Anonym bruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Vi er voksne og vært sammen bare 4 mnd men føles mye lengre, da vi har delt alt sammen. Jeg tok ett valg om å gjøre det slutt for jeg kjenner jeg trenger å være alene. Sliter mye mentalt for tiden og den intime delen har vært tøff. (Overgrep i barndommen) Han tok det fint og vi er glad i hverandre og ønsker å være venner. Men jeg føler meg så dritt nå, det skulle ikke bli sånn. Har lyst å skrive til han at jeg er lei meg, men han har gjerne mer enn nok med sine følelser nå? Jeg vil bare vise at jeg fremdeles bryr meg... Anonymkode: 19ab4...073
Anonym bruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Ikke gjør det. Du har akkurat gjort det slutt. La han være i fred. Det du egentlig vil er å få trøst av han og at han skal si at det er greit sånn at du føler deg bedre, ikke sant? Det er skikkelig egoistisk å gjøre. Om du trenger trøst så søk det hos noen andre. Anonymkode: fd191...bee
Anonym bruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Ikke gjør det. Du har akkurat gjort det slutt. La han være i fred. Det du egentlig vil er å få trøst av han og at han skal si at det er greit sånn at du føler deg bedre, ikke sant? Det er skikkelig egoistisk å gjøre. Om du trenger trøst så søk det hos noen andre. Anonymkode: fd191...bee Dette Anonymkode: ffaef...be9
sug lut Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Ta den pustepausen til å gjøre noen grep. Får du noe hjelp til å bearbeide bagasjen din fra barndommen? Ellers vil den gjerne ødelegge for deg videre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå