Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:07 #1 Skrevet søndag kl 07:07 Hvilke apper holder dem opptatt? Noen som har gode tips? Anonymkode: 64336...89e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:14 #2 Skrevet søndag kl 07:14 Min er erfaring er at lydbok, tegnesaker og tegnefilmer er beste sort Last ned lydbøker og tegnefilmer off-line så barnet kan høre / se på under flyturen. Og ta med noe tegnesaker eller noe annet som barnet kan fikle med når han/hun blir litt rastløs Anonymkode: d12a3...da2
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:51 #3 Skrevet søndag kl 07:51 Tegnefilmer og head set Og jeg ville gått i lekebutikken/bokhandelen i dag og kjøpt noen "fidget toys" ungen ikke har fra før og hatt på lur i vesken. Greit å få noe nytt når de kjeder seg. Anonymkode: ae190...958
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:41 #4 Skrevet søndag kl 20:41 «Bimi boo» har mye gøy. Du får tilgang på noe på gratisversjon, men her var det absolutt verdt pengene å kjøpe det. Spillene er også av den lærerrike sorten, så ikke noe døfødt pjatt. Anonymkode: 8f5aa...797
Anonym bruker Skrevet mandag kl 06:42 #5 Skrevet mandag kl 06:42 Nå er sikkert reisen over. Gikk det bra? Fikk du bruk for apper? Jeg har ofte tenkt at å reise med småbarn er enklest på natt, for da sover de. Anonymkode: 05c96...07c
Anonym bruker Skrevet mandag kl 07:06 #6 Skrevet mandag kl 07:06 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Nå er sikkert reisen over. Gikk det bra? Fikk du bruk for apper? Jeg har ofte tenkt at å reise med småbarn er enklest på natt, for da sover de. Anonymkode: 05c96...07c Jeg trodde jo at han skulle sovne siden reisen startet rundt leggetiden hans, men han var helt gira og spinnvill. Han sovnet en halvtime før flyet landet og jeg måtte bære han gjennom en stor flyplass. Fikk bruk for appene ja, selv om jeg ikke tok dem frem før jeg skjønte at det var helt umulig å roe han ned på annet vis. 😅 Anonymkode: 64336...89e
Anonym bruker Skrevet mandag kl 07:21 #7 Skrevet mandag kl 07:21 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg trodde jo at han skulle sovne siden reisen startet rundt leggetiden hans, men han var helt gira og spinnvill. Han sovnet en halvtime før flyet landet og jeg måtte bære han gjennom en stor flyplass. Fikk bruk for appene ja, selv om jeg ikke tok dem frem før jeg skjønte at det var helt umulig å roe han ned på annet vis. 😅 Anonymkode: 64336...89e Bra du hadde noe å distrahere ham med! Da stemmer det med andre ord ikke for alle at de stort sett sovner. Første gang han flyr, kanskje. Anonymkode: 05c96...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå