Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:14 #1 Skrevet lørdag kl 08:14 Hvilken solkrem liker du best? Jeg har alltid hatt god tillit til Biotherm, men både de og Nivea kom dårlig ut i test. Jeg har i år kjøpt: Cliniderm spf 50 Cosmica spf 30 Vichy spf 30 Nivea spf 50 Har dere noen erfaring med disse eller andre dere vil anbefale? Trenger ingen som er direkte beregnet på små barn. Den yngste er 13 år. Anonymkode: b0296...e1a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:37 #2 Skrevet lørdag kl 08:37 Det aller viktigeste er å faktisk lese testene å se HVA de har testet, ikke bare se farge på stempelet. En annen ting er at det skal være en ring rundt UVA merket, ellers har de ikke vært kontrollert på UVA filteret ( at det holder det de lover). Anonymkode: deb70...a95
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:55 #3 Skrevet lørdag kl 08:55 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det aller viktigeste er å faktisk lese testene å se HVA de har testet, ikke bare se farge på stempelet. En annen ting er at det skal være en ring rundt UVA merket, ellers har de ikke vært kontrollert på UVA filteret ( at det holder det de lover). Anonymkode: deb70...a95 Unnskyld dumt spørsmål, men er det i testen det skal være ring i rundt UVA eller på merkinga på selve solkremflaska? 🙈 Anonymkode: b0296...e1a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 12:13 #4 Skrevet lørdag kl 12:13 Jeg bruker cliniderm og er veldig fornøyd med den, lett å smøre ut og trekker seg inn uten at man blir klissete Av rimelige merker bruker vi änglamark sin, godt resultat i tester og grei pris i matbutikken. Grei å sende med ungene i div vesker og bager. Anonymkode: 714d3...d44
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:00 #5 Skrevet lørdag kl 14:00 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Unnskyld dumt spørsmål, men er det i testen det skal være ring i rundt UVA eller på merkinga på selve solkremflaska? 🙈 Anonymkode: b0296...e1a Merking på solkremen Anonymkode: deb70...a95
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:55 #6 Skrevet lørdag kl 14:55 Alltid vært mest fornøyd med Climiderm. Den gir god og lang beskyttelse, lukter lite, er behagelig konsistens, lett å smøre og føles ikke klissete eller fet. Aldri blitt solbrent eller fått soleksem med Climiderm. Anonymkode: 616cd...a66
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:07 #7 Skrevet lørdag kl 16:07 Liker best cliniderm, Anonymkode: 1759f...713
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:43 #8 Skrevet søndag kl 13:43 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Merking på solkremen Anonymkode: deb70...a95 Takk 😊 Men det var litt nedtur da. Cliniderm og Vichy har kun ring rundt uva, mens Nivea og Cosmica har ring rundt både uva og uvb. Altså motsatt av det jeg trodde var de beste... Anonymkode: b0296...e1a
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:11 #9 Skrevet søndag kl 19:11 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Takk 😊 Men det var litt nedtur da. Cliniderm og Vichy har kun ring rundt uva, mens Nivea og Cosmica har ring rundt både uva og uvb. Altså motsatt av det jeg trodde var de beste... Anonymkode: b0296...e1a Ingen vits med ring rundt uvb, er UVA det skal være ring rundt for å vise at den er godtkjent på det. Anonymkode: deb70...a95
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:27 #10 Skrevet søndag kl 19:27 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Ingen vits med ring rundt uvb, er UVA det skal være ring rundt for å vise at den er godtkjent på det. Anonymkode: deb70...a95 Så bra. Da er favorittene trygge 😊 Takk for god opplæring i solkrem! Anonymkode: b0296...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå