Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:49 #1 Skrevet søndag kl 21:49 Vi har innredet noen av rommene våre på nytt. Vi fant en del ting vi virkelig likte på Ikea og kjøpte det. Ei venninne av meg kom å så hvordan vi hadde fått det, hun syns det var blitt fint, men reagerte på at vi hadde handlet på Ikea, vi har da råd til å handle på ordentlige steder. Jeg skjønner virkelig ikke problemet med å handle på Ikea når man finner det man liker der. Er det virkelig så galt å handle på Ikea? Anonymkode: f7604...e47
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:53 #2 Skrevet søndag kl 21:53 "En venninne fremstår sprø/snobbete/umoden/udannet. Voksent menneske lurer derfor på om svært utbredt og normal ting å gjøre er galt." Hvorfor det? Anonymkode: 1cc20...fd6
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:55 #3 Skrevet søndag kl 21:55 Handle på IKEA er helt innafor!! Stort sett gode produkter til en helt ok pris. Hvorfor i all verden skal man betale dyrt for noe annet om man er fornøyd med produktene🤔 Anonymkode: 561a3...098
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:11 #4 Skrevet søndag kl 22:11 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Vi har innredet noen av rommene våre på nytt. Vi fant en del ting vi virkelig likte på Ikea og kjøpte det. Ei venninne av meg kom å så hvordan vi hadde fått det, hun syns det var blitt fint, men reagerte på at vi hadde handlet på Ikea, vi har da råd til å handle på ordentlige steder. Jeg skjønner virkelig ikke problemet med å handle på Ikea når man finner det man liker der. Er det virkelig så galt å handle på Ikea? Anonymkode: f7604...e47 Nei Anonymkode: 0d36b...575
prekæs Skrevet mandag kl 03:39 #5 Skrevet mandag kl 03:39 Sånn har det alltid vært, men trodde faktisk folk begynte å komme forbi det nå. Folk har oppdaget det enkle med Ikea. Man får møbler i god kvalitet, de er verdens mest geniale å montere og er langt mer trendy enn de tradisjonelle møbelbutikkene. Det sitter likevel i hos en del "gamle" folk i alle aldre . Noen jeg kjenner kom på besøk nær slektning. De skrøt uhemmet av hennes kjøkken og understreket at dette nok ikke var noe vanlig Ikeakjøkken. Joda sier slektningen. "Det er Ikea faktisk" parerte slektningen. Hakaslepp
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:34 #7 Skrevet mandag kl 12:34 Jeg kan nok synes at enkelte ting fra Ikea har blitt litt vel allemannseie. Når du kommer inn i et rom og ser lang vei at det er møblert med Ikeamøbler så kan det være litt kjedelig og uorginalt synes jeg. Men, Ikea er helt fantastisk, rimelig og god kvalitet. Jeg har mange ting fra Ikea selv, både kommoder, bokhyller, skrivepulter og nattbord. Har også mye på kjøkkenet derfra, de har gode priser på allverdens duppedingser som er i daglig bruk. Jeg handler også stearinlys, duker, puter o.l. der, blomster har jeg også kjøpt. Så jeg har ingenting imot Ikea, men å møblere 100% fra Ikea synes jeg blir litt kjedelig. Det er greit i den nykjøpte leiligheten til 25-åringen min, men selv vil jeg gjerne ha møbler fra litt forskjellige butikker og tidsepoker for å få min stil på det. Anonymkode: 3f449...7e1
Gladjente00 Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden Jeg er så lei av folk som skal være så snobbete og bry seg om hva og hvor andre kjøper sine ting. Er det ikke viktigere at den fungere til formålet? Jeg kjøper mye på IKEA, nettopp fordi jeg er ikke inntresert å betale dobbelt så dyrt og vell så det for ett annet møbel med samme funksjon som det jeg kan få billigere på IKEA. Jeg ser ned på folk som trur de er bedre enn andre fordi de kjøper en kommode til 30.000 kr på en dyr plass og oppføre seg som snobber. Æsj
the amazing spidermamma Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Jeg tror det henger igjen fra gammelt av, da Ikea ble sett på som litt skranglete og dårlig kvalitet. Vi har masse fra Ikea, f. eks skap og senger, jeg synes ofte at det kan være litt pregløst, men det er det jo også hos andre, dyrere møbelkjeder. IKEA er flinke til å finne gode løsninger, og så kan man heller sette sitt eget preg på rommet med ting som kanskje ikke er IKEA - hvis man vil. Denne venninnen høres ut som en snobb. Men det viktigste er vel tross alt at dere selv synes at dere har fått det fint?
