noen eventuelt erfaring med å bestille denne vesken fra et sted?

Anonymkode: 1ffd2...e7a

Amazon selger Angel Kiss, samme gjør Aliexpress. Tror ikke det er noen norske butiikker som selger de

Anonymkode: 07419...558

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...