Anonym bruker Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli har de noen retningslinjer på hva som skal plukkes? Jeg var hjemme hos en gammel slektning som av og til bestiller matvarer på nettet og jeg hjalp han med å rydde bort. Da så jeg at nesten alle varene som var plukket går ut på dato om 2-4 dager. Melk, yoghurt, skinke og pølser. Frukten og grønnsakene var heller ikke av topp kvalitet. Jeg vil ikke si hvilken kjede dette er for jeg vil ikke henge ut noen om det er et engangstilfelle, men er dette vanlig praksis? Anonymkode: 42f33...d3e
Anonym bruker Skrevet 8. juli #2 Skrevet 8. juli De plukker nok det som står fremst av varene, og står ofte etter dato eller når varene kommer inn til lager…. Anonymkode: 7bdc2...a62
Anonym bruker Skrevet 8. juli #3 Skrevet 8. juli Det har vel retningslinjen "Ruller og plukk det eldste først". Men klager slektningene din får hun kompensasjon. Anonymkode: 20e8c...ea1
the amazing spidermamma Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Det har ikke jeg opplevd, bestiller fra Oda av og til. Men jeg bor i Oslo, det kan jo tenkes at rulleringen er mindre på et mindre sted - hvis det spiller inn?
Anonym bruker Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli the amazing spidermamma skrev (29 minutter siden): Det har ikke jeg opplevd, bestiller fra Oda av og til. Men jeg bor i Oslo, det kan jo tenkes at rulleringen er mindre på et mindre sted - hvis det spiller inn? Varer fra Oda kommer fra et hovedlager, ikke lokalbutikker. Meny sine varer kommer fra lokalbutikker. Anonymkode: eb497...497
Anonym bruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Jeg opplever at vi får god holdbarhet og kvalitet, både hos Oda og Meny. Får man innimellom noe dårlig frukt/grønt så refunderer de hele beløpet. F.eks. en kurv med nektariner hvor en frukt er dårlig, tar et bilde og sender inn, så får man tilbake prisen for hele kurven. Anonymkode: aa696...3d1
Anonym bruker Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli Anonym bruker skrev (11 timer siden): har de noen retningslinjer på hva som skal plukkes? Jeg var hjemme hos en gammel slektning som av og til bestiller matvarer på nettet og jeg hjalp han med å rydde bort. Da så jeg at nesten alle varene som var plukket går ut på dato om 2-4 dager. Melk, yoghurt, skinke og pølser. Frukten og grønnsakene var heller ikke av topp kvalitet. Jeg vil ikke si hvilken kjede dette er for jeg vil ikke henge ut noen om det er et engangstilfelle, men er dette vanlig praksis? Anonymkode: 42f33...d3e Var det Foodora du handlet hos? Anonymkode: 6411a...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå