Anonym bruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli Både òg. På varme netter har jeg det ofte i to løse rotfletter eller en løs ball på toppen fordi jeg svetter sånn i nakken med løst hår. Så for meg er det temperaturen som bestemmer. Har tykt, krøllete, langt hår. Anonymkode: e20f0...fd1
Anonym bruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Jeg har det som regel opp i en løs «bun» midt oppå hodet. Fester løst med et par hårklyper. Har tykt hår til livet. Egentlig har jeg bølger/krøller, men grunnet keratinbehandling har jeg rett (og litt lengre) hår. Anonymkode: 66da6...a6d
Anonym bruker Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli Ja. Krøllete tykt hår til midt på ryggen. Anonymkode: 059b8...563
Anonym bruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Ja alltid løst hår når jeg sover. Tykt og langt. Anonymkode: 56bbb...268
Anonym bruker Skrevet 9. juli #8 Skrevet 9. juli Myk flette, jeg blir for varm i nakken. I tillegg så blir jeg bustete og spesielt de tynne hårene av nakken floker seg. Anonymkode: 48ff4...981
Anonym bruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli Takk for svar dere. Jeg sover alltid med løst hår. Hi Anonymkode: 01d94...70d
Himmel og hav Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli Håret løst, men jeg orker ikke å ligge på det så jeg danderer det bak meg på puta.
Anonym bruker Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli Himmel og hav skrev (52 minutter siden): Håret løst, men jeg orker ikke å ligge på det så jeg danderer det bak meg på puta. Jeg og 🤭 Anonymkode: 01d94...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå