Gå til innhold

Jeg må bare innse at jeg må være singel resten av mitt liv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gift, men var ikke forelsket. Jeg bare tok en. Nå tenker jeg at jeg ikke bare skal ta en, hvis du skjønner.

Men jeg har aldri vært heldig i kjærlighet. De jeg liker, liker meg ikke på den måten. De vil bare ha sex.

Hva skal jeg gjøre?  Kjipt å innse at jeg må være alene resten av livet 

Anonymkode: d4a2e...6c5

Skrevet

Supert, nå har du riktig holdning.
Kjenner flere som endelig har funnet den rette etter de har gitt opp.
Altså, når man slutter å leter etter en partner har man med fokus på vennskap, og på en måte mer de riktige verdiene.
Vennskap kan utvikle seg, og gjør det det er det de riktige verdiene som ligger til grunne for et godt forhold :)

Anonymkode: f0c76...623

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Supert, nå har du riktig holdning.
Kjenner flere som endelig har funnet den rette etter de har gitt opp.
Altså, når man slutter å leter etter en partner har man med fokus på vennskap, og på en måte mer de riktige verdiene.
Vennskap kan utvikle seg, og gjør det det er det de riktige verdiene som ligger til grunne for et godt forhold :)

Hehe takk ❤️ 

Er ikke lett det heller, alle vil bare ha sex 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hehe takk ❤️ 

Er ikke lett det heller, alle vil bare ha sex 

Derfor, fokuser på vennskap, først vennskap, la det utvikle seg, så forhold og sex.
Legg grunnmuren først.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Derfor, fokuser på vennskap, først vennskap, la det utvikle seg, så forhold og sex.
Legg grunnmuren først.

På dating apper er det ganske døfødt. Må prøve å få meg et liv 😅❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært gift, men var ikke forelsket. Jeg bare tok en. Nå tenker jeg at jeg ikke bare skal ta en, hvis du skjønner.

Men jeg har aldri vært heldig i kjærlighet. De jeg liker, liker meg ikke på den måten. De vil bare ha sex.

Hvorfor er det kjipt? Tror du de som lever i et forhold har det bedre enn du har det som singel? Selvfølgelig ikke, det er en illusjon. 
Det er lurt å være fokusert til å ikke ta første og beste, men satse på hvis det blir full klaff, sjelevenn, en du slapper av med osv.

Anonymkode: 567ae...0ef

Skrevet

Ga opp for 15 år siden og innså da at jeg forblir singel for resten av livet. Og slik har det blitt

Anonymkode: 65d0b...a55

Skrevet

Ga opp for 15 år siden og innså da at jeg forblir singel for resten av livet. Og slik har det blitt

Anonymkode: 65d0b...a55

Hvor gammel er du?  Hva er grunnen? 

Skrevet

Hvorfor er det kjipt? Tror du de som lever i et forhold har det bedre enn du har det som singel? Selvfølgelig ikke, det er en illusjon. 
Det er lurt å være fokusert til å ikke ta første og beste, men satse på hvis det blir full klaff, sjelevenn, en du slapper av med osv.

Anonymkode: 567ae...0ef

Jeg vet det. Har jo vært gift... med feil.

Men alle vil vell føle seg elsket?  Være to om ting? Være glad i noen? Planlegge ting sammen?  Prate sammen? Ha sex. Osv. 

Skjønner ikke hvorfor det skal være så ekstremt vanskelig 

Skrevet

Heia, du er ikke alene. Har mista troen på forelskelse og kjærlighet. Blitt sveket grundig, og mangler noe så grunnleggende som tillitt, og da er det lite å bygge på.

Jeg orker ikke involvere meg, få følelser som ikke blir gjengjeldt. Stresset, forventninger, skuffelser. Orker rett og slett ikke å prøve.

Livet tilbringes hjemme, på jobb og med familie, så har ingen steder det er mulig å møte noen heller. Dessuten er jeg tjukk og stygg, derfor ikke aktuelt å se etter en elsker heller. I tillegg til at jeg er livredd for å utvikle følelser.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Du må lære deg å ta vare på deg selv. Bli din egen bestevenn! Google hvordan. 

Da blir du tryggere i deg selv, mere positiv, klare å nyte ditt eget selskap, så vipps kanskje du møter noen. Da tiltrekker du deg ordentlige mannfolk. 😊 

Istedenfor å si at du aldri finner deg noen, må leve alene. Snu på det! 

