Anonym bruker Skrevet 7. juli #1 Skrevet 7. juli Er jeg kjip nabo om jeg spør om naboen kan smøre hengslene på inngangsdøren? Våkner hver morgen når de går ut og lufter hunden, har soveromsvindu rett ved deres dør. Blir fryktelig varmt om jeg må ha den lukket om natten. Veldig høy knirk i døren, samt at de slenger den igjen og ikke lukker den forsiktig. Dette vil jeg ikke klage på, kan ikke styre hvordan folk lukker døren. Vil ikke være kjip og masete nabo, men den knirker er kjedelig å våkne til hver morgen. Anonymkode: edfc7...228
Anonym bruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Har ett likt problem. Nabo i øverste etg lufter hunden kl 4-6 om morgenen. Hunden er svært og dunker inn i rekkverk og det bråker Anonymkode: fd57a...aa3
Anonym bruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli Det er lov å spørre på en høflig og hyggelig måte både om dør som knirker og om å lukke den forsiktig (synes jeg). Anonymkode: c936f...e5e
Anonym bruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Jeg er veldig konfliktsky, så jeg hadde kjøpt en sånn boks/flaske man bruker til å smøre hengslene med og ringt på døra hans. Smilt og sagt at nå har jeg smurt min dør, og jeg hører at din knirker også, kan jeg få spraye litt på dine hengsler også... Ingen kan da blir sur og se på deg som kjip for sånt? https://www.clasohlson.com/no/WD-40-Smart-Straw-multispray,-250-ml/p/41-2682?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_CO_AO_Home%26Garden_SEM_Google_Shopping_Generic_CM-Low_N%2FA&utm_id=21293886198&gad_source=1&gad_campaignid=21293886198&gbraid=0AAAAADv8oxrDmeJZhf1lDS6l4jtYiZSIl&gclid=EAIaIQobChMIrqWE-_GqjgMV3GmRBR0g2SDUEAQYAiABEgKF0fD_BwE Anonymkode: 5132b...7ad
Anonym bruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Jeg hadde smurt den i smug. D40 og spraya inn. Husk å tørke av døra. To tre runder og tipper knirken er borte. 😊 Anonymkode: b210d...48a
Anonym bruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Å takk for fine tips! Er veldig konfliktsky, vil ikke tråkke noen på tærne, men jeg har jo smurt min egen dør, så da kan jeg bare tilby å spraye litt hos de også 😄 Anonymkode: edfc7...228
oslofrk Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg er veldig konfliktsky, så jeg hadde kjøpt en sånn boks/flaske man bruker til å smøre hengslene med og ringt på døra hans. Smilt og sagt at nå har jeg smurt min dør, og jeg hører at din knirker også, kan jeg få spraye litt på dine hengsler også... Ingen kan da blir sur og se på deg som kjip for sånt? https://www.clasohlson.com/no/WD-40-Smart-Straw-multispray,-250-ml/p/41-2682?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_CO_AO_Home%26Garden_SEM_Google_Shopping_Generic_CM-Low_N%2FA&utm_id=21293886198&gad_source=1&gad_campaignid=21293886198&gbraid=0AAAAADv8oxrDmeJZhf1lDS6l4jtYiZSIl&gclid=EAIaIQobChMIrqWE-_GqjgMV3GmRBR0g2SDUEAQYAiABEgKF0fD_BwE Anonymkode: 5132b...7ad Jeg skulle akkurat foreslå det samme 😜
Anonym bruker Skrevet 7. juli #8 Skrevet 7. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg hadde smurt den i smug. D40 og spraya inn. Husk å tørke av døra. To tre runder og tipper knirken er borte. 😊 Anonymkode: b210d...48a Haha, tenk om de har sånn ringeklokke med kamera som mange har nå 😂 Appen på telefonen hans varsler om bevegelse utenfor døra så han ser, og der er naboen med oljeflaska 🙈 Tror jeg hadde ringt på gitt. Anonymkode: 5132b...7ad
Anonym bruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Haha, tenk om de har sånn ringeklokke med kamera som mange har nå 😂 Appen på telefonen hans varsler om bevegelse utenfor døra så han ser, og der er naboen med oljeflaska 🙈 Tror jeg hadde ringt på gitt. Anonymkode: 5132b...7ad Haha, det tenkte jeg og på 😆 Anonymkode: a7e94...ac9
Anonym bruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Vi er alle ulike. Jeg ville tatt det helt fint om noen kom og ba meg på en fin og høflig måte om å smøre hengslene. Hvis de samme slengen sa de kunne gjøre det for meg hadde jeg blitt glad. Jeg hadde derimot blitt småforbannet om naboen hadde gjort det uten å snakke med meg. Anonymkode: c936f...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå