Gå til innhold

Lønn barnevernspedagog i spesialisthelsetjenesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan barnevernspedagoger og førskolelærere lønnes i voksenpsykiatrien/ spekter? Lønnes de som assistenter eller som miljøterapeuter? Årsaken til at jeg spør skyldes at Nordlandssykehuset ikke ansetter barnevernspedagoger/ førskolelærere som miljøterapeuter lengre i voksenpsykiatrien. Dette gjelder også om personen har videreutdanning i psykiatri og 20 års erfaring fra feltet. Lurer på om dette gjelder i alle helseforetakene.

Anonymkode: 48278...725

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er barnevernspedagog og har vært ansatt i både BUP og i VPP. Har lønn som miljøterapeut. Har bachelor i barnevern, master i atferdsvitenskap + videreutdanning innen rus og psykiatri + at jeg er godkjent veileder i KAT.

Å kun være barnevernspedagog eller førskolelærer gir ikke så mye kompetanse til å jobbe innen voksenpsyk. 

Anonymkode: d3668...79c

Skrevet

Kommer an på hva de søker. Vi ansetter og lønner som miljøterapeut, hvis det er behovet 

Anonymkode: c181a...4b6

Skrevet

Dette gjelder nyansettelser fra høsten 2024 i voksenpsykiatrien i Nordlandssykehuset. Selv om de har en eller flere videreutdanninger får de assistent lønn. Hvis det viser seg at de andre helseforetakene tilbyr miljøterapeut lønn bør fagforeningene engasjere seg.

Anonymkode: 48278...725

Skrevet

Får lønn som miljøterapeut her også. 

Anonymkode: 60f0d...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...