Anonym bruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Hva gjør man da? Dagene blir så innmari lange 😒 Anonymkode: 4d1a5...202
Anonym bruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Rydder, organiserer, vasker, tørker støv. Man må bare holde seg igang. Anonymkode: d1c0d...702
Anonym bruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Rydder, organiserer, vasker, tørker støv. Man må bare holde seg igang. Anonymkode: d1c0d...702 Takk hilsen renholder 😅 Anonymkode: ddec2...2dc
Anonym bruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Rydder innboksen, sletter mail, går gjennom og oppdaterer rutinebeskrivelser, tar e-læringskurs, leser meg opp på regelverk, rundskriv og alt annet jeg ikke har tid til å lese ellers i året, glaner ut av vinduet, drikker kaffe, og lengter til det er jeg som skal ha ferie. Anonymkode: 76115...a60
Anonym bruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Hehe. Da er vi flere da 😊 Mitt «problem» er at jeg ikke får være i fred. Nabokontorene kommer hele tiden innom for å skravle, og som en konfliktsky introvert som liker fred og ro, er sommeren veldig masete 😅 Hi Anonymkode: 4d1a5...202
Anonym bruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Jeg har masse jeg gjerne skulle gjort, men ikke har tid til. Dessverre er det fortsatt ikke tid, og enkelte ting utsettes fortsatt. Anonymkode: e5a9d...7ec
Anonym bruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Hører podcast og shopper på nett. Rydde og ordne kan man selvsagt gjøre også, men det er jo ikke veldig givende i flere uker Anonymkode: fffa5...771
Anonym bruker Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli Herregud så deilig med en periode med fred og ro på jobb,😅 Helsevesenet her,sommeren er kaos med lite folk på jobb😱, går i ferie snart men første uka blir rehabilitering etter altfor travle uker. Lurer litt omskolering 😅 Nyt det( ikke ironi) og bruk tid på å rydde, organisere. Som de andre sier. Anonymkode: 2be46...d1b
Anonym bruker Skrevet 8. juli #9 Skrevet 8. juli Det er jo den beste tiden i året på jobb, elsker jobbe i fellesferien Anonymkode: 07dc4...0f4
Anonym bruker Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli I wish Jobber med IT og listen av oppgaver blir aldri tømt. Rett før man tar ferie er det alltid som travlest fordi det er ingen som tar over oppgavene en har. Det man ikke får gjort før ferien, og som andre trenger, må de vente på til du er tilbake. Har en sentral rolle så jobber hard med å unngå "Fake Resting". Hadde jeg hatt en stille periode på jobben hadde jeg ryddet på PCen, gjerne gjort noen oppgaver som ellers ikke får oppmerksomhet, oppdatert meg faglig og giret ned tempo før ferie. Slik det er nå er jeg forferdelig sliten første uken med ferie, gjerne med en god dose hodepine. Tenker det kunne vært redusert om jeg rakk å redusere tempoet og stressnivået noe før ferien. Anonymkode: 32392...2ed
Anonym bruker Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli Anonym bruker skrev (På 8.7.2025 den 21.07): Herregud så deilig med en periode med fred og ro på jobb,😅 Helsevesenet her,sommeren er kaos med lite folk på jobb😱, går i ferie snart men første uka blir rehabilitering etter altfor travle uker. Lurer litt omskolering 😅 Nyt det( ikke ironi) og bruk tid på å rydde, organisere. Som de andre sier. Anonymkode: 2be46...d1b Ja. Jeg trenger en ekstra ferie etter sommerturnusen! Anonymkode: 0b8c0...cff
Anonym bruker Skrevet 10. juli #12 Skrevet 10. juli Mye hjemmekontor. Pusler litt med rydding i mail og sånt innimellom, leser litt, men gjør også alt mulig annet. Sitter ikke på kontoret å stirrer i veggen. Der er det ingen uansett Anonymkode: 0ed66...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå