Gå til innhold

30 årene og lite erfaring på alle områder i livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en kvinne i 30 årene og det har plaget meg noen år nå at jeg har så lite erfaringer på alle områder i livet. Da mener jeg jobb, bolig, relasjoner, kjærlighet og det meste annet. Jeg har aldri hatt en ordentlig jobb, bare kortvarige gjennom nav (er ufør nå), jeg har 2 venninner/bekjente som jeg ble kjent med på barneskolen men klarte aldri bli kjent med noen flere venner gjennom verken ungdomsskole, videregående eller studier. Jeg har aldri bodd med noen andre personer i voksen alder, jeg har aldri hatt kjæreste og har bare vært på en date i hele mitt liv. Føler meg så lost og teit og har dårlig selvtillit. Vet ikke hvordan endre på dette? Noen som har tips?

Anonymkode: 3faa0...6d7

Skrevet

Prøv å bruk mer tid på å se på de erfaringene du har som kanskje ikke andre på din alder har. Du har bodd alene, derfor har du lang erfaring med å håndtere økonomi, bolig og vedlikehold. Du har fikser forsikringer, abonnementer osv. alene. Du er selvstendig og det er det ikke alle som er. Jeg kjenner damer på min egen alder som ikke fyller bensin på bilen eller bytter lyspærer selv. De er godt gift og har ingen anelse om hvor de har forsikringer eller hva som betales i kommunale gebyrer. De overlater veldig mye til mannen og vil få en stri tørn om de en dag blir alene. Så klapp deg selv på skuldra for alt du kan og får til. 

Anonymkode: 19358...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...