" Selvfølgelig finnes det alrighte mannfolk der ute. Jeg er en bra person. " Hvorfor skulle ikke du finne deg noen? Tullball. 

Tror det er der du må begynne. For din egen del, ikke bare tiltrekke deg gode menn, men for deg selv. 😊🌸

Anonymkode: a56b6...e45

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da blir du tryggere i deg selv, mere positiv, klare å nyte ditt eget selskap, så vipps kanskje du møter noen. Da tiltrekker du deg ordentlige mannfolk. 😊 

Istedenfor å si at du aldri finner deg noen, må leve alene. Snu på det! 

" Selvfølgelig finnes det alrighte mannfolk der ute. Jeg er en bra person. " Hvorfor skulle ikke du finne deg noen? Tullball. 

Tror det er der du må begynne. For din egen del, ikke bare tiltrekke deg gode menn, men for deg selv. 😊🌸

Anonymkode: a56b6...e45

Tusen takk ❤️❤️❤️

Skrevet

Jeg har (med stor sannsynlighet) landet på at jeg blir alene resten av livet. Jeg vil gjerne ha kjæreste, men på mine premisser og det er vanskelig å få til. 

Jeg har nemlig noen greier som gjør meg litt "annerledes". Mulig det er noe udiagnosert.

Jeg har et stort behov for egentid, men ca 2 uker i mnd higer jeg etter nærhet, omfavnelse og sex. De to andre ukene er stikk motsatte, da vil jeg ikke være sammen med folk. 

Jeg er ensrettet i mat og musikk, liker det jeg har dilla på akkurat da og brått er det over. Da får jeg en ny dilla. Jeg er kronisk deprimert på innsiden og opplever både melt-downs og burn-outs hyppigere enn ønsket. Jeg takler dårlig å bli forstyrret når jeg har fokus på noe, misforstår ting som blir sagt og forstår ikke fleip/ironi. 

På den andre siden, er jeg morsom, full av futt og galskap. Elsker å synge og danse og er kjapp i replikken. Er lidenskapelig og nysgjerrig. Elsker å utfordre meg selv og fryktene mine. Digger kultur og småreising (weekendtur). Blir bare veldig sliten etterpå.

Jeg skjønner jo at jeg ikke er lett å leve med, og ønsker ikke å ha noe i livet mitt som kompliserer ting. Men jeg savner en partner, en støtte, en trygghet og nærhet.

Anonymkode: 086b7...81b

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er et godt råd tror jeg. Skal du kunne leve med andre må du kunne leve med deg selv først. Er du glad og fornøyd blir du åpen og mottagelig. Utstråling kan en kanskje kalle det.

Anonymkode: 6a004...5f2

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Det er et godt råd tror jeg. Skal du kunne leve med andre må du kunne leve med deg selv først. Er du glad og fornøyd blir du åpen og mottagelig. Utstråling kan en kanskje kalle det.

Anonymkode: 6a004...5f2

Takk for råd 🥰 problemet er at jeg bare er hjemme med barn 🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg har (med stor sannsynlighet) landet på at jeg blir alene resten av livet. Jeg vil gjerne ha kjæreste, men på mine premisser og det er vanskelig å få til. 

Jeg har nemlig noen greier som gjør meg litt "annerledes". Mulig det er noe udiagnosert.

Jeg har et stort behov for egentid, men ca 2 uker i mnd higer jeg etter nærhet, omfavnelse og sex. De to andre ukene er stikk motsatte, da vil jeg ikke være sammen med folk. 

Jeg er ensrettet i mat og musikk, liker det jeg har dilla på akkurat da og brått er det over. Da får jeg en ny dilla. Jeg er kronisk deprimert på innsiden og opplever både melt-downs og burn-outs hyppigere enn ønsket. Jeg takler dårlig å bli forstyrret når jeg har fokus på noe, misforstår ting som blir sagt og forstår ikke fleip/ironi. 

På den andre siden, er jeg morsom, full av futt og galskap. Elsker å synge og danse og er kjapp i replikken. Er lidenskapelig og nysgjerrig. Elsker å utfordre meg selv og fryktene mine. Digger kultur og småreising (weekendtur). Blir bare veldig sliten etterpå.

Jeg skjønner jo at jeg ikke er lett å leve med, og ønsker ikke å ha noe i livet mitt som kompliserer ting. Men jeg savner en partner, en støtte, en trygghet og nærhet.

Anonymkode: 086b7...81b

Takk for at du deler ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...