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden Her jeg bor er der folk uten utdanning som jobber på butikk som tenker at IKEA er dårlig. Mannen min og jeg har begge mastergrader, han tjener 1 mill, og jeg 800 000, og så og si alle møblene våre, med noen veldig få unntak, er fra IKEA. Veldig fornøyd har vi alltid vært med IKEA. Inkludert madrassene deres. Vi kjøper i det dyrere skiktet på IKEA, de beste madrassene og sofaene, og er fornøyde i årevis Anonymkode: 38639...f05
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (På 7.7.2025 den 15.34): Jeg kan nok synes at enkelte ting fra Ikea har blitt litt vel allemannseie. Når du kommer inn i et rom og ser lang vei at det er møblert med Ikeamøbler så kan det være litt kjedelig og uorginalt synes jeg. Men, Ikea er helt fantastisk, rimelig og god kvalitet. Jeg har mange ting fra Ikea selv, både kommoder, bokhyller, skrivepulter og nattbord. Har også mye på kjøkkenet derfra, de har gode priser på allverdens duppedingser som er i daglig bruk. Jeg handler også stearinlys, duker, puter o.l. der, blomster har jeg også kjøpt. Så jeg har ingenting imot Ikea, men å møblere 100% fra Ikea synes jeg blir litt kjedelig. Det er greit i den nykjøpte leiligheten til 25-åringen min, men selv vil jeg gjerne ha møbler fra litt forskjellige butikker og tidsepoker for å få min stil på det. Anonymkode: 3f449...7e1 Så konklusjonen din, og etter denne lange utredningen om dine personlige preferanser, er nei, det er ikke galt å handle på IKEA…? Anonymkode: 83c94...afd
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Her jeg bor er der folk uten utdanning som jobber på butikk som tenker at IKEA er dårlig. Mannen min og jeg har begge mastergrader, han tjener 1 mill, og jeg 800 000, og så og si alle møblene våre, med noen veldig få unntak, er fra IKEA. Veldig fornøyd har vi alltid vært med IKEA. Inkludert madrassene deres. Vi kjøper i det dyrere skiktet på IKEA, de beste madrassene og sofaene, og er fornøyde i årevis Anonymkode: 38639...f05 Bra at du fikk med at dere har nesten 2 millioner inn.... Anonymkode: 88e22...459
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Bra at du fikk med at dere har nesten 2 millioner inn.... Anonymkode: 88e22...459 Så unødvendig kommentar. Det har noe med sammenhengen å gjøre. Anonymkode: 5f160...879
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Her jeg bor er der folk uten utdanning som jobber på butikk som tenker at IKEA er dårlig. Mannen min og jeg har begge mastergrader, han tjener 1 mill, og jeg 800 000, og så og si alle møblene våre, med noen veldig få unntak, er fra IKEA. Veldig fornøyd har vi alltid vært med IKEA. Inkludert madrassene deres. Vi kjøper i det dyrere skiktet på IKEA, de beste madrassene og sofaene, og er fornøyde i årevis Anonymkode: 38639...f05 Nå tenker jeg smak og behag kanskje spiller mer inn enn hvilken utdanning man har eller ikke har. Har venninner som har både doktorgrad og ingen grad som har ikeamøbler i varierende antall og former. Selv har jeg ingen master, men tjener like mye som deg. Liker mange av oppbevaringsløsningene til Ikea, men foretrekker feks sofa og seng fra andre steder. Mulig det er den manglende masteren som bikker meg i den retningen. Si meg hi, er venninnen din uutdannet butikkmedarbeider? Anonymkode: 92357...cea
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nå tenker jeg smak og behag kanskje spiller mer inn enn hvilken utdanning man har eller ikke har. Har venninner som har både doktorgrad og ingen grad som har ikeamøbler i varierende antall og former. Selv har jeg ingen master, men tjener like mye som deg. Liker mange av oppbevaringsløsningene til Ikea, men foretrekker feks sofa og seng fra andre steder. Mulig det er den manglende masteren som bikker meg i den retningen. Si meg hi, er venninnen din uutdannet butikkmedarbeider? Anonymkode: 92357...cea Nei, hun har høyere utdanning akkurat som meg og tjener veldig godt... HI Anonymkode: f7604...